Ik zie m niet Afgaande op het feit dat de meeste anderen hem wel zien, ligt dat waarschijnlijk aan mijn beeld. Hopelijk binnenkort dus een knalpositieve test!
Ik heb ook wat moeite om een streepje te ontwaren. Ik hoop morgen/overmorgen (of zondag!) op een duidelijke streep!
Deze keer een mooie oploop hopelijk. Zou wel echt bizar zijn als je nu elke cyclus positief test maar dan niks..
Ga je anders langs de gyn of zo? Mijn ouders gaan morgenochtend mijn favoriete huis even voor me bekijken, hoera
Waarom ga je zelf niet kijken? Kijken kan altijd toch ook al zijn er geen financiële middelen om te kopen.
Omdat ik niet elke keer voor een huis die kant opga. Mijn ouders kijken of het voor ons de moeite waard is om ook langs te gaan.
Groot gelijk inderdaad. Wordt ook een duur geintje anders. En als je ouders dit toch voor je willen doen, had ik er ook gebruik van gemaakt
Ik heb haat aan mijn lichaam trouwens op dit moment. Eisprong komt er weer aan. En raad eens wie er ziek is? Ik natuurlijk! Volgens mij nu al de tweede of derde cyclus op rij.
Ik ben de cyclus dat ik 2 verkoudheden en een lichte buikgriep kreeg zwanger geraakt. Doorklussen dus!
We doen ons best! Gelukkig is er nog een klein voorraadje aanwezig. En mocht ik morgen of overmorgen weer beter zijn, dan moeten we denk ik ook nog op tijd zijn