Ik kijk nu voor het eerst op de laptop hier (sinds lange tijd) en ik zie dat de foto's die ik heb geplaatst veel lichter overkomen dan hoe ze op mijn telefoon staan waarmee ik ze ook gemaakt heb. Op de testen irl staan lichte, maar roze streepjes. Zo op de laptop lijkt er zowat niks te staan. Maakt niet uit, als ze maar oplopen
Nee dat durf ik niet haha.. al voelt het nu bijvoorbeeld een stuk beter dan laten we zeggen vorige maand. Zie ze op de wondfo al beter. Maar ik durf nergens op te hopen of van te dromen. Enige dat ik kan zeggen is dat ik me veel positiever voel
ik heb ook nooit idee gehad dat ik zelf een miskraam zou krijgen.. Laat staan 2x.. Ben ook voor mezelf wel heel nuchter geweest. Durf dus niet meer op m'n lichaam te vertrouwen
Haha ik was al zover dak toch na weekend verloskundige bel.. En hopen datk voor eind vant jaar nog ff kan spieken Dan zou ik 6,5 week zijn
Kreeg nu van mn vk een link naar zwangerenportaal met je info enzo, staat daar ineens derde zwangerschap. Toch wel een klein dingetje :')
Haha dat wil ik dus vermijden as mis gaat haha Nu ist al op zwangerschapskaart Gravida 5 para 2.. PFf
Pff, mocht ik een volgende keer goed zwanger zijn, en ik krijg ook zoiets, ben ik benieuwd wat er bij mij zal staan. Zal 1e zwangerschap kunnen zijn. Maar ook 2e of 3e. 1e miskraam is namelijk niet via een gynaecoloog gegaan. Maar de 2e wel. Dus in die zin. Bij de gyn toen bij de laatste miskraam stond de eerste in ieder geval niet in het systeem. Heb toen moeten zeggen nog dat het niet de eerste was.
Bij de gyn weet ik het ook niet, maar vorige keer al gemeld bij de vk, en die afspraken weer moeten afzeggen. Blijkbaar houden ze het daar wel bij
Quick version: Gravida means pregnancies and Para means live births. If your patient has had a miscarriage and two live births, you could say she was Gravida 3, Para 2 or simply G3 P2. If the patient has had an abortion, a third notation (A) for Abortus can be used.
Ik had er ook nooit aan gedacht dat mijn zwangerschap mis zou kunnen gaan. Nu is het juist omgekeerd: ben ik eerder bang dat het toch nooit goed zal gaan. Maar moet van mezelf ook gewoon in mijn achterhoofd houden dat de kans dat het wel goed gaat, gewoon veel groter is dan dat het weer mis gaat.
Nee vergeleken met eergister in de avond en gistermorgen. Hij zou eigenlijk vanavond donkerder moeten zijn dan vrijdagavond. In de avond lijken mijn tests sowieso donkerder dus misschien moet ik dat even afwachten maar ik acht de kans zelfs niet heel groot. In de dipsticks die mega licht zijn zie ik minimale oploop maar die krijg ik niet eens op de foto