Nouja, het is niet anders. Ik weet mijn ei ook niet echt he. Misschien ben ik wel 8dpo ipv 10 vandaag. Of misschien nog iets minder. En anders, tja, als ik keihard ga zitten balen, word ik ook niet sneller zwanger van.
Allebei niet. Rode duivels zouden morgen moeten komen waarschijnlijk. Al ben ik daar toch nog niet 100% van overtuigd. Wacht nog even af, want meestal komen de rode duivels ook 's ochtends al. Zijn die er dan nog niet, dan doe ik nog een test denk ik.
Goed nieuws hier! Na veel gedoe en eindelijk de afspraak met de OBgyn afgelopen maandag heb ik in overleg met haar besloten de bloedtest van de galzuren (die diagnostisch gebruikt wordt voor het vaststellen van cholestase) te herhalen, dit maal goed uitgevoerd (vorige keer was men vergeten te melden dat ik 12 uur had moeten vasten, en ik had net gegeten bij McDonald's) en hopende dat het resultaat weer onder de 10 is. We zijn naar 1 van de 2 provinciale bloedlabs gegaan, nadat we via wat gegoogle vaststelden dat die beweerden de uitslag binnen 2 dagen te hebben. Toen bleek dat de test niet vergoed werd ($20), dat nog een andere, tevens bestelde test niet vergoed werd ($10), en dat je, als je je testresultaten online wilt zien, een soort jaarabonnement moet kopen ($20). Slik. Toch maar gedaan, en geen spijt hoor, want minder dan 48 uur later heb ik de uitslag in handen. En de uitslag is 2,8! Jeej! De echo van maandag is ook helemaal goed. De score van de biophysical profile is 8/8, maximale score dus. Dat betekent dat de kleine alles doet wat hij hoort te doen. De vleesboom is subserosal en vrij van de placenta. Ietsje gegroeid maar niets spectaculairs. En het wordt heel duidelijk geen kleine baby, want de metingen lopen 2 weken voor op de zwangerschapsduur. We kunnen terug doorverwezen worden naar de verloskundige en gewoon doorgaan met ons leven. Het is lang geleden dat ik zo opgelucht was!
Hier ongesteld geworden. Vind het jammer natuurlijk, maar ben daarnaast wel blij dat die uitschieter in cyclus eenmalig leek te zijn.