Haha nou eigenlijk Hebk dat ook wel.. Dak graag vroeg wil omdat eerste mk ook heel klein vruchtje zichtbaar was, ver weg van termijn.. Maar durf gewoon nog niet te bellen ik kom al om in de kleedjes van moeders voor moeders.. Dus daarvoor meld ik me ook nog maar niet aan.. Ik denk als ik de kerst overleefd heb ik belletje ga doen.. Dan benk elk geval 6 week of toch gewoon morgen doen..
Mleenvs, hoe gaat ie daar nu? Als het beter voelt gewoon lekker wachten tot na de feestdagen. De VK hier doet trouwens pas een echo met de 10 weken termijnecho Nu heb ik dan niks te klagen omdat ik weer eerst bij de gyn loop maar ja
Ik heb altijd rugpijn bij een menstruatie mijn baarmoeder is gekanteld Heb ook nooit buikpijn gehad tijdens de miskraam Het bloedverlies is een paar dagen weg geweest dus kon er nu van uit gaan dat het mijn menstruatie is. Achteraf gezien kloppen de symptomen van een ongesteldheid want ik zeg vanaf gisteren dat de koffie enorm stinkt dit heb ik meestal tijdens een menstruatie Dus hoop echt dat dit de menstruatie is en dat alles nu schoon word! Ben nog nooit zo blij geweest met een ongesteldheid hihi Andere kant als mijn cyclus weer normaal is ben ik tijdens de controle ook ongesteld en grote kans dat ik dan nog eens moet terug komen omdat ze dan niks kunnen zien Best balen dan
Vorige keer had ik ook wel afspraak voor rond de 6-7 week.. Hoop dus als ik na de kerst bel ik die week terecht kan Anders ga ik nu al toeleven na een datum.. De dagen gaan al zo sloom.. En benk ook nog is hele week vrij haha
@smarlicia Welkom terug! Wat fijn zeg dat je nu dan toch ongesteld lijkt te zijn. Dan weet je in ieder geval dat je verder kunt. Over die controle en eventueel terug moeten komen omdat ze niets kunnen zien omdat je mogelijk weer ongesteld bent; Dat maakt opzich dan toch nog niet eens zo heel veel uit? Ben even kwijt wat nu nog de opties waren wat het was, maar mocht het wel een stolsel of een stukje weefsel zijn, dan kan het toch best zijn dat dat nu mee komt? En dat er straks -ongesteld of niet- gewoon helemaal niks meer te zien valt? Oftewel, dat je nu gewoon in hetzelfde schuitje zit als wij.
@Viviennee Fijn dat de termijn nu wel meer overeen komt met wat je verwacht te zijn op basis van eerste positieve test en cyclus enzo. Geeft vast een hoop rust! Ik weet er zelf ook het fijne niet van, maar van wat ik hier op dit forum lees, zou met deze termijn een mm verkeerd meten inderdaad al zo een week ofzo kunnen schelen. Dus dan is het allemaal gelukkig nog wel te verklaren. @Mie88, ik zou ook gewoon bellen als je eraan toe bent! Het risico nu is alleen denk ik wel de feestdagen. De mensen die nu bellen, worden daar al omheen gepland, de mensen die al verder zijn en dus voor een 2e, 3e of whatever hoeveelste echo terug moeten komen, zullen er waarschijnlijk ook al omheen gepland worden. Dus dan is de kans er wel dat je na de feestdagen nog even moet wachten als je dan pas belt.
Hihi verwarrend allemaal he Er is ook zoveel gebeurt bij mij. Het kan idd mee komen met een menstruatie maar kan ook blijven zitten Zelf heb ik zo iets wil er toch wel weer voor gaan Maar man lief wil tot de controle wachten Baal toch best wel
Hmm, ja, is ook erg lastig. Ik snap jou heel goed, maar ik snap je man ook. Zou het niet ook kunnen dat dat wat er zit (of mogelijk niet meer zit nu) niet het gevolg van de miskraam was, maar juist de oorzaak ofzo? Ik ben gewoon een beetje hardop aan het denken, dus kan best zijn dat ik gewoon dom aan het lullen ben nu hoor.
Liep het bij jou op niets uit, Mekirin? Heb niet zo goed opgelet sinds mijn stomme echo. Ga je nu ook ovulatietesten doen of oz?
Hebben jullie enig idee wanneer ik ovulatie testen kan gaan gebruiken? Ik weet niet precies nu wanneer ik ongesteld ben geworden Zelf denk ik dat ik gisteren ongesteld ben geworden
Oke gaan we dat doen We gaan er deze maand zoals het nu lijkt niet voor maar dan heb ik iedergeval weer wat meer zicht op mijn cyclus
Afgelopen maand was ik maar 3 dagen ongesteld. Ik heb mijn eisprong denk ik daardoor vroeg/eerder gehad. Ik voel mijn borsten, heb een hele bolle buik en mijn baarmoeder voelt gespannen aan. Heb maar een testje gedaan en licht streepje. Ben heel gematigd enthousiast (eigenlijk helemaal niet enthousiast haha), eerst maar eens zien of het gaat oplopen.. Dit weekend moet het al wel iets duidelijker zijn (net wel met middagurine getest) Smarlicia denk wel vroeg beginnen met ovulatietesten? Kan je hem niet missen..
Altijd fijn om beetje inzicht te hebben idd.. En wie weet beslis je toch anders Wauw.. Foto? Spannend hoor
wow echt? voor mijn gevoel zijn al je testen nog maar van zo kort geleden. Zouden die op je eisprong gereageerd kunnen hebben of zo? Of ben ik helemaal in de war met de tijd
Ja vind ik zelf ook wel prettig hoor! Heb na de bevalling ook weer even getest. Toen dat zoals altijd bleek was het niet meer nodig, maar goed om te weten. Helemaal als je zwanger wil worden natuurlijk