Zo zie je duidelijk streep Jee wat hebben jullie onwijs veel gekletst haha.. Was gezellig hier gisteren avond Alle namen idd gemist..
Helaas ook de namen gemist. Ben wel benieuwd! @Mie88 ja of het dan nog geldig is... Maar dat streepje zag ik gister wel heel licht binnen 5 minuten
Ik herken deze situatie! Ik ben momenteel zelf zoekende naar een groepje maar weet niet zo goed waar ik me prettig bij voel. Ik zit nu in een groepje zwanger worden 2018, maar merk dat ik me daar nog niet helemaal thuis voel. Het zijn er inderdaad velen die voor de 1e of 2e gaan zonder de nodige historie aan "ervaringen" die ik inmiddels heb door de bbz. Ik voel me dan niet altijd even goed "begrepen". Mag ik eens hier meeschrijven?
@MinnieM , ik snap helemaal wat je bedoelt! Wat mij betreft ben je van harte welkom. Ik wil wel nog even reacties afwachten van bestaande leden (Leden, jullie hebben als het goed is een PM). Dat klinkt streng, maar vanwege het intieme karakter van deze groep en het gevoelige thema is het belangrijk is dat men zich hier prettig en veilig voelt. Ik hoop op je begrip en geduld. Het spijt me om te horen dat je een bbz hebt gehad! Zo te zien aan je handtekening was het nog heel recent ook... Het lijkt me heel heftig om mee te maken. Dikke knuffel!
Het moest alleen even langs iedereen omdat wij allemaal tegelijk uit hetzelfde groepje met een miskraam komen
O ja zie die naam nu staan. Dat vind ik ook echt een hele mooie naam! Dat had ik ooit tegen een nichtje van mij gezegd en nu heet haar zoon zo dus die naam valt voor mij af. Ik kan mijn namen ook wel omschrijven trouwens. Mijn andere dochter heet naar een groene kleur, op zijn Nederlands, dus geen djeed. En mijn zoon heet als mijn naam hier met een N erachter. Ook op zijn Hollands dus geen ijsen Jawel, was vandaag niet thuis maar hier is de foto. In ieder geval redelijk hetzelfde als gisteravond en niet lichter
Ja deze is van vanochtend. Morgenochtend de predictor denk ik. Moet toch ook wel kleuren als er wat zit?
Geen idee wanneer mijn ei was en hoeveel dpo ik zit.. Maar aangezien ik 28 november ongesteld was zal het ergens vorige week geweest zijn?
De jongensnaam van @Raket78 vind ik ook mooi ja! Hij zou opzich ook wel in mijn overweging kunnen komen. Maar mijn zusje heeft haar dochter een naam gegeven die er voor mij net teveel op lijkt. Daardoor valt er een andere naam die ik voor een meisje leuk vind ook al af. Heb voor jongensnamen ook twee namen die ik leuk vind. Alleen die vallen voor mij af omdat het top 10 namen zijn. Ik hoef heus geen hele unieke naam. Maar een top 10 naam vind ik ook weer niet heel origineel.
Whaha dat vind ik dan wel weer spannend stel dat er niks te zien is. Maar ik ga het gewoon doen! Wondfo reageert toch vanaf hcg 8?
Hey meiden, Heel begrijpelijk dat het langs iedereen moest hoor. Dank jullie wel dat ik aan mag haken. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 29 jaar en zit al 9 jaar in een fijne relatie met mijn vriend. We werken beiden fulltime. Hebben een huisje gekocht en zijn dol op reizen. Onlangs hebben we besloten dat we graag een kindje willen. Zo'n 3 cyclussen geleden besloten om eens te proberen... 3e ronde raak. We waren zo blij. Helaas bleef ik last van bloedingen houden. Hcg bleef onder controle en liep goed op. Bij 6.5 week 1e echo. Helaas was daar niks op te zien. Bij het ziekenhuis dachten ze in mijn rechte eileider wel wat te zien. Hcg was toen al flink afgenomen. Mijn lichaam lijkt het nu zelf goed op te ruimen. Volgende week weer controle. We proberen nu samen het verlies een plekje te geven, maar het doet erg veel pijn. Lichamelijk heb ik niet erg veel last. Soms een steek in mijn buik. Mentaal is het een behoorlijke klap. Als ik me realiseer dat ik nu zwanger had kunnen zijn, kan ik in tranen uitbarsten. Het is zo oneerlijk. Advies van de arts was om eerst nogmaals te proberen. Hsg was een optie, maar zou de arts nog even niet doen. Het was nu snel raak dus de kans dat het een volgende x goed gaat is vele malen groter dan dat het mis gaat. Omdat ik ooit in het verleden chlamydia heb gehad van mijn ex (Ik was er toen wel snel bij volgens mij) en nu een bbz zijn de artsen wel extra alert bij mij. Momenteel ben ik wachtende totdat alle hcg uit mijn lichaam is en mijn cyclus weer start. Hopelijk lukt dat snel. Een kindje zou dit verdriet wat kunnen verzachten. Ik hou hoop en vind het fijn mijn ervaringen met dames te delen die ook het "nodige" hebben meegemaakt. Liefs, Minnie