Mooi dat het bij jou de goede kant op gaat eindelijk! Bij mij nog steeds geen duidelijkheid. Ik bloed nog wel, maar niet echt veel ofzo. Al neig ik er wel naar om het gewoon op een ongesteldheid te houden. Ik kijk wel wat er vandaag gebeurt. En misschien gooi ik er morgen alsnog wel een testje tegenaan
Ik vind het echt zo knap dat jij nog niet getest hebt! Duim heel hard voor innestelingsbloeding! Mie, hoe gaat ie daar nog? Voor Raket deze ronde nu ook echt voorbij?
Ik heb me aangemeld voor zwangere groepje van eind augustus.. Vind het doodeng... Maar tweede streep is een feit Lief dat je vraagt!
Oh wauw, ik vind het echt bijzonder dat het bij 3 uit zo'n klein groepje nu de tweede keer meteen alweer raak is!
Hahaha, morgen ga ik er toch echt aan toegeven hoor, dan zou ook mijn verwachte NOD zijn. Het bloeden gaat nog steeds raar. Heb soms echt het gevoel alsof het eruit stroomt. Maar dan ga ik kijken. En dan is er bijna niks of gewoon niks. Ben op dit moment ook al een paar dagen snotverkouden. En volgens mij komt het er nu haast op neer dat als ik druk zet om mijn neus te snuiten, of te hoesten of niezen, er dan wat meer bloed komt. En dat ik daardoor nog wat verlies ofzo. Want het is echt te weinig voor zelfs een kleinste formaat tampon. Maar het is wel net te veel om helemaal niks in te doen. Plus, op maandverband kan ik het bloedverlies beter peilen. Maar aan de andere kant heb ik heel erg het gevoel (en ben ik er ergens ook bang voor) dat ik mezelf onterechte hoop in ga praten. Want het feit blijft wel dat ik totaal niet zeker ben van mijn eisprong. Dus mijn verwachte NOD kan best mijn NOD niet zijn. En het bloedverlies kan ook best zo weinig zijn omdat mijn lichaam zich misschien toch nog niet helemaal hersteld heeft van de miskraam. En daarnaast vind ik het haast opmerkelijk dat we dan bijna met z'n allen mogelijk weer tegelijk zwanger zijn. Ik zou het heel leuk vinden als dat zo is, maar theoretisch gezien best onrealistisch. En vooral nu jij @Viviennee en nu ook @Mie88 sowieso zwanger zijn, en het bij @Mleenvs ook al zo'n twijfelgeval is, zal het haast voor mijn gevoel toch zo moeten zijn dat een van ons toch pech heeft. Om het zo te noemen. En van de 4 zijn er dus sowieso 2 met zekerheid. Voor @Mleenvs hoop ik het ook natuurlijk. Maar voor mijn gevoel zou het nooit bij ons allevier geluk moeten zijn. Dus dan zul je zien dat ik toch degene ben die buiten de boot valt. Neemt niet weg dat ik jullie niks gun hoor. Is meer een stuk ongeloof bij mezelf zegmaar.
Oke, ik was in mijn lange verhaal dit ook een beetje aan het benoemen. Waar het dus bij mij op neer komt is dat het nog bijzonderder is dat het bij 4 van ons zo is. En dat lijkt me zo sterk. Dus mede daardoor denk ik dat ik toch gewoon ongesteld ben.
Dat is ook weer zo. Maar toch. Vooral in combinatie met dat een innestelingsbloeding meer niet dan wel voorkomt. Maargoed, ik ga morgen testen. Krijg ik toch de meeste (hopelijk) duidelijkheid van. Vooral omdat volgens mijn eigen berekeningen morgen mijn NOD zou moeten zijn. Dus dan zou er al een zichtbaar streepje moeten zijn. Is die er niet, hou ik het toch bij een ongesteldheid.
