Ja maar echt een week of twee weken, die gyn was echt niet goed. Een paar dagen kan met deze termijn echt zooooo makkelijk, dat maakt echt nog niks uit
Ja, die zette me op 4 weken toen met kloppend hartje :') Ik kan nog beter gynen dan zij denk ik Uiteindelijk 2 dagen verschil
Ik werd gebeld vandaag door de fertiliteitskliniek. Er was een afspraak uitgevallen. Of ik volgende week al terecht kon. Natuurlijk ja op gezegd. Dus donderdag 12 april om 14u heb ik een afspraak. Ik vermoed dat het een intake is natuurlijk
Vandaag ook een knalpositieve ovu gehad. Dus dat is zaterdag eisprong. En dus op het moment van de afspraak al 5 dpo.
Is dus ideaal. Want mochten ze mijn cyclus willen meten, zit ik ook al vrij snel bij een nieuwe cyclus (hopelijk niet) en kan het allemaal mooi snel gaan.
Ovu’s van vandaag. Bovenste is zwanger en kids. Had er 3 gekregen van @Viviennee Onderste is 2besure. Ze knallen er allebei af.
Mooie ovutests! En ook fijn dat je zo snel terecht kunt bij de fertiliiteitsarts @Soturi ! @Mleenvs : Een jongetje! Wat leuk! @Ise : Als ik je woorden goed begrijp, was ze zich eigenlijk meer aan het verontschuldigen voor het feit dat het minder goed te zien was. Ik kan ook niets vinden over problemen met vruchtjes die tegen de rand van de vruchtzak aan liggen. Maar kan me wel voorstellen dat dat in dit vroege stadium de zichtbaarheid (en dus ook meetbaarheid) beïnvloedt, Ik denk eigenlijk niet dat ze was aan het aangeven dat er mogelijk iets mis was. Het is hier echt een achtbaan geweest de afgelopen week. Op het laatste moment financiële hulp van familie gekregen voor het betalen van de huur, man die erg depressief is (afspraak met de huisarts staat voor woensdag) en daar bovenop nog het feit dat mijn verstandskies enorm zeer begon te doen. Ik wist al een tijdje dat mijn overgebleven verstandskiezen eruit moeten, maar financieel gaat dat nu niet. Helaas is zwangerschap niet zo goed voor mijn tanden (toen ik zwanger was van Raketje moest er ook al een verstandskies uit) en nu blijkt dat mijn verstandskies rechtsboven rot en afgebroken is. Vandaar de pijn, Ik ben doorverwezen naar een mondchirurg maar die afspraak is pas 25 april en is alleen een consult. Overdag valt de pijn mee, maar 's-avonds escaleert het. Hopelijk willen ze mijn kies eruit halen ondanks mijn zwangerschap en valt de verdere wachttijd mee. Positief nieuws: Als het goed is krijgen we nog aardig wat geld terug van de belasting, mijn man zit nog steeds in de race voor die baan, en gisteren hebben we het hartje weer even mogen horen. Het is zo fijn dat ik een extra afspraak mag boeken gewoon omdat ik dat nodig heb!
Never mind, De baan is weg en ze hebben na 3 gesprekken niet eens het fatsoen gehad om mijn man daarvan op de hoogte te stellen. Ik heb het zo gehad met deze kutzooi.
Update: 10 minuten geleden kwam de afwijzingsmail binnen. Het is nog steeds rottig, maar het is tenminste wel fatsoenlijk afgehandeld en dat voelt toch wel beter.
Ja, dat kan ik me voorstellen dat dat toch nog beter voelt. Maar kut is het sowieso. Zijn er nog weer andere opties dan die je man kan gaan doen? Misschien dingen net wat buiten zijn richting maar waar wel mensen nodig zijn?
Ik zit vandaag ook weer op 1dpo trouwens. En omdat ik besmet ben met het @Viviennee-virus, ga ik op 9 dpo al testen. Dat is op maandag 16 april. (En ik heb een predictor Early, dus dat kan dan ook)
Hopelijk is dit dan DE ronde! Ik duim voor je! Ik heb hier echt enorme kiespijn. Iedere dag word ik pijnvrij wakker maar zo tegen 4 uur begint het. Niet iedere dag is zo erg als vandaag. Vandaag kon ik een paar uur alleen maar liggen en mezelf (niet hard) in mijn kaak stompen, op de een of andere manier werkt dat verlichtend. Nog 2½ week tot het consult met de kaakchirurg. Hopelijk krijg ik dan een afspraak om hem te laten verwijderen en is die snel na het consult, want dit is echt niet te doen.
Update: Vandavond spoedafspraak met de directe collega van mijn tandarts, die mijn röntgenfoto uit 2013 gezien heeft en denkt dat hij de verstnadskies wel kan verwijderen. Ik weet niet of dat dan vandaag al gebeurt, maar het zal niet lang meer duren in elk geval!