Zag het voorbij komen op Facebook, helaas te laat.. @Raket78, ik had zo graag het vruchtje opgevangen. Dat had me denk ik geholpen bij de verwerking @smarlicia , fijn dat je alles kwijt lijkt te zijn! Mooie teksten vinden jullie. Ze raken me steeds weer
Pfff, volgens mij is mijn volgende menstruatie vandaag begonnen. Aan de ene kant fijn dat mijn lichaam zo snel weer de normale cyclus oppakt, (25 dagen na begin mk- normaal cyclus van 26 dagen) maar aan de andere kant toch weer een klap. Had toch stiekem heel vurig gehoopt dat ik meteen weer zwanger zou zijn. Had niet verwacht dat het nu zo hard zou aankomen eigenlijk. Vanochtend bij temperaturen een flinke dip en ik wilde het eerst nog afschrijven als een meetfout in plaats van het te accepteren. Beetje stom, maar ik was gewoon niet van plan om ongesteld te worden de komende maanden. En toch, het is wel goed nieuws, want ik heb ook gelezen dat het soms maanden kan duren voor de eerste menstruatie zich aandient.
Snap dat het dubbel is.. wel mooi dat je cyclus weer is zoals eerst. Maar natuurlijk had je het liefst een positieve test in handen gehad Is een hormonale dip normaal? Ik voel me ineens zo onzeker over alles. Ik twijfel er zelfs aan of mijn vriend nog wel van me houdt, dat soort dingen. Ik heb dat normaal alleen als ik ongesteld moet worden. Baal er van dat ik me zo voel nu voel me al rot genoeg door de leegte
Hoi dames hoe gaat het hier? Sorry als ik niet op iedereen reageer vind het wat lastig bij houden. We zijn hier 1 dag verder na de miskraam. Pfff wat ben ik uitgeput en behoorlijk buikpijn en hoofdpijn. Wanneer zijn jullie weer begonnen met zwanger worden? Of wanneer willen jullie weer beginnen? Merk dat ik het vreselijk eng vind maar zo ontzettend graag wil
Ik had zoiets van even niet.. Maar nu denk ik daar toch echt anders over. Wil heel graag weer zwanger worden. En ik denk niet dat we een maand gaan wachten. Anderzijds is het misschien goed om me wat beter te voelen en er dan weer voor te gaan
Ja, dit! Wij gaan zeer waarschijnlijk wel gewoon direct door. Want de wens is toch wel heel groot. Maar ik vind het eng omdat ik deze keer zó ontzettend véél harder onderuit ben gegaan dan de vorige keer. Emotioneel gezien. En ik denk serieus dat ik niet veel buffer over heb om een nog hardere klap te verwerken. Zelfs niet als ik hier volledig overheen ben. Maar er zijn mensen op dit forum die al zoveel meer hebben moeten doorstaan. En die er uiteindelijk ook zijn gekomen. Dus dan kan ik dat ook.
Wij hebben besloten als ik er weer bovenop ben om er weer voor te gaan. Poeh ben helemaal af. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie hersteld waren? Ik heb nog wat last van de medicijnen wat hoofdpijn en ben mega moe Ben al snel moe maar kan nu bijna niet lopen van de vermoeidheid Gelukkig heb ik deze week mensen die mij helpen overdag
Lichamelijk ben ik gelukkig al wel weer hersteld. Vrij snel ook. Dat duurde de vorige keer echt veel langer. (Maar toen had ik ook 3 weken lang bloed verloren, en nu niet heel gek veel meer dan een gemiddelde ongesteldheid voor mij.) Ben nu alleen al wel een paar dagen aan de dunne. Maar ik denk dat dat meer toeval is dan wat anders. Maar emotioneel gezien ben ik er nog lang niet.
Fysiek voel ik me echt nog niet okee. Het bloed verlies is momenteel minimaal met af een toe een bloeding maar heb er week lang flink bloedverlies gehad en nog echt slapjes nu Emotioneel ben ik er ook nog niet
Hadden jullie na de miskraam ook rugpijn? Ik ken dit als ongesteldheid pijn Hoelang kan dit aanhouden ik vloei af en toen nog wat
Ik bloed inmiddels niet meer, dat is vrij snel opgehouden. Maar dat is maar goed ook, aangezien ik behoorlijk wat bloed ben verloren. Ik ben nog steeds extreem moe en de verwachting is dat dit wel 4 tot 6 weken zo aanhoudt en langzaam verbetert. De lichamelijke klap is dit keer zo groot geweest, dat ik me nog amper heb kunnen bezig houden met het feit dat ik ook nog een klein leventje ben verloren. Ik neem het zoals het komt, meer kan ik niet doen. Maar echt mezelf voel ik me nog niet. Kan erg slecht tegen prikkels. Honger? Een ramp! Dorst? Een ramp! Naar de WC moeten? Een ramp! Te veel licht? Te veel geluid? Te weinig slaap? Ramp! Heel vreemd om zo te leven. Iedere dag gaat het wel een beetje beter. Wij gaan het hoogstwaarschijnlijk opnieuw proberen. maar we wachten op zijn minst 1 menstruatie af, want mijn lijf ziet het heel duidelijk nog niet zitten momenteel. Vorige keer hebben we niet gewacht, maar dat was ook een heel andere situatie.
En nu heb ik er naar het schijnt nog een keelontsteking bij. Hele witte plekken achterin mijn keel. Vanmiddag naar de dokter. Ben je zo alert op baarmoederontsteking, is het je keel! Ik weet niet meer wat ik ervan denken moet, behalve dat mijn immuunsysteem schijnbaar aardig op zjjn gat ligt.
Jeetje, wat gaat het er bij jullie heftig aan toe! Voor mij voelde het meer als een zware menstruatie. Ik was er daarom daarna ook weer snel bovenop (fysiek dan). Heel veel sterkte met het bijkomen, verwerken en helen allemaal! Knuffel van mij!