Ik had het ook nooit verwacht, hoor. Maar ja, die ronde van mijn miskraam was de eerste keer dat we er weer voor gingen, dus dat had ik ook al niet verwacht. Dus ik denk nu maar "why not"
Hoeft ook geen innesteling te zijn natuurlijk, soms bloed je ook gewoon tijdens een zwangerschap zonder er ooit achter te komen waarom. Maar goed, ik wil jou niets aanpraten en kan niet in jouw baarmoeder kijken natuurlijk, maar just saying
Dat is ook weer waar. Morgen weten we vast meer. Maar wat ik hier sowieso uit kan opmaken, is dat je me het in ieder geval wel oprecht heel erg gunt. En dat is natuurlijk erg fijn om te merken.
Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat ongeloof. Daar heb ik dus ook heel erg last van gehad de afgelopen week. Maar vandaag is het wel een beetje ingedaald geloof ik. Ik ben gewoon weer zwanger. Ik had ook wel gehoord dat je na een miskraam wat vruchtbaarder bent, dus misschien dat daardoor het gemiddelde wat hoger ligt? Ik duim ook voor een positieve test voor jou! @Mie88 Gefeliciteerd! Ik ken die angst, daar heb ik ook flink last van.
Jij hebt nu ook duidelijkheid, begrijp ik? Gefeliciteerd! Hopelijk ligt het inderdaad aan de verhoogde vruchtbaarheid na een miskraam. En heb ik dus ook geluk. Ik zit gevoelsmatig echt zó ontzettend in het midden. Er zijn wel wat dingetjes die me zijn opgevallen. Maar niet duidelijk genoeg om daar echt een conclusie aan te kunnen hangen.
Absoluut! Als ik jullie allemaal magisch zwanger kon maken deed ik het. Nou, met zijn drieën zijn de statistieken al helemaal naar de klote dus kom maar op
Bij mij was het de afgelopen twee keer heel verschillend. De eerste keer liep ik al kokhalsend naar de wc voor ik positief had getest (testte pas 9 dagen na verwachte NOD positief, maar had voor die tijd al wel symptomen), had daarnaast echt continu zin in frikandellen. Mijn vriend eet dat veel, dus die waren er ook continu in huis. Maar ben zelf normaal al nooit van de vette hap. Ik lustte geen energy-drank meer. Vooral een specifiek merk niet. Al vond ik die nooit al super lekker. Maar die lust ik tot op de dag van vandaag gewoon niet meer, maar wel sinds die zwangerschap. En wat toen vooral heel typisch was, was dat ik ineens uitslag had op mijn buik, en daarna ook op mijn linker arm (of andersom) wat elkaar precies raakte als ik mijn arm tegen mijn buik hield. Toen had ik echt zoiets van, dit komt omdat ik zwanger ben. Wist het toen nog niet. Oh, en ik merkte toen dat ik al best lang niet had gepoept. Oh, en ik werd echt steeds om half 8 's avonds ook al doodmoe. Moest dan ook gewoon naar bed. De tweede keer merkte ik juist haast weer niks. Had alleen toen twee dagen voor NOD echt het idee dat ik moest testen. Terwijl ik eigenlijk altijd wachtte totaan NOD. En die was dus positief. Verder heb ik niet heel veel gekke dingen gemerkt. Ja, in totaal een paar keer kokhalzen. Maar veel minder dan de eerste keer. Dus ik kan sowieso niet specifiek van symptomen uitgaan. Maar wat ik tot nu toe opvallend vind zijn kleine dingetjes. Maar die kunnen ook weer richting mijn huidige verkoudheid geschoven worden. Eerste ding is dus de verkoudheid. Heb wel weer gelezen dat juist dat ook een eerste symptoom kan zijn. Maar daar tegenover staat dan weer dat mijn vriend ook verkouden was. En mij waarschijnlijk heeft aangestoken. Maar dat is opvallendheid nr. 2 Ik ben normaal namelijk echt níét aan te steken. Al niest een snotverkouden persoon me midden in mijn gezicht. Meestal word ik daar niet verkouden van. Als ik ziek word, word ik dat toch wel. Ook al is iedereen om me heen kerngezond. Of ik blijf gezond terwijl iedereen