Hij is idd licht en een foto verliest hier altijd kleur.. niet dat ik veel hoop heb hoor. En @Viviennee ik ga idd toch maar maar de gynaecoloog.als de streepjes iets oplopen en daarna weer gaan afnemen
Ik zie helaas ook niets @Ise . Hoop zo dat het toch een dikke streep wordt de komende dagen! Mijn collega die zwanger was heeft deze week een miskraam gehad met 8 weken. Verschrikkelijk verdrietig. En stom en heel raar: ik voel me bijna schuldig, alsof ik haar heb besmet met mijn miskraam. Ik weet dat dat onzin is maar toch ...
Wat naar @Mleenvs. Uiteraard heb jij geen aandeel in haar miskraam maar kan wel zo voelen voor jou.. Ik wacht nog even met verder testen. Ik heb me vergist. 21 dagen is morgen, zondag. Dan is 26 dagen dus vrijdag en niet donderdag. Bovendien begon de eisprong pijn vorige week donderdag ofzo??? maar was het pas vrijdag/zaterdag weg. Ik moet het maar weer even loslaten en afwachten. Toch is het wel vreemd dat er een licht streepje op die ene test stond en ook heel licht op de wondfo en ook dat dat elke maand zo is sinds de miskraam. Maar goed daar is de gynaecoloog dan voor mocht het zo doorgaan
Ik zou in dat geval even HCG laten prikken dan. HCG in een niet-zwangere vrouw hoort onder de 5 te zijn. Hopelijk over een paar dagen een echte duidelijke positieve test!
Meiden, ik heb last van opvliegers! Alleen 's-nachts. Ik word er gewoon wakker van, maar ze zijn altijd snel weer voorbij en dan val ik weer in slaap. Ik heb het opgezocht en schijnbaar hebben veel vrouwen dit als ze zwanger zijn. Ik kijk nu al uit naar de menopauze, wat eenb feest wordt dat *sarcasme*.
Lijkt me heel naar Raket! Ik word alleen wakker van mijn volle blaas en kan dan moeilijk weer in slaap komen. Ook leuk...
Ik zou het ook laten checken. Vorige x zat je ook met die vage testen toch? Daar moet toch een reden voor zijn ...
Hey raket, wat lief dat je ernaar vraagt. Het gaat wel. Ik ben de laatste tijd erg moe. Alsof ik nog een beetje aan het bijkomen ben van alle stress rondom de bbz. Daarnaast is het chaos op werk. Soms nog wat last van steken op de plek van de bbz. Ik ben wel aan het aftellen. Hopelijk komt mijn menstruatie op tijd en kunnen we snel babydansen. Maar o wat zijn we bang dat het weer fout komt te zitten. Voor wat betreft de opvliegers: ik zou zeggen dat ze voor een groter doel zijn. Hoe meer kwaaltjes hoe meer hcg denk ik dan altijd maar. Ik zou alle kwaaltjes voor lief nemen!
Ik heb zo’n idee dat deze ronde een verloren ronde gaat zijn voor mij. Ben alweer hartstikke ziek. Babydansen zit er zo echt niet in.
Och het valt wel mee. Wakker worden, even een paar ledematen buiten bed laten bungelen, dan de conclusie trekken dat ik naar de wc moet, naar de wc gaan, en DAN ben ik klaarwakker Er valt prima mee te leven hoor, en voor een baby heb ik het graag over.
Ja, I know. Maar de dag voor ik ziek werd, zijn we nog bezig geweest. Alleen dat is waarschijnlijk net te vroeg geweest. Als ik morgen of overmorgen beter ben, kan deze ronde nog wat worden. Maar denk dat daarna dat we alweer te laat zijn. Maar we gaan het zien