1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Jaaaa dinsdag weten we het!

Laatste foto's zijn van 11 weken dus is te vroeg voor nub toch? Heb nog wel een filmpje van de controle afgelopen maandag. Zal die wel op fb zetten, kan je daar naar turen ;).
    We hebben er zelf ook naar zitten turen maar ik weet niet of er überhaupt iets te zien valt :p.

2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik heb vannacht heel stom gedroomd.

Ik had een zwangerschapstest gedaan (een action), en die was echt knalpositief. Ik dus blij, ik hier trots de foto showen.
    En dan, een uur later ofzo kijk ik weer op de test. Zichtbaar lijntje, maar duidelijk lichter dan de controlelijn. Weer een uur later kijk ik weer. Tuurlijn. En weer een uur later is de test gewoon wit. En toen werd ik dus best wel teleurgesteld wakker.
    Had geloof ik in mijn droom dan nog een test gedaan toen die ene wit was. Maar die was ook wit.

3. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw

Dat is inderdaad een stomme droom! :(

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wat een vervelende droom. Ik heb ook wel eens van die dromen gehad en het is toch niet lekker wakker worden dan.

Onze voorlopig laatste foster kat is geadopteerd! Alma heeft in 2016 tijdelijk bij ons gewoond om haar kittens in een veilige omgeving op te kunnen voeden. De kittens werden allemaal geadopteerd, maar Alma , die inmiddels gechipt, gevaccineerd en gesteriliseerd was, kon toch niet aan mensen wennen. Uiteindelijk hebben we haar, na overleg met onze cat rescue, weer terug gezet waar we haar gevonden hadden (bij ons in de straat). In januari 2017 kregen we telefoon. De Humane Society. Ze waren bezig enkele wilde katten af te maken die bij hun waren binnen gebracht door een chagrijnige man die klaagde over overlast. Toevallig had een van de medewerkers wel nog even gecontroleerd op de aanwezigheid van een chip, en er bij Alma eentje gevonden. Ze lag onder narcose te wachten op een beslissing van ons, of we haar terug wilden of dat ze zou worden afgemaakt. Dus twee uur later zat Alma in een kooi in onze speelkamer, omdat ze verder nergens heen kon (cat rescue was vol en weer loslaten was ook geen optie meer vanwege boze buurman). We besloten intensief met haar te gaan werken. Binnen een maand was Alma min of meer tam, had de kooi niet meer nodig en kon gewoon los in huis lopen. Het bleef steeds een stukje beter gaan, en vandaag zat Alma zomaar bij vreemde mensen op schoot te spinnen. Ik wist gewoon niet wat ik zag en Alma is met ze mee naar huis gegaan. We zijn zo blij voor haar! En voor ons is het ook beter om even geen extra katten erbij te hebben. Vier katten, een kleuter en straks een baby is wel even genoeg. :)

Mleenvs vindt dit leuk.
  5. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw

Wat heb je toch mooie verhalen Raket!
    Jeetje, als je zo'n telefoontje krijgt dan heb je toch eigenlijk geen keuze? Maar wat goed dat jullie haar zo verder hebben kunnen helpen. Blij met de goede afloop :thumup:

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik zit vol met dit soort verhalen, we hebben veel meegemaakt met katten. Maar voorlopig gaan we ons even op ons eigen huishouden concentreren. Het kat-gedeelte en vooral ook het mensen-gedeelte. :)

Raketje heeft trouwens onlangs besloten dat ze later dierenarts wil worden. Ze wil een blauwe vloer in haar praktijk en Ali (onze jongste kat) mag dan bij haar in de praktijk komen wonen. Haha, wat een schat is het toch!

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Dat is inderdaad geen keuze toch.. je laat een dier niet zomaar afmaken. Maar fijn dat ze met iemand anders mee is gegaan!

En mooi he te horen hoe een kind zijn of haar toekomst ziet, wat voor ideeën of idealen ze hebben.. mijn middelste dochter van 8 wil ook dierenarts worden. En ze heeft van de week besloten dat ze vegetarisch wil zijn..dat verbaasd mij nou niks haha

Mleenvs vindt dit leuk.
  8. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Mooi dat er mensen zijn zoals jullie

9. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik heb gebeld! :D

Straks al naar de huisarts zelf voor een (hopelijk) doorverwijzing

Ise en Mleenvs vinden dit leuk.
  10. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Jaaa goed bezig!

Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen. En hopelijk is dat straks niet eens meer nodig ;)

11. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Doorverwijzing binnen! :D

Raket78 vindt dit leuk.
  12. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Mis hier echt juichsmileys

13. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik mis meer smileys hier. Maar juich-smileys ook ja.
    Al is het een beetje raar als ik nu voor mezelf ga cheeren. Misschien ook niet. Naja, boeiend.

14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Cheer jij maar voor jezelf, girlfriend :roflmao:

Mleenvs en Soturi vinden dit leuk.
  15. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Nu zit ik dus wel officieel in de mmm. Helaas.

16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Maar voor een goed doel.

En dan zijn er mensen die na ronde 4 al keihard lopen te janken over hoe moeilijk en zwaar het is.

17. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ja, echt he!
    Doe mij ronde 4 maar weer hoor. Toen liet ik nog lekker alles op me af komen. Had ik rond eisprong geen zin in seks? Naja, dan maar niet. Misschien hadden we genoeg seks gehad. En anders had ik de volgende ronde weer een kans.

Moet je nagaan hoe kut ik me nu had gevoeld als ik er toen al drama over maakte. Dan was het nu écht een hell!

18. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw

Het klinkt een beetje beladen, maar als het er in resulteert dat jij straks een baby hebt, is het het toch meer dan waard?

Soturi vindt dit leuk.
  19. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Dat is helemaal waar.
    Daarom doe ik het ook. Maar het leukste was geweest als dat zonder mmm had gekund.

Mleenvs en Viviennee vinden dit leuk.
  20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goed dat je gebeld hebt!!!

Leuk @Mleenvs , bijna de geslachtbepaling!

Deel Deze Pagina