1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Misschien ben je inderdaad nog te vroeg met testen.
    Ik zit ook opeens weer onder de puistjes. Had ik ook toen in zwanger was. Maar dat kan inderdaad net zo goed door de menstruatie hormonen komen...:rolleyes:

2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Welke test heb je gebruikt?

3. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik heb de normale action test gebruikt. Was daar toen ik bedacht tests te willen halen voor de afloop van HcG. Dus heb gelijk drie doosjes meegenomen zodat ik er ook vast wat had voor nu ongeveer. Vorige keren getest met kruidvat 2v5. Wil die denk ik ook weer halen als deze tests op zijn. Wat hopelijk niet nodig is. xD

4. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    natuurlijk wel, daarna moet je nog 20 keer testen om de oploop bij te houden :roflmao:

5. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik daar niet heel extreem in. En dat zou me nu toch niet meer gerust stellen. xD
    Doe mij maar een echo alvast nu ofzo. En dan met vruchtje én kloppend hartje. xD

Even serieus, ik ben sowieso niet gerust gesteld tot ik mijn eerste echo heb gehad. En daarna weet ik niet. Want ik had afgelopen keer een perfect mooie oploop en alles. Maar alleen een vruchtzak. Geen vruchtje. Dus ik kan testen wat ik wil, maar dat laat hij niet zien. ):

6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik ben echt testverslaafd, ook al biedt dat geen enkele garantie. Wil een dikke rij testen.

Denk dat ik de vorige keer pas bij een week of 14 en de geslachtsbepaling een beetje overtuigd was, maar het bleef wel spannend.

Ik stond er de eerste keer wel een stuk beter in dan nu. Ik heb er toen nooit bij stilgestaan dat ze ook zomaar dood zou kunnen zijn, gewoon zomaar. Ineens bevallen van een dood kindje, of de navelstreng om de nek of zo. Dat soort dingen zijn echt nooit in me opgekomen. Nu wel.

Ga ook absoluut niet langer dan 40 weken lopen.

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Die dingen heb ik eerder ook nooit bij stil gestaan.. Ja pas na de laatste zwangerschap. En nu na de miskraam..

Vandaag echo gehad. Alles is Schoon!! En zag er goed uit. Ze zag in 1 eierstok zeer waarschijnlijk een eitje dat net is geknapt of gaat knappen. Ze kon er niet heel veel van maken want de eierstok was net te groot voor iets dat nog gaat knappen oid maar het baarmoeder slijmvlies (?) Wees nog niet op een gesprongen eitje. Nah ja vaag verhaal ik weet het fijne er niet van. In ieder geval zag ze bloed sliertjes in de eierstok en dat wees juist wel op een gesprongen eitje.. we gaan zien wat deze maand gaat brengen

8. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Spannend allemaal!

Het lijkt er hier op dat ik ongesteld ga worden. Al kan het nog alle kanten op, want het is echt heel weinig en echt nog bruin.
    Maar ik denk wel dat ik in een paar dagen tot hooguit een week duidelijkheid ga hebben. Mocht dit ongesteldheid gaan worden, dan weet ik dat misschien morgen al. Mocht dit een innestelingsbloeding zijn, dan zou ik sowieso volgende week wel een positieve test moeten hebben.
    Maar gevoelsmatig loopt dit uit op een ongesteldheid

9. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Huh, je moest de 13e of zo toch pas"

10. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Nee. Vanaf afgelopen maandag had het al gekund.

11. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Dat is goed nieuws, @Ise !

Ik was er gisteren nog van overtuigd dat ik een innesteling voelde. Kleine steekjes aan de linkerkant ter hoogte van mijn baarmoeder. Was er echt van overtuigd dat het dat moest zijn.

Maar vanochtend was mijn temperatuur flink gezakt, dus ik ben bang dat ik ook weer ongesteld ga worden dit weekend. Hoewel het ook een meetfout kan zijn, want ik heb niet op mijn normale tijd kunnen meten omdat ik heel vroeg op moest staan. En midden in de nacht er nog uit om te plassen, dus dat kan ook de boel in de war hebben gebracht...

Ben een beetje in mineur nu. Maar nog geen druppel bloed gezien ( zou ook wat vroeg zijn, vandaag is CD 25) en ik ben opeens misselijk, dus dan heb ik met vlagen weer een beetje hoop.

Wat gemeen he, hoe je lichaam en geest een spelletje met je kunnen spelen. :(

12. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Hier weer eerste keer ongesteld na de mk... Even domper maar ook blij dat m'n lichaam weer gereset is en Op naar mooie eisprong

13. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw

Ja, hier precies hetzelfde.

Al had ik verwacht dat ik er harder van zou balen.

14. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik heb het vermoeden dat mijn ei er aan komt
    Helaas wil manlief een ronde afwachten aangezien ze adviseren in het ziekenhuis om een ronde af te wachten

Pfff wat balen

15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wat spannend allemaal zeg.. hoop zo voor iedereen dat we niet te lang hoeven te wachten

16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Wel leuk dat het nu een 'weer snel zwanger worden'-groep is geworden. Toch een positievere insteek.

Ik verwacht mijn eisprong ergens deze dagen.

Raket78, Ise en Soturi vinden dit leuk.
  17. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw

Ja, is ook erg leuk! :)

Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat de grootste ellende nu voor iedereen achter de rug is. Tuurlijk, die emotionele momentjes zullen nog wel komen. Maar het ergste is geweest.

Hier staat de ongesteldheidkraan wagenwijd open. xD

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb denk ik gister mijn eisprong gehad.. volgens mij kan ik dan volgend weekend stiekem alvast testen

19. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Oh jongens, ik ben echt hartstikke hard ongesteld. Ook zwaarder dan normaal en weer met stolsels, wat ik normaal nooit heb. Maar komt wel vaker voor als eerste menstruatie na een miskraam, als het goed is.

Merk daardoor ook wel weer meer verdriet om de miskraam.

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Herkenbaar! Ik was zwaar ongesteld en zelfs 2x golven bloed waardoor ik me moest omkleden. Is wel weer een confrontatie met de miskraam he, snap je gevoel

Deel Deze Pagina