@Ise : Mijn duimen draaien! Ik heb een bijholteontsteking, bah. Laatste concert moeten missen. En overmorgen waarschijnlijk de eisprong dus ik moet er nu wel aan geloven!
Ja, precies. Dus als er dan nog niks te zien is, weet ik echt genoeg. Ik heb wel het gevoel dat mijn borsten iets voller voelen. Verder niet pijnlijk of iets. Maar dat kwam de laatste keer ook pas later opzetten. En ik word wel redelijk misselijk wakker ‘s ochtends. Maar geen kokhalsneigingen of rennen naar de wc momenten. Dus wel wat dingetjes. Maar niet duidelijk genoeg om direct te zeggen dat het echt een zwangerschap moet zijn. Maar ook daarbij weer, de laatste zwangerschap had ik ook niet veel symptomen. En het was ook echt dat ik een lege vruchtzak had, wel eentje passend bij de termijn. Dus het gebrek aan symptomen was in ieder geval geen voorteken van dat het niet goed was. Want de vruchtzak zorgt voor HcG productie.
Ik had paar weken geleden een knaltest. Hcg van 1700 en geen symptomen. Dus de symptomen hoeven niks te zeggen.
Hebben jullie nog tips hoe je het verplichte nummertje dan nog leuk kan houden? Ik ben soms ook nog zoekende naar een creatief idee om het "moetje" er vanaf te halen...
Denk niet dat het goed te zien is.. is te donker hier om een foto te maken. Maar probeer het @Raket78 beterschap! Slecht moment om ziek te zijn..
Ik ben zelf ook nog niet aan het klooien met ovulatietesten. En misschien werkt dat voor mij wel. Dat ik mijn eisprong niet precies weet en dus minder snel zoiets heb van, ik heb nu een positieve test dus het móét nu. Ik weet wanneer het ongeveer moet zijn. Dus dan gaan we rond die periode gewoon wat meer bezig (al weet vriendlief ook niet precies wanneer dat ongeveer is, dus voor hem zit er al helemaal geen moetje aan) en ga ik er gewoon met het gevoel in van, oke, we hebben het redelijk rondom die datum in de buurt gedaan. Dus er moet genoeg klaarliggen. Waardoor ik toch net wat makkelijker heb dat het niet perse vandaag hoeft zegmaar. Als het gisteren was en eventueel morgen weer, ben ik ook wel tevreden.
Oh, en soms heb ik zelf eigenlijk geen zin. En heb ik in mijn hoofd zoiets van dat het voor mij niet direct hoeft te lukken. Zolang hij het maar voor elkaar krijgt. En dan laat ik het wel toe omwille van een baby. En dan soms (of meestal) blijkt dan dat ik er halverwege ofzo toch wel plezier in krijg. Dus dan is het wel leuker.
Ik deed gewoon quickies rond die tijd, interesseerde mij allemaal vrij weinig. Maar daar schijn ik ook een van de weinigen in te zijn Iseeeeeeeeeee
Al moet ik wel zeggen dat het voor mij ook een nadeel is dat ik problemen heb met mijn gewrichten. Waardoor er al niet veel standjes over blijven. Waar het op neer komt meestal bij ons is dat ik maar gewoon lig. En dat vriendlief voornamelijk qua bewegen het werk doet. Maar zelfs daarbij moeten wij nog opletten. Ofja, ik merk dat zolang ik zelf nog opgewonden ben, ik niet zoveel pijn krijg in mijn gewrichten. Maar zodra ik klaar ben, krijg ik enorm last van voornamelijk mijn heupen. Naja, voel ze zelf voor die tijd ook al. Maar als ik klaar ben, doet het zoveel pijn dat hij niet meer door kan gaan. Deels door pijn bij mij, maar zelfs als ik hem toesta om door te gaan (want baby), dan lukt het hem al niet meer omdat hij ziet dat ik pijn heb. Ik krijg namelijk dat mijn heupen voor mijn gevoel echt vast gaan zitten. Ik moet dan na die tijd echt mijn benen weer goed leggen met behulp van mijn handen. En ook echt op een bepaalde manier, want anders doet het teveel pijn. En hij moet dan ook tussen mij weg schuiven zonder dat ik mijn benen dan kan bewegen. Want dat doet gigantisch zeer. Maar zodra mijn benen weer goed liggen, is er niks meer aan de hand en is de pijn ook weg. Oh wauw, dit klinkt wel echt heel dramatisch zo. Maar ik ben daardoor wel blij dat het niet alleen maar een moetje is. Want dat zou echt niet leuk zijn.
Ja, dat dus ook. Vriendlief zorgen dat hij klaar was, en dan was het goed. Echt zaad erin en verder niks.
niet gezien @Viviennee ? Wil m wel naar je sturen misschien sta jij er een draai aan kan geven met je bewerkingen . Ik zie alleen maar vlekken hoor
Oh, mijn lichaam heeft wel veel meer kuren, dus dit valt opzich nog mee. En het is vooral na die tijd dat het even dramatisch is. Maar we hebben onze draai erin gevonden.
Ik heb er sowieso weinig zin nog in hoor, omdat we beide vetkwabben zijn geworden. Gewoon niet echt lekker zo Maar los daarvan maakt dat 'moeten' voor mij ook echt niet uit. 't Gaat om die baby, of het nu 30 minuten of 5 duurt. Mijn deel sla ik sowieso vaak over, niet altijd zin in dat gedoe maar wel in piemel ( :') )