Ja een jongen inderdaad! Hij groeit goed, loopt al een beetje voor en verder zag alles er ook goed uit vooralsnog. Helemaal in de wolken
Ja dat helpt zeker. Kan wekelijks aftellen als er tenminste plek is. Morgen mag ik even onder werktijd weg maar dat kan niet altijd.. En donderdagavond intake bij de verloskundige. Heb de afspraak toch laten staan want bij hun kan ik heel laagdrempelig bellen bij bijvoorbeeld bloedverlies en altijd terecht (dat is hopelijk dit keer een overbodige luxe maar de kans dat het wel gebeurt is aanwezig gezien mijn makkelijk bloedende baarmoeder en gezien het feit dat er nu waarschijnlijk een tweeling in zit waarvan er 1 niet goed is en als dat het niet is is het sowieso vocht of bloed)
Net echo gehad. Je zag het hartje mooi kloppen. Termijn klopte niet helemaal maar scheelde een dag of 3 maar ze zei dat het moeilijk te meten was aangezien het vruchtje ver weg in de baarmoeder ligt en ook nog eens tegen de rand van de vruchtzak. Dat laatste vraag ik me wel af of dat normaal is. Volgende week vrijdag weer een echo
Pin me er niet op vast want preggerbrain, maar volgens mij zaten mijne in het begin ook aan de rand???
Okee ze benoemde het zo expliciet.. Maar het zal wel goed zijn. Goed nieuws is in ieder geval dat het gegroeid is en dat we het hartje mooi zagen kloppen
Volgens mij hadden ze toen bij mijn lege vruchtzak ook nog extra goed de randen op gezocht. Om te zien of daar toch niet wat zat. Want dat had dan goed nieuws nog kunnen betekenen. Dus ik denk niet dat het echt heel veel kwaad kan hoor. Je hebt in ieder geval een kloppend hartje gezien nu. Dus stap 1 is geweest. Nu natuurlijk hopen dat het hartje blíjft kloppen. En dat je ukkie goed groeit natuurlijk