Ik heb het toch maar gedaan ik weet van mezelf als ik ga wachten doe ik het hekemaal niet Heb gelijk pijnstillers erbij genomen
Ik merk echt dat ik nog aan het worstelen ben met die kleine stapjes tot acceptatie. Vandaag ook echt weer een kut-dag.
@smarlicia : We zijn hier voor je! Ik denk aan je en hoop dat het fysieke proces goed verloopt. @Ise Dat klinkt goed. Is de koorts nu ook weg? Grote kans dat je klaar bent. Ik ben nog vrij zwakjes, maar het wordt wel beter. Ik lig op de bank of in bed en sta alleen op om naar de wc te gaan. Lekker even rustig aan. Het bloedverlies is veel minder en de krampen/weeën zijn weg. Ik merk dat ik momenteel gek ben op zoute bouillon. Mijn man heeft miso soep voor me gemaakt en dat is echt perfect.
Het IS ook kut. Ik denk dat de reden dat het psychisch momenteel wel ok met me gaat, is dat het lichamelijk echt zwaar was en ik echt moet herstellen. De klap komt vast nog. Jij bent hier wat verder in. Het gemis is groot... Heel veel liefs en een dikke knuffel!
Vraag me af of de medicatie wel Goed werkt Had vanochtend wat bloed maar is nu zo goed als weg Wel krampen Moet nog 2x2 pillen nemen
Het kan zijn dat je die 2x2 pillen nog gewoon nodig hebt om het echt goed op gang te brengen. Geen stolsels gehad nog?
Het kan nog komen. Ik moest 2x 4 pillen nemen. En dan ‘s ochtends. De eerste lading op vrijdagochtend gehad. En de tweede lading op zaterdagochtend. T/m zondagavond niet het idee gehad dat er veel gebeurde. Vanaf toen kreeg ik enorme krampen. En ben ik maandag overdag het vruchtzakje verloren. Dus echt wel wat later nadat ik alle pillen had ingebracht.
Dankjewel! Vandaag ook. Ik word wakker (heb wel lang liggen slapen), zie ik in een groepsapp dat mijn ex (waar ik verder nog goed mee kan) oom wordt. Hij zegt dat zo. En ook dat zij nog maar 3 weken zwanger was, dus dat het verder nog niet aan de grote klok mocht. Dus klap 1 was er al, iemand zwanger terwijl ik hier middenin zit. En klap 2 is dat het dus nog zo vroeg is. Dus er kan nog zoveel mis gaan. Ik wil ze graag waarschuwen. Maar mijn ex weet niet van deze miskraam, maar ook niet van mijn vorige. Maar ik kan nu gewoon níét blij voor hem zijn. En het hakt er voor mij ook echt in.
Dat klinkt alsof er nog wel wat gaat komen. Ik geloof dat de medicijnen ook een paar dagen nodig hebben om in te werken. Ik heb een stampende hoofdpijn vandaag... Poeh...
Het is begonnen Poeh wat schrok ik ik werd kletsnat wakker en ben onder de douche gegaan Doet gelukkig geen pijn maar super eng dit
Succes.. je kan het alleen maar laten gebeuren maar eng is het zeker @Raket78 en @xMekirin ik merk ook dat nu het fysieke redelijk achter de rug is (al had ik net nog een korte bloeding) de verwerking beter op gang komt. Voel me zo leeg ook.. Koorts is weg gelukkig!
Nog steeds flinke hoofdpijn dus lange berichten typen zit er niet in. Morgen laat ik bloed prikken. Ik ben nog steeds superzwak en heb erg bleek tandvlees. Door die rot-hoofdpijn kan ik in feite mijn bed amper uit. Ik wil gewoon even zeker weten dat ik geen bloedtransfusie nodig heb en dat wat ik nu doe (ijzer, vitamine C en veel rust) voldoende is. Bloedverlies is gelukkig nog maar heel minimaal. @smarlicia Wat goed dat het toch nog zo vlot is verlopen. De opluchting achteraf is herkenbaar. Rustig aan vandaag! @Ise : Fijn dat de koorts weg is! Ja de verwerking komt vaak pas goed op gang als het fysiek wat beter gaat. Al moet ik zeggen dat de miskraam zelf, hoe zwaar die ook was, mij ook hielp bij het accepteren van het verlies. Vandaag is de Wave of Light. Steken jullie om 7 uur een kaarsje aan? Ik wel!