1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Soturi vindt dit leuk.
  2. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Hier nog niet heel veel bijzonders te melden. Zit nu op het wachtbankje, ga maandag denk ik testen, moet dan +-10dpo zijn. Heb geen ovu's gebruikt nu.

Het zal me benieuwen, heb al een paar maand het voorgevoel dat augustus mijn maand ging zijn. Had ik vorig jaar met september. Dus deze ronde is het zien of mijn voorgevoel gelijk krijgt.
    Hoewel ik nu ook een beetje lijk over te schakelen op standje zelfbescherming. En me dus gewoon aan het inpraten ben dat het niet raak is. Kan het me alleen maar meevallen.

sweetL vindt dit leuk.
  3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik duim nogsteeds voor je:thumup::thumup:

Soturi vindt dit leuk.
  4. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Lief. :D

sweetL vindt dit leuk.
  5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wat gerommel hier, maar hoeft niks te betekenen. Voor zo ver dat kan met 3 kids probeer ik zoveel mogelijk rust in te bouwen

Hoe is het met jou/jullie?

6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik hoop dat je ukkie nog lang bij je mag binnen zitten!!

Hier alles goed! Mini baby is er al weer af..boehoehoe. al bijna 2x zo zwaar als bij de geboorte! ( 6.5kg nu... ) en 58cm. Meneer doet alles wat hij te pakken krijgt in zn mond, bijtspeeltjes en knuffeldoekjes worden flink getest haha. kwettert er vrolijk op los en is druk bezig met proberen rechtop te blijven zitten ( hij is echt heel sterk in zn rug en nek!)
    Je merkt wel dat hij echt flink moeite heeft met de temperatuur veranderingen, het grootste deel van zijn leven is het heel erg warm geweest, dus deze "kou" moet hij heel erg aan wennen... lag gisteren gewoon met een jasje in de woonkamer! Hij bleef maar huilen, op den duur zeiden we tegen elkaar, volgens mij heeft hij het gewoon koud! ... jasje aan en alles was weer prima :oops:
    Toen hij geboren is was het een week lang 30° en nu steeds ook erg warm geweest, je ziet t bij meerdere kindjes uit het mei groepje terugkomen.

Raket78 vindt dit leuk.
  7. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Omg Soturi, hoop dat je weer gelijk krijgt! Deze keer met een baby als resultaat

Nou, die van jou moet nog wel even blijven. Misschien ben ik het vergeten, maar waarom kreeg jij geen cerclage? Of hoe heet dat

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ah sneu, dat hij moet wennen aan de kou! Maar fijn dat het zo goed gaat!

sweetL vindt dit leuk.
  9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Mijn baarmoedermond is nog lang genoeg. En ook bij de vorige bevalling had ik een half uur voor de geboorte nog geen ontsluiting etc

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Dus bij jou gaat het zomaar spontaan vanuit het niets te vroeg van 0 naar 100?

11. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ah man, ik kan niet wachten tot de baby iets meer kan en doet haha.

Vorig jaar dus heetste dagen in mei ever in mijn kraamweek, en nu deze periode... Maar Juul heeft het nooit te koud gehad. Ben benieuwd hoe dat met deze gaat zijn, iig iets om in mijn achterhoofd te houden :roflmao:

sweetL vindt dit leuk.
  12. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    [QUOTE="sweetL, post: 21708625, member: 87237]

Toen hij geboren is was het een week lang 30° en nu steeds ook erg warm geweest, je ziet t bij meerdere kindjes uit het mei groepje terugkomen.[/QUOTE]

Nou inderdaad, dat vroeg ik me nog af. Hoogzwanger zijn met deze temperaturen is geen lolletje maar het lijkt me ook niet ideaal dan met een newborn rond te lopen. Fijn dat je lekker aan het genieten bent van je zoontje.

@Soturi Spannend! Ik duim nog steeds voor je. :thumup:

Ik doe vandaag een 35 weken dansje! Het schiet op! Straks een huisbezoek van de vk, ben benieuwd of hij inmiddels al ingedaald is. Verder hier het huis een beetje op orde aan het brengen. We hebben alles wel zo'n beetje klaar denk ik. Ben benieuwd wanneer hij komt! Op de liggingsecho afgelopen maandag bleek dat hij een behoorlijk groot hoofdje heeft en een heule grote buik. Hij weegt al zo'n 6 pond... Dus ik hoop dat hij niet te lang blijft zitten!o_O

Raket78, sweetL en Ise vinden dit leuk.
  13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik had toen wel vanaf 26 weken meer bloedverlies en af en toe rugpijnen (die ik afgelopen week weer had) en lag vanaf week 26 2 weken opgenomen, tot haar geboorte dus. Toen de rugpijn overging in rugweeen om de paar minuten had ik geen ontsluiting en was het afwachten (had toen al weeenremmers en longrijping gehad). Kort daarna zette het door, had ik volledige ontsluiting, kwam de placenta los, braken de vliezen en stortte alles eruit incl baby. Gelukkig in de goede volgorde

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Het gaat. Hier een paar spannende weken gehad ivm verdenking van zwangerschapscholestase (een zeldzame zwangerschapsaandoening die gevaarlijk of zelfs fataal voor de baby kan zijn). Vooralsnog ziet het ernaar uit dat ik het niet heb, maar mentaal is het hierdoor wel zwaarder geworden. Ik merk dat ik het moeilijk vind om niet in paniek te raken zodra ik jeuk krijg. En het is een jeukerig seizoen, met die vochtige hitte hier.

Baby maakt het nog steeds prima. De oma van mijn man ligt op sterven. Aan het banenfront geen nieuws. Tja...

Ik ben bijna 36 weken. Nog maar een dikke week en dan is de zwangerschap voldragen!

15. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Jullie maken het allemaal inmiddels wel erg spannend hoor

16. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    38+5:roflmao: Spannend...

Mleenvs en Raket78 vinden dit leuk.
  17. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad, ik dacht even dat je ons ging vertellen dat je al bevallen was!:rolleyes:

18. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Gebeurt er al iets?

19. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652