Naam: xMekirin (echte naam: Kim) Leeftijd: 24 jaar Kinderen: Nog geen gezonde kinderen Bezig sinds januari 2016 (toen geen prikpil meer gehaald) Miskramen in oktober 2016 en oktober 2017 Verwachte NOD (gebaseerd op oude cyclus): 10 december Gemiddelde cycluslengte (oude cyclus): 31 dagen --------- Naam: Raket78 Leeftijd: 39 jaar Kinderen: Dochter "Raketje" geboren juni 2013. Bezig voor 2e kindje sinds april 2017. Miskraam juni 2017 7w4d (gestopt rond 6w4d) Miskraam oktober 2017 10w4d (gestopt rond 6w4d) NOD-ronde 1: 7 december ---------- Naam: Ise Leeftijd: 36 jaar Kinderen: Drie kinderen met ex Miskraam met 10 weken NOD-ronde 2/3: 23 november ----------- Naam: smarlicia Leeftijd: 25 jaar Kinderen: We hebben 1 kindje Wachten op eerste menstruatie na miskraam Ronde: nog niet officieel bezig moet herstellen ------------ Naam: Vivienne Leeftijd: 29 Kinderen: 1 dochter van mei 2017 - duurde ongeveer 10 maanden Bezig sinds juli 2017 denk ik Miskraam met 10+ weken (vermoed 4w? al gestopt) Verwachte NOD: 25 november? Gemiddelde cycluslengte: 28 dagen ---------- Naam: Mleenvs, Marleen Leeftijd: 28 Kinderen: Wij zijn begonnen met proberen voor een eerste kindje in augustus 2017 en het was meteen de eerste ronde raak. Bij 8 weken kreeg ik een spontane miskraam, de embryo is vermoedelijk rond 6,5 week gestopt met groeien. Nu ronde 3 na de miskraam. Ik verwacht mijn eisprong ergens aan het einde van deze week. Verwachte NOD: 7 december. Gemiddelde cycluslengte: 26 dagen ------------- Naam: Mie88 Leeftijd: Kinderen: Twee Mk juni 2017 en nu 2e ronde na mk sept 2017 ------------------
Ik kan die laatste niet goed zien, maar die van vandaag zou dan wel duidelijker moeten zijn dan die van eergisteren
Die van vandaag heb ik bij nacht gezien haha. Ik moest om 5 uur op.. Maar die predictor early loopt niet op. Tenzij mijn nod donderdag is dan kunnen lichtere streepjes misschien weer wel. Maar nee dat is vast valse hoop haha. Ik geloof het niet zo
Zou toch schrikken zijn als je dan thuiskomt en er ligt een dikke knaller :') Maar nee, ik zou nog even een slag om de arm houden. Als deze straks wat donkerder blijkt dan die van eergisteren is er wel goede hoop!
Heb je die wondfos nog niet binnen? Duren wel langer om op te drogen maar zijn gevoeliger dan action over t algemeen
Ik vind dit zo irritant. Ben natuurlijk stug blijven doortesten, en vanochtend en vanmiddag heeel licht streepje op wondfo ineens die steeds wit bleven. Zul je zien dat ie morgen gewoon weer wit is
Ja had graag mee gedaan Zo jammer dat ik waarschijnlijk tot januari moet wachten om weer zwanger te worden Bij ons weten heel veel mensen het van onze miskraam We zijn er heel open in Wij vinden dat er meer over gesproken mag worden maar ook vinden wij het super fijn dat mensen het weten
Nou kweenie hoor, maar zie nu ineens ook iets op de Action denk ik :') Ik durf dit dus echt niet te geloven he, maar heb nu kriebels in mn buik tot morgenochtend, pff.
Oooh spannend! Ze zaten helaas niet bij de post.. heb nog wel andere testjes en die ga ik morgenochtend gebruiken. Maar eigenlijk tegen beter weten in haha. Maar het kan maar beter duidelijk zijn. Action van vanochtend weer een zelfde streep dus loopt echt niet op