Achja, maakt verder opzich ook niet uit toch wat we onszelf wel/niet geven? Zolang we er zelf maar tevreden mee zijn. En we hebben gewoon zaad nodig, dus dat is waar ik het meestal gewoon voor doe.
Ja, precies! Laat mij naar een test kijken! NU! Ik heb voor mezelf al testdrang nu. Maar die stel ik uit tot morgen.
Shh, nee! Want anders ga ik alsnog weer dat als hij negatief is dat ik gewoon 's ochtends had moeten testen. Eerste zwangerschap testte ik namelijk ook pas na 9 dagen licht positief. Dus als dat nu weer is, zal het echt nog wel uitmaken of ik 's ochtends test of niet.
Yes. Al was ik niet zeker van eisprong toen. Maargoed, ben ik nu ook niet. Al loop ik mezelf nu helemaal gek te maken. Kijk naar de foto's van die tests die ik hier had geplaatst. En nu lijk ik zelf hééééééééél ver weg op die kruidvat ook wat te zien. Maargoed, ik ga morgen testen. Tuurtest gaat dan gewoon negatief zijn voor mij. Dus ofwel een duidelijke streep, ofwel niks morgen.
Dat je cyclus ineens 9 dagen langer duurt lijkt me ook gek. Ben je regelmatig verder? Reageren ze niet op je lh of zo
Is van oktober 2015 he dat ik dat had. Was verder wel regelmatig. Tests liepen daarna ook wel op. Maar ben later bij de vk geweest vanwege twijfel en bloedverlies. Die zag ook dat er wel wat aan zwangerschap gezeten had. Maar waren wel echt nog resten. Dus was een miskraam. En nu kan het best zijn dat door de tweede miskraam mijn NOD toch mijn NOD niet was. Maargoed, ik heb ergens wel een zwanger gevoel. Maar die kan ik mezelf ondertussen ook best aangepraat hebben. Morgen doe ik nog een test, is die negatief, dan was dat rare bloedverlies deze keer gewoon een ongesteldheid. En gaat mijn ei er volgende week ergens aan komen.
Ik beloof niks! Over het tijdstip dan. Dat er morgen een update komt, dat sowieso. Maar misschien doe ik dat ook pas ‘s avonds.
Na ja, ik ben 39, dus vrij oud als het gaat om kinderen krijgen. Dat is ook de "schuld" van mij en mijn man. Eigenlijk hadden we eerder aan een tweede moeten beginnen. Als we maar een glazen bol hadden gehad he...