Er valt hier vrij weinig te posten. xD De test lijkt in principe wit. Dat wat er eventueel te zien is, dat valt hier op ZP toch weer weg.
Ik heb de foto's op fb gezien. Volgens mij zijn ze negatief. Maar 9 DPO is vroeg. Overmorgen weer testen? IJspret-update: We zijn er nog hoor! Er heeft zich gisteren wat ijs opgebouwd maar volgens mij was het meeste tegen de avond weer weg. Vandaag zou de ergste dag zijn. De voorspelde aanvullende opbouw van ijs is wel naar beneden bijgesteld, naar 10 à 15 mm. Op het moment regent het "ice pellets". Zachter dan hagel, harder dan sneeuw. Het blijft gelukkig nergens aan plakken. Later vanochtend zou dat dan veranderen in de gevreesde "freezing rain". En als we dat dan gehad hebben, krijgen we er een bak regen achteraan met zware windstoten. In combinatie met zwakker dan normale bomen (want die gaan zwaar gebukt onder een laag ijs) kan dat heftige situaties opleveren, en ook worden er overstromingen voorspeld. Voor dat laatste ben ik wat onszelf betreft niet zo bang, en de rest is een kwestie van binnen blijven. Tot nu toe hebben we het best gezellig!
Een foto van het heerlijke weer hier vandaag. Wat een contrast in vergelijking met de ijsfoto van @Raket78
Oh, hahaha. Was alweer vergeten dat ik hier ook gezegd had vandaag te testen. Kom net uit het bos. Dus niet net wakker. Maar de test is zeer waarschijnlijk negatief. Nu maar ongesteldheid afwachten. Waarschijnlijk donderdag. Word ik niet ongesteld, dan test ik nogmaals. Eerder niet.
Nee, dat sowieso. Maar ik stel me nu wel het liefst in op dat het niks is. Dan kan het alleen maar meevallen. Al hoop ik natuurlijk alsnog wel een beetje. En zal ik alsnog wel teleurgesteld zijn als ik ongesteld word. Maar denk wel dat die kans het grootst is nu.