om me heen ziek is. Oftewel, als ik ziek word, dan is dat omdat mijn weerstand laag is. Niet omdat iemand anders toevallig ook ziek is. Volgende dingetje is dit. Omdat ik dus verkouden ben, had ik een door midden gesneden ui naast bed gezet (en mijn hoofdeinde omhoog). Dag ervoor deed ik dat trouwens ook aan vriendlief zijn kant voor hem. Normaal moet ik mijn ui al vaker doorsnijden dan door de helft zodat er meer geur vrij komt. En dan nog ruik ik het niet/nauwelijks. Nu rook ik de ui gewoon perfect, mijn mentholdingen voor het stomen ook trouwens en alles om me heen ruik ik in principe nog. Misschien iets minder, maar bijna niet. Maargoed, die ui. Ik lag in bed, rook de ui. En ik had heel erg de neiging om die ui op te eten. Niet gedaan. Maar het scheelde niet veel. Terwijl ik niet echt een rauw ui persoon ben (gaat meestal wel door heel veel dingen tijdens het koken). Daarnaast slaap ik behoorlijk licht. Maargoed, dit kan dus ook weer door de verkoudheid komen. En mijn katten lagen de afgelopen twee nachten echt 's nachts ook weer op mijn helft. Ga eens kijken wat ze vannacht doen. Maar dit deden ze ook tijdens de laatste zwangerschap. En toen ik dus niet meer zwanger was, lagen ze ook niet meer zo opvallend bij me. Maargoed, ook dat kan misschien weer toeval zijn of verkoudheid gerelateerd. En mijn borsten. Heb even kort een moment gehad dat ze weer steviger aanvoelden ofzo. Maar daar twijfel ik over. En heb niet het idee dat het weer zo is. Of misschien wel. Maar misschien wil ik het ook voelen. Of misschien ontken ik het juist omdat ik met beide benen op de grond wil blijven staan. En als laatste mijn bloeding dus. 3 á 4 dagen te vroeg. Behoorlijk licht. En gewoon niet zoals ik normaal ongesteld ben. Maargoed, kan ook door de miskraam komen nog natuurlijk.
Nouja, duidelijkheid. Ik heb gewoon besloten te accepteren dat ik nu zwanger ben en wel zien wat er gaat gebeuren. Maar twintig positieve testen (al zijn ze licht positief), 3 dagen over tijd (normaal heel regelmatig) en een hele rits aan symptomen valt niet echt te ontkennen ofzo.
Met jouw kwaaltjes kan je zo ook eigenlijk geen kant op Merkirin, beide keren heel verschillend en toch allebei niet goed afgelopen. Het enige wat ik met de miskraam heb gehad is met 5-6 weken of zo paar heel erge buikpijnaanvallen, alsof het matige weeën waren. Aaaanyway, ik zit hier morgenochtend klaar om ook jouw test positief te kijken indien nodig Wat een feest zou het zijn
Nee, ik weet het. Je kunt daar inderdaad geen kant mee op. Beide keren waren echt zo verschillend. Gelukkig in die zin ook in het verloop van de miskraam. De eerste had ik al wat bruinverlies een paar dagen na de eerste positieve test. Werd steeds meer en heb uiteindelijk 3 weken bloed-/bruinverlies gehad. Is allemaal vanzelf gegaan. Bij de tweede, naja, dat heb je natuurlijk al een beetje meegekregen. Heb ik bij de geplande echo bij 8 weken te horen gekregen dat er alleen een lege vruchtzak was. Maar had nog geen bloeding, niks gehad. Dus opgewekt met cytotec. Maar wie weet hoe lang het was blijven zitten als ik het op zijn beloop liet gaan. Conclusie, mijn lichaam kan best een zwangerschap vasthouden, al was het een lege vruchtzak. En daarnaast was het beide zo verschillend qua verloop en manier van afstoten dat de kans op toeval ook gewoon vrij groot was. Dat het echt gewoon pech was en niks anders. --- Test positief kijken. GRAAG! Al weet ik niet of ik hem wel ga plaatsen als ik er zelf echt van overtuigd ben dat hij negatief is. Mocht hij positief blijken, dan wel natuurlijk. Dan ga ik 'm showen! En tuurtest zou ik sowieso jullie mening vragen.