Oh bah zeg! Hopen dat het uiteindelijk nog mee valt. Maar je had de nipt gedaan toch? En die was goed toch? Want ik snap dat die ook niet 100% betrouwbaar is. Maar dat maakt dan de kans op Down toch wel een heel stuk kleiner? Neem aan dat er daar anders wel wat naar voren kwam toch?
Hmm. Dat is dan minder. Bah zeg! Ik hoop echt heel hard voor je dat het allemaal uiteindelijk mee blijkt te vallen. Hoe groot is de kans dan dat ze een of twee bloedvaten gemist hebben in de navelstreng? Ik weet niet hoeveel het er normaal horen te zijn. Hoe groot is de kans dat je er met (alleen maar) antibiotica vanaf komt ivm de nier?
Ze heeft meerdere keren gekeken. Kan best dat ze hem nu heeft gemist of dat ie heel dun is of zo, dat zullen we volgende week donderdag zien Maakte me geen zorgen om die nier, tot ik nu lees dat 1 bloedvat en nierafwijkingen samengaan
Als er geen afwijkingen zijn verwacht ik met die groeiachterstand geen ernstige dingen, maar wil haar dan wel eerder halen denk ik
Hè gadver, dat is nieuws dat je niet wil horen. Maar ik las ook in je citaat dat het is de meeste gevallen gewoon goed komt. Hoop heel erg dat dat het geval is en dat je snel een beetje gerust gesteld wordt! Ik wacht nu op de uitslag van de nipt, vandaag twee weken geleden geprikt. Ben er ook best zenuwachtig van. ---edit--- Heb hem net binnen, alles ziet er normaal uit. Opgelucht!
Haha toevallig! Gelukkig een goede uitslag. Vond die mail lezen met Juul toen zoooo spannend omdat haar geslacht er ook in zou staan Ja, dat het goedkomt zit wel bij dat ze wel groeiachterstanden enzo hebben, heb dat ook liever niet
Goed nieuws @Mleenvs ! @Viviennee het geslacht staat toch niet standaard in de uitslag van de nipt test of wel? Groeiachterstand is ook niet Fijn, snap dat je denkt aan eerder halen in dat geval. Hopelijk is je meisje helemaal gezond!
Jee @Viviennee.. Dit nieuws is niet wat je hoopt te horen. spannend die GUO volgende week. @Ise mooie testen
Vinden jullie dit nog oplopen? De Kruidvat wel (vooral als je kijkt naar de niet opgedroogde foto van de 2 dagen geleden), maar de predictor niet. Enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat ik over die eerste 2 predictors heen heb geplast en deze laatste 5 seconden in een potje heb gehouden. Bij andere merken testen moet je bij het potje de test er langer inhouden dan wanneer je er over plast. Zou dat verschil uitmaken?
Vind de predictors lastig kijken door de flits erop, maar elke dag oploop hoeft het ook niet he, 2 dagen
De Kv loopt mooi op ja! Ik kan het op de foto van de predictor niet goed zien. Maar wat @Viviennee zegt: elke dag oploop hoeft niet. Voor nu vind ik het er goed uit zien hoor!
Ja, zeker wel! In het begin gaan die hcg-waardes ook nogal heen en weer he met je verschillende urinesoorten ed. En wellicht toch verschil tussen early en express, maar het loopt allemaal gewoon lekker op toch