Ja vannacht om 2:00. Is nog steeds vaag maar ook maar 12 uur later dan de vorige dus was te verwachten...
Oh haha, ik had deze reactie eigenlijk in een ander topic geprobeerd te plaatsen. Jullie hadden deze test al gezien toch? Ik zal ze straks als ik thuis ben eens bij elkaar leggen @Viviennee
Bovenaan de test die ik net heb gedaan. Mijn urine was niet zo geconcentreerd dus ik had net zo goed niet kunnen testen En tweede foto van boven naar beneden: gistermiddag - vannacht - net. Ik ben er nog niet zo van onder de indruk, maar de lijntjes zijn nu tenminste wel te zien zonder raar in het licht te houden en te turen, dus dat is tenminste iets. Morgen NOD, vind het zo spannend! Ik ben altijd super regelmatig dus als het morgen niet komt, durf ik er eindelijk in te geloven! Heb na vanochtend geen bruin meer gezien... Fingers crossed!
Je houdt het inderdaad wel erg spannend ja! Hopelijk morgen een mooie test! Misschien dat ik morgen ook wel ga testen. Heb vandaag een doosje kruidvat 2v5 gehaald. Heb ook nog wel de normale action hier liggen. Maar die slaan minder snel uit toch?
Hahaha. Ik ga het nog spannender hier maken. Net wat bruinrood gespot. Dus kan het begin van een ongesteldheid zijn. Maar normaal gesproken word ik ‘s ochtends altijd ongesteld. En zou ik nu zondag pas ongesteld moeten worden. En vriendlief en ik hebben het net gezellig gehad in bed. Dus het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Of een gesprongen bloedvaatje door de seks. Dus juist een goed teken. Morgen ga ik in ieder geval niet testen. Eerst maar kijken hoe dit doorzet. Of niet.
Hahaha nou, je maakt het echt spannend ja! Dat is inderdaad erg vroeg als je NOD pas zondag is. Ik hoop dat het een goed teken is!
Jaa, ik hoop het ook echt. Maar aan de andere kant is dit natuurlijk ook nog maar de 2e cyclus na de miskraam. Dus kan best zijn dat die nog een beetje van slag is. Maar aan de andere kant, ik ben nóóít te vroeg. Of te laat. Zelfs afgelopen cyclus kwam precies zoals verwacht. Dus ja, kan echt alle kanten op.
Nou, tot nu toe echt alleen maar spannend. Het is nu echt zo ongeveer niks, en meer rosé. Vannacht maar met maandverband in slapen. En dan morgen maar even kijken. Mocht dit zich niet doorzetten, dan gooi ik er overmorgen een testje tegenaan.
Ok, ik weet nu eigenlijk vrijwel zeker dat dit geen gewone ongesteldheid is, maar een supervroege miskraam. Ten eerste is het een dag te vroeg dat ik begin te bloeden (vanochtend) en dat heb ik normaal nooit. Ten tweede blijft het bloed bruin en zelfs donkerbruin en wordt het maar niet rood (normaal binnen een paar uur). Ten derde zitten er van die vreemde vlokjes in en dat heb ik tot nu toe alleen bij mijn 2 mk's gehad. Ten vierde was daar die vreemde supertuurtest een paar dagen geleden, waarop mijn man achteraf ook toegeeft het beginnetje van een tweede streepje te hebben gezien. Heb ik normaal ook nooit tenzij ik zwanger ben. Ik vind het eigenlijk niet zo heel erg zo. Op mijn leeftijd eindigt iets van 35% van de zwangerschappen in een miskraam, en eerlijk gezegd, als het dan toch moet gebeuren heb ik het liever vroeger dan later. En ik zit nu in een stadium waar ik het eigenlijk niet eens met 100% zekerheid kan vaststellen, dus dat is ok. Hopelijk wordt het niet super pijnlijk, want ik heb drukke dagen voor de boeg met veel repetities en concerten. Maar ik ga ervan uit dat het meevalt. Straks of morgen reageer ik weer op iedereen. Nu eerst een beetje voor mezelf zorgen.
Ben het met je eens, @Raket78 . Als het mis gaat, dan liever als het nog vroeg is. Wel jammer natuurlijk, maar fijn dat je er zo nuchter naar kan kijken. Ik ben er ook nog niet gerust op. Ik voel me wel echt zwanger. Heb veel last van mijn borsten, die zijn zwaarder en gevoelig. Met vlagen ook een beetje misselijk, en er is van alles gaande in mijn buik. De test van vanochtend was weer erg licht, bijna tuur. Had hem nu op mijn NOD wel iets duidelijker verwacht en ik zie ook amper oploop. Als ik hem vergelijk met de ochtendtest van 5/12 misschien wel een piep klein beetje oploop... Heb ook al twee dagen niet goed kunnen temperaturen, was vanochtend ook weer te vroeg wakker (moest echt plassen). Temp is dus niet betrouwbaar, maar wel een beetje gedaald heb ik het idee. Niet fijn! Word er erg onzeker van. Aan de andere kant testte ik vorige keer dus nog negatief op mijn NOD. Hoop zo dat ik snel een duidelijke positieve test heb! Zeker omdat mijn man gisteren thuis kwam met een bos bloemen en een kaartje en hij het nu ook wil geloven. Vandaag wordt dus een dagje broek loeren!