Ik ga het deze maand dus echt niet volhouden om te wachten tot NOD met testen. Woensdag heb ik weer nieuw geld binnen. Dus dan haal ik dan nieuwe testjes. En dan kan ik misschien donderdag testen. Maar misschien schuif ik het wel op naar vrijdag. Want donderdag moet ik er op tijd uit. Vrijdag niet.
Ik heb maar even een topic gemaakt bij zwanger worden. Voor wanneer ik dan wat op een test zou moeten kunnen zien. Alleen wel stom dat ik gelijk al allerlei dingen erbij moet zetten over dat ik weet dat mijn eisprong niet volgens gemiddelde hoeft te zijn enzo. Anders krijg ik dat sowieso wel als antwoord. Maar dat antwoord hoef ik niet.
Ligt er ook aan welke test je hebt. Het gaat vanaf dat moment hcg aanmaken, is er nog niet in overvloed of zo
Ja, dat is ook zo. Ik kijk wel wat voor antwoorden ik krijg. Ik ga hoe dan ook wel voor NOD testen. Tenzij deze bloeding echt op een ongesteldheid gaat lijken. Al denk ik van niet. Qua timing zit hij toch echt meer in de buurt van de innestelingsbloeding.
Ik ging stuk trouwens net. Door een topic wat jij ook al had gezien (want je hebt erin gereageerd) over stophoestjes in tests enzo.
Wel ja, er was een foto bij. Maar iemand anders had er ook twee uit de prullenbak gevist vanwege de discussie dat ze er standaard in zitten. Ivm vocht enzo. En die had dus een foto waar in beide een zat. Dus denk dat dat gewoon het geval was. Maar wat ik vooral grappig vond, was wat andere mensen er voor grapjes over maakten. Over stophoest in de aanbieding bij de kruidvat. En misschien een zwangerschapstest in vinden enzo. xD
Dat zal best. Ik heb ook wel eens tests open gemaakt (kruidvat 2v5, action en clear blue digital) en die hadden dat allemaal niet. Dus ik kan er in komen dat het bij dat merk zo hoort. Maar kan er ook in komen met dat je er verbaasd over bent. Al vind ik het dan wel weer erg toevallig dat ze bij de andere test zegt er niks in te hebben.
Ja, dat jokt ze. Maar wat is logischer, dat het erin hoort of dat er snoep in je test zit... Predictor heeft dat ook
OMG wat een vreemd topic! Hier wordt Stophoest niet verkocht. Dus als ik wat zwangerschapstests koop die in plastic cassettes zitten, heb ik kans dat ik op die manier aan Stophoest kom? Trouwens, zouden die dingen ook in de CB digital zitten? Ik heb er nog eentje in de prullenbak liggen. Wat denken jullie, zal ik even een kleine operatie uiitvoeren op de oude CB?
Ik denk niet dat je ze daar tegen komt. Heb de cb digital al wel eens gesloopt. En daar ben ik ze nog nooit tegen gekomen. Maar leef je uit anders hoor.
Update: Ik heb hem uit de prullenbak gevist en opengemaakt! Het was nog best even peuteren met 2 verschillende scharen voor ik hem open had. Verslijt me voor gek! Stophoest heb ik er niet in gevonden (damn...), maar het is wel heel interessant om te zien hoe de CB Digital er van binnen uit ziet. Zie foto!
Mijn hemel, op mijn Canadese forum (waar ik af en toe lees maar weinig post, omdat het intelligentieniveau vaak schriikbarend laag ligt) kom ik een topic tegen over marihuana roken tegen de misselijkheid, met allemaal reacties van mensen die dus zonder schaamte of schuldgevoel toegeven dat ze marihuana gebruiken tijdens hun zwangerschap om welke reden dan ook. Het is dus ook niet dat ze zeggen "ik heb een probleem en wil er vanaf", maar hup, gewoon stickie erin en verder niet bij nadenken. Love, peace & share of zo... Dat geloof je toch niet?!
Vast iets met de combinatie met de lage intelligentie. Althans, dat hoop ik in dat geval toch. Dat praat het niet goed, maar dan sta ik er ook minder van te kijken.
Ik durf niet naar de wc. xD Vannacht met maandverband in geslapen. Mocht het toch doorzetten naar ongesteldheid, dan wordt het niet zo’n troep bij het opstaan. Maar nu hoop ik dus dat er niet tot nauwelijks wat in is gekomen. Om de hoop op de innestelbloeding te blijven houden.