1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Ik lijk idd wat te zien.. Ben benieuwd na de oploop..
    En idd.. Nooit meer onbezorgd.. Herken et

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83

Dit is nu mijn eerste test.
    Maar na mijn menstruatie heb ik wel voor de zekerheid getest en toen was ie wit.. dus dat was begin december ofzo

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Snap het echt helemaal.. ik denk ook dat bijvoorbeeld een echo maar voor eventjes gaat geruststellen. Hebben jullie veel last van ongerustheid @Mie88 en @Viviennee ?

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Kijk jij op je telefoon? Want dan kan je foto's inzoomen he.. al weet je dat vast wel :o::D

5. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik meen ook heel ver weg wat te zien. Ik kijk nu ook op mijn telefoon, maar het inzoomen maakt het niet beter in ieder geval.

Maar even nog voor de duidelijkheid, je zat nu op cd 17 van de gemiddeld 21 toch? Dan kan je nog heel veel kanten op. En dan is dit nog echt geen raar streepje. :)

————

Dat onbezorgde zwanger zijn zal ik inderdaad ook nooit meer kunnen hebben.
    Want ik merk het bij mezelf ook nu alweer. Stel dat er hier bij mij toch wat gaande is, dat ik later toch positief test.
    Dat had ik bij mijn eerste miskraam ook. En toen ging het ook heel snel mis.
    Oftewel, ik zit hier bij mezelf al te stressen terwijl het ook goed kan zijn dat ik gewoon niet zwanger ben. Moet je nagaan hoe dat gaat als ik daadwerkelijk een positieve test heb (deze maand of misschien toch later)

6. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Haha, nu op de computer zie ik ook wat. Maar daar lijkt de test inderdaad op kilometers afstand te zijn ja. xD

7. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Ik snap je helemaal
    Zo voel ik me even weer erg rot dat ik ongesteld ben
    Hoewel ik er ook erg blij mee ben want nu kunnen we echt weer vooruit
    Het is zo dubbel

8. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Kan op de laptop ook inzoomen :p maar blijft lastig

9. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Het voelde hier eigenlijk vanaf het begin al wel goed, zoals met de eerste weer. Totaal niet zoals bij de miskraam. Met die gekke echo's wel weer even gedoe natuurlijk, maar verder valt het wel mee hier.

Als het weer moet gebeuren heb ik dat toch niet in de hand, dus we moeten maar geloven dat het goed gaat.

Soturi vindt dit leuk.
  10. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Oef, hoi! Moest weer even 60 berichtjes lezen!

Hier gaat het wel goed, nu. Mijn gedachten verzetten lukt best aardig. Volgende week geven wij een kerstfeestje, dus nu kan ik lekkere recepten op zoeken voor de punch (die ik nu zelf ook kan proeven!) Wat dat betreft heb ik een goede maand uitgekozen om even niet te proberen zwanger te worden :D

Wat is het hier elke keer spannend, nu ook weer voor Ise. Ik moet zeggen dat we allemaal behoorlijk vruchtbaar lijken te zijn, met al die streepjes die we nu al hebben gezien in nog geen 3 maanden. Ik hoop zo dat dat erin resulteert dat we over een jaar allemaal een baby in onze armen hebben!

Ise en Soturi vinden dit leuk.
  11. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw

Fijn om te lezen dat je er toch nog zo positief in kunt staan. :)

En inderdaad, hopelijk allemaal over een jaar een baby in onze armen. Of misschien de laatste loodjes ofzo. :D

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ben ik ook weer even. Ziekenboeg hier. Dochter is heel zielig op het moment, man is ook niet lekker. Ik ben wat verkouden, valt tot nu toe mee, maar ik heb dan weer 5 concerten dit weekend. Ik dacht gisteren na 9 dagen eindelijk klaar te zijn met de menstruatie, komt er nog even een golf bruin achteraan (sorry voor de beeldende woordkeuze). Jeuj. Mijn ei zou over 3 dagen moeten komen, dus hopelijk kunnen we vandaag beginnen met babydansen.

@smarlicia : Ja logisch dat ongesteld zijn toch even balen is. Je lichaam heeft de draad weer opgepakt en neemt hopelijk de laatste restjes mee naar buiten, maar het is wel even een reminder dat je niet zwanger bent. Controle is begin januari toch?

@Viviennee : Wat een gedoe met die echo's. Gelukkig lijkt de laatste echo er al meer op. Een meetfout is op die termijn gauw gemaakt en soms zien ze zelfs vrijwel niets terwijl het toch goed gaat. Dat, en mijn hekel aan inwendige echo's, zorgt ervoor dat ik in principe geen vroege echo's laat maken. Het zou me maar voor een dag of minder gerust stellen in het beste geval. En in het slechtste geval zou ik weken in de stress zitten. Dat afwachten tussen 2 vroege echo's door past niet zo bij me. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat dat niet bij iedereen zo aanvoelt.

@xMekirin : Ik bewonder je geduld! Dat geduld had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Ik weet niet waar ik het heb gelaten, dat geduld. Ben het kwijt. Zeker de leeftijd (tijd dringt) en het gedoe met de beschikbaarheid van midwives (tijd dringt). Tja... Ik duim in ieder geval voor je!

@Mleenvs : December is een goede maand voor afleiding he? Gaan jullie nu bewust proberen om niet zwanger te worden deze maand (dus echt volledig pauze), of gaan jullie het gewoon loslaten?

@Ise: Ik zie geloof ik wel wat. Test je over een paar dagen weer?

Hopelijk ben ik niemand vergeten. Ik moet rennen, zometeen anderhalf uur caroling bij Blackberry (die hebben hun hoofdkwartier hier in de stad). Ik lijk wel gek!

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik hoop met je mee @xMekirin! Zou het ons allemaal zo gunnen!

Beterschap voor jullie allemaal @Raket78!

Soturi vindt dit leuk.
  14. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Wanneer kunnen we hier weer test verwachten?

Ise vindt dit leuk.
  15. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zien jullie hier een licht streepje? Gister had ik een early test gebruikt. Vanmiddag een gewone action test. Sowieso lijkt het er op dat mijn begin-van-de-middag-urine betere resultaten geeft :D

Bijgevoegde bestanden:

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Zie hierboven

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Duidelijker dan dit lukt me niet: (en dan is mijn foto voor het uploaden iets duidelijker dan de foto die hier te zien is)

Bijgevoegde bestanden:

18. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Het is wel echt turen hoor:o: maar denk datk zie wat je bedoeld..
    Ik vond die early waardeloos.. Woensdag negatief en vrijdag met normale positief zonder te turen..
    We gaan het zien hoe de oploop is.. Na het weekend moet het elk geval dan wel duidelijk zichtbaar zijn lijkt me:rolleyes:

19. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    upload_2017-12-15_19-33-31.png
    bewerkt zit ie er wel duidelijk

Ise vindt dit leuk.
  20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hier was early ook echt niet beter dan de normale, maar vond action sowieso kut. Trage oploop ook, soms bleef ie ook gewoon hetzelfde.

Deel Deze Pagina