Wat een spanning hier haha.. gefeliciteerd met al die mooie streepjes! Ik zit nu midden in mijn eisprong geloof ik. En ik vind dat ik statistisch gezien echt geheel terecht aan de beurt ben om langer te wachten op een zwangerschap en een miskraam ook niet te voorkomen was, aangezien ik 3x meteen zwanger was en eigenlijk de 4e keer ook. Nooit eerder een miskraam gehad. Dus ik accepteer het. Maar maakt het niet minder moeilijk. Hoorde gister dat iemand die ik ken met haar nieuwe vriend een kind krijgt in juni.. toen had ik het toch echt weer even moeilijk met de miskraam
En met langer bedoel ik dat ik het gevoel heb dat het niet makkelijk zal lukken. Geen idee waarom. Gewoon gevoel
Hey meiden Ik hou voorlopig wat afstand van het topic Het doet me geen goed Heb het er erg zwaar mee En heb veel napijn van het onderzoek Het voelt dat ik niet mee kan doen met de anderen omdat ik hier al zo lang in zit Groetjes en een fijne zwangerschap voor de zwangeren Hopen dat ze allemaal blijven plakken!
Hoe lang heb jij gedaan over vier keer zwanger worden? En ugh statistiek, stop er maar gewoon een baby in. Ben benieuwd naar Mekirin, en een beetje bang omdat we niets hebben gehoord
Aw, dat snap ik heel goed Het voelt ook wel een beetje raar om het hier allemaal over te hebben terwijl jij er nog zo in zit. Ik hoop echt dat het nu snel klaar is voor je, en jullie er straks ook weer positief voor kunnen gaan <3
@smarlicia Ik snap dat ook heel goed. Ik hoop dat je dit hoofdstuk nu af kunt sluiten en je misschien over een poosje weer mee kunt praten over tuurstreepjes en ovulatietesten en alles. Ik ben trouwens ook heel nieuwsgierig naar de test van @xMekirin
Heb al 3 kids he haha.. oudste is 10 Nee statistiek zegt niks inderdaad. Vooral als je kijkt naar dit groepje kan je dat aan je laars lappen.. Hopelijk nu 3 of 4 zwangeren en volgende maand de rest . Ik eet geen suiker maar ga nu een lekker stuk chocola naar binnen werken, ik ben vast gewoon even chagrijnig
@smarlicia snap je heel goed! Hoop dat je heel snel klaar bent met de nasleep @xMekirin ben ook erg benieuwd
Helaas, negatief hier. Maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. Heb er zowel een action als een wondfo tegenaan gegooid. Ben btw pas net een halfuur wakker. Oeps. Word wakker omdat ik moet plassen. Met het gevoel dat het ongeveer 9 uur is. Kijk op mijn telefoon. Kwart voor 2.
Nee sorry Ik weet dat ik na m'n eerste miskraam ook rare ongesteldheid had.. 5 dagen alleen ochtend bloedverlies waarbij inlegkruisje voldoende was 21 dgn d'r na testte ik positief
Bij mij staan vage streepjes inmiddels op het netvlies gebrand, maar ik denk helaas ook dat ik ze niet op jouw foto zie @xMekirin . Wanneer is je nod?
NOD had vandaag moeten zijn. Maar heb natuurlijk al wat raar bloedverlies. Dus de test was meer om te kijken of ik dat als ongesteldheid moest zien of niet. En de tests zeggen van wel. Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen! En ik kan als ik wil gewoon alcohol ofzo drinken met de jaarwisseling en met kerst.
Vandaag lekker naar het bos geweest. Even de sneeuw ook vastleggen op camera. (Gewoon mobiele telefoon). Zijn wel wat leuke plaatjes geworden.
Zie wel iets heeeel lichts op de action, maar lijkt ook te dun en grijs. Dus kan dit beter niet zeggen. Het zal mijn wens om het te willen zien zijn