Pff, ik dacht er eerst niet heel erg mee te zitten dat het weer niet gelukt was. Maar vind het toch wel moeilijk hoor. Ik merk ook dat ik het idee een beetje vreemd vind dat bij de volgende ronde de uitgerekende datum alweer in mei zou komen te liggen. Ik had afgelopen mei een kindje moeten krijgen. Of mei 2017. Niet maar hopen dat ik een kans krijg op mei 2019. Of zelfs nog later. Nog twee rondes zelf proberen, dan door naar de mmm. Een stap die ik liever niet nodig had gezien, maar ik merk wel dat die stap ook niet verder weg had moeten liggen.
Ach Soturi <3 Ik vond het al zo knap hoe goed je ermee om ging, en echt niet meer dan logisch dat je het uiteindelijk niet meer zo goed trekt
Nou inderdaad, het is ook moeilijk om keer op keer teleurgesteld te worden, ook al probeer je jezelf er al op in te stellen. Misschien lukt het nog spontaan, en anders hoop ik dat de mmm snel zijn vruchten afwerpt. Ook van mij een dikke knuffel!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat @Mie88 ! Naar aanleiding van de liggingsecho, waarop we zagen dat onze kleine een flink grote buik heeft, vond de vk het toch een goed idee om nog een extra groeiecho in te plannen. Dus aanstaande woensdag nog een echo en aansluitend een consult bij de gynaecoloog. Het zou kunnen dat die de bevalling eerder wil inleiden. We gaan het zien.
Ook spannend dan voor jou! Heeft die vergrote buik dan nog risico's verder? Als in afwijkingen. Of wat dan ook? Hadden jullie eigenlijk al een naam? Ben niet nieuwsgierig hoor.
Het zou een symptoom kunnen zijn van zwangerschapsdiabetes. Dat is op zich goed te behandelen, maar dan moet je er wel vroeg bij zijn. Meestal kiezen ze er dan ook voor om ergens tussen week 38/39 wel in te leiden. Maar goed, dit is ook info die ik zelf gegoogeld heb. De vk dacht dat het waarschijnlijk gewoon een gezonde hollandse baby is (aan de grote kant net als ik zelf was), maar ik ben wel blij dat ze het even laat opvolgen. Ben benieuwd wat de gyn ervan denkt en of er eventueel nog een test is die ik kan doen. We hebben al een naam vanaf week 20 ofzo, maar die bewaar ik nog even
Oh ja, beter een controle teveel dan te weinig dus. Groot gelijk. En jammer van de naam. xD Maarja, ook dat snap ik wel.
Toen had jij dus positief getest? En alvast gefeliciteerd met je verjaardag dan! Ik had vorig jaar een ietwat verlaat minder leuk verjaardagscadeau.
Nee die zit nog prima... maakt nog geen beweging om te komen.. mss datk dit haar dan ander verjaardagscadeau krijg.. Nog max week denk ik.. woensdag word ik doorgestuurd naar gynaecoloog en dan voort weekend inleiden ga ik vanuit... hoop niet nodig te zijn
Jup, en de mogelijkheid dat ik zwangerschapsdiabetes heb speelt ook mee. Heb gisteren alsnog de suikertest gedaan. Is een beetje te laat om nog actie te ondernemen maar dan weet je tenminste hoe het zit. Mijn baby werd woensdag al geschat op 3743 gram dus het leek de gyn sowieso wel een goed plan om tussen week 38 - 39 in te leiden. Nog iets meer dan een weekje dus!