Ik lijk heel ver weg wat te zien op de rechter. Maar ik kan zo niet zien of het ook roze is. Of toch een indroogstreep. Hopelijk het eerste!
Nou, dan hoop ik over 2 dagen toch hier ook wat duidelijk zichtbaars te kunnen zien. En anders mogen ze echt eens bij jou gaan onderzoeken waarom je steeds alleen maar lichte streepjes plast.
Plaats hem anders eens op FB, en/of laat er een paar druppels water door lopen. Kijken of we dan nog verschil kunnen zien.
Ja, zie wel wat. Maar ja, wat betekent het bij jou.. Als ie na 48 uur niet duidelijker is zou ik lekker pintjes drinken op je apres ski
Haha ja idd, het feest begint weer.. zie wel verschil tussen deze 2 en hopelijk over 48 uur nog meer. Heb alleen geen wondfo's meer. Alleen een predictor early..maar goed die moet maandag dan goed zichtbaar zijn
Ja echt hoor. Als die predictor maandag nog een tuur/twijfeltest is, dan zou ik ook inderdaad lekker gaan après skiën ja.
Ja ga ik zeker doen! Kan nu ook best wat drinken maar zou me schuldig voelen als ik dan wel ineens een positieve test zou hebben. Alhoewel.. hoe groot is die kans..
GO ISE! Hopelijk blijf ik nu als laatste niet-zwangere achter! (Maar sluit ik dan rond 20 februari wel aan)
Zwanger Viviennee - 3 augustus 2018 Mie88 - 20 augustus 2018 Raket78 - 12 september 2018 Mleenvs - 15 september 2018 NOD-lijst Soturi - 22 februari 2018 Ise - ???? Afspraken Neem de lijst over door te kopiëren en [/QUOTE] weg te halen om jezelf toe te voegen/informatie aan te passen. Deze lijst neemt geen nieuwe leden aan!!
Ik weet niet of deze lijst de laatste was. Maar maakt eigenlijk toch niet uit, voor jullie verandert er niks/weinig. En @Ise stond er nog niet op.
Zwanger Viviennee - 3 augustus 2018 Mie88 - 20 augustus 2018 Raket78 - 11 september 2018 Mleenvs - 15 september 2018 NOD-lijst Soturi - 22 februari 2018 Ise - ???? Afspraken Neem de lijst over door te kopiëren en [/QUOTE] weg te halen om jezelf toe te voegen/informatie aan te passen. Deze lijst neemt geen nieuwe leden aan!!