De laatste loodjes vanaf 37 wk, wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier nu 37 weken zwanger. Spannendddd! Het mag en kan nu elk moment gebeuren. Wie nog meer boven de 37 wk?

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ikke!! :)...

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik! Van mij mag het komen, die pijnlijke buik is niet tof, haha :) .

4. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Jaaaa ik..!!
    Ik was maandag uitgeteld, de dagen duren nu zo ontzettend lang.
    Manlief word helemaal gek, want die heeft niet zo heel veel geduld zeg maar haha..Maar ik hoop voor mezelf :)p) dat ik niet meer zo lang hoef te wachten.
    Ik heb gewoon nergens geen last van ook..geen krampen geen zere rug..helemaal niets!! Maar ik ben het wel poepie zat kan ik je vertellen haha

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier 37,5 dagen mag het ook wel komen hihi

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ikke, nog 8 daagjes en ze word gehaald met een keizersnee. :D

7. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik doe ook mee! :D
    Nog 13 daagjes officieel.. Vanochtend weer voor controle bij de vk geweest, bloeddruk was te hoog.. Vrijdag weer extra controle..

Zit jullie buik nu ook zo in de weg? :p

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik pas de 26ste weer controle (want bloeddruk en alles is steeds perfect).
    Is 2e kindje en dat merk ik wel. Pijnlijke rug, buik, moe...dus hier geen nesteldrsng plus glanzend huis hihi.

Ben wel heel benieuwd hoe het gaat voelen (1e ingeleid).
    Xxx

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier de 25ste op Controlen mijn bloeddruk is steeds erg laag ben maandag nog bij de vk geweest. Hier twee kleintjes merk nu dat het zwaarder begint te worden

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Maar dat geeft niet dat je nog niets voelt! Het kan zo ineens spontaan beginnen:D Spannend zeg, misschien begint het vanacht wel;)

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier morgen weer op controle en dan ook de laatste groeiecho (liggingsecho). Gister de laatste foto's gemaakt om de zwschap vast te leggen. Dus nu mag ze komen!

12. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Ik ook!!! 38,2 vandaag... Van mij mag hij komen hoor :p! Vorige keer bevallen met 41.3 pas.. Hoop niet dat ik nu nog zo lang moet.. Ben zo nieuwschierig :D haha!
    Spannend allemaal hoor :)

13. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Op zich gaat het.. Schoenen aandoen en bukken is wat lastig :p

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Hier 38+3 en nog enkele dagen aftellen tot geplande ks.. alleen ben ik heel bang dar ik ziek ga worden dochter hoest al 5 dagen en werdvanmorgen echt ziek wakker benzo bang dat ik t ook krijg en dan geen ks krijg ivm hoesten.. geen idee wat t beleid is maar hoop echt dat ik overgeslagen word.. heb dr hard hoofd in want ik wordnooit overgeslagen met ziek zijn helaas :( iemand enig idee hoe dat zit?

15. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Nog 12 dagen :D

Mijn buik zit vooral in de weg met schoenen aandoen, sokken aandoen en teennagels knippen!!

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar wanneer het allemaal gaat beginnen :) misschien wel over 5 minuten!! Je weet maar nooit :)

Mn buurjongetje dacht gister al dat ik aan het bevallen was, omdat beide auto's weg waren. We waren bij mijn moeder. Buurvrouw vertelde dat gisteravond nog van ja onze P. dacht dat jullie