Ik dacht net wat Bruin te zien.. wondfo wel weer zo'n streepje als vanochtend. Dus het blijft nog even spannend
Als hij nat hetzelfde is zou hij donkerder moeten opdrogen nog. Nee, ik heb verder niks meer gezien Sorry smarlicia, lees zo over je heen Beterschap! Nog iets van een menstruatie te merken?
Hier ook rondom eisprong. Die zou volgens de statistieken gisteren moeten zijn. Nu zijn mijn statistieken alleen niet heel betrouwbaar. Uitgaande van een app en mijn cyclus in het verleden. Niet op basis van (in het verleden gedane) ovutesten of temperaturen. Al doet mijn afscheiding wel weer wat ik gewend ben van voor de tweede miskraam. Dus als we nog even doorgaan met babydansen, kunnen we hem haast niet gemist hebben. Maar juist omdat ik nog rond eisprong zit, krijg ik geen testdrang van jullie tests. Want ik weet toch dat het niet gaat uitslaan. Of als er al een licht streepje zou komen, dat het waarschijnlijker een reactie op LH is dan wat anders. Mocht ik rond 5/6/7 dpo zitten, dan zou de testdrang pas op komen zetten hierdoor. Want stel je toch voor dat er dan toch al wat te zien is.
ja geloof dat dit echt knal is.. Net nog 1 gedaan en dies al wat minder.. dus binnen nu en 48 uur zou die wel springen.. Laat ik nou net nachtdienst hebben,,
Ah goed dat je doortest. Ben er pas achter gekomen dat je laatste positieve test geldt. Neee, toch ff de tijd gaan vinden dan!
Ik hou van testen het gevoel datk iets kan doen ipv alleen ma wachten haha.. Strax dus weer op slopende wachtbankje
Niet te vergelijken die test van vanochtend is geel uitgeslagen (haha gatver). Ik zag wel een streep en je ziet hem er wel iets doorheen. Na wat bruin slijm gister kwam er wat heel lichtroze. Vanochtend een hele lichte lichtbruine veeg maar nu niks meer gezien. Maar goed er kan ineens bloed komen.. op de foto is de bovenste test van gisterochtend en die gele daaronder van deze ochtend. Hmm trouwens zo op de foto zie je amper streepjes maar goed
Mag ik vragen waarom jullie zo vroeg testen? Want dat is toch een hele teleurstelling als het zo vroeg mis gaat
Ik testte omdat ik dezelfde kwaaltjes had als in de zwangerschap plus dat ik volgens die echo al vroeg mijn eisprong had..