Ik zie hem ook! Om eerlijk te zijn zag ik die andere ook niet, maar ik wilde ook geen partypooper zijn dus hield ik me maar stil... Wat hoop ik enorm dat het nu eindelijk goed gaat oplopen @Ise !
Ik moet wel zeggen dat ik deze wel de meest duidelijke vind van al die tests die je de afgelopen maanden hebt gehad. Maar ik weet dan niet meer of je al eens eerder met predictor early had getest of niet. Want anders heeft dat daar misschien ook mee te maken
@Mleenvs Wat ga jij trouwens ook hard met die weken zeg! Voor mijn gevoel ben je echt nog maar rond de 4/5 weken. Maar jouw banner zegt toch echt wat anders.
Ja, het begint op te schieten. Volgende week alweer de termijnecho Ik begin bijna te geloven dat er daadwerkelijk een baby komt in september
Ik vind jullie allemaal zo hard gaan! @Soturi hopelijk volgen wij heel snel. En ik heb weleens eerder een early gedaan maar geen idee meer wat het resultaat was haha @Mleenvs geeft niet hoor ik ben niet teleurgesteld als je hem niet ziet. Ik vind het meestal gewoon raar dat ik een licht streepje heb en verwacht niet eens meer oploop (hoop het natuurlijk wel). Al is deze test net wat hoopvoller dan de rest dat ben ik wel eens met @Soturi
Die expres is vanaf 25 hcg. Wanneer zou ik die kunnen doen als check? Vrijdag wel of is dat te vroeg? Dat is dus 4 dagen na dit lichte streepje op de early
Ik ben trouwens nu (Naja, over 5 minuten dan) ook op CD 23 (6dpo), dus die korte cyclus lijkt me haast meer toeval geweest te zijn. Hoop ik althans, want als ik alsnog eerder ongesteld word, zou mijn LF te kort zijn. Dus áls ik dan al ongesteld ga worden deze ronde, dan het liefst pas op zijn vroegst op maandag 19 februari. Dat is op 11dpo. Dan valt mijn LF nog net binnen de grenzen toch?
Dat is trouwens erg mooi! Want ik had ook een early en een express. Maar de early had ik afgelopen ronde al gebruikt. Kan ik op NOD gewoon de express gebruiken. 12dpo ga ik de laatste sensitest zwangerschapstest gebruiken. Dan daarna (of in de tussentijd) maar even wat bijhalen.
Kijk nou wat een darmenbuik! Natuurlijk zit het eigenlijke zwangerschapsbuikje eronder en dat begint nog maar net een beetje te groeien, maar toch moest ik hem even laten zien. 'S-avonds krijg ik hem niet meer in mijn gewone broek gewurmd.
Nou op de expres nauwelijks een streep.. of te vroeg of die early betekent weer eens niks. Op een Franse onbekende test een lichte streep maar dan ook echt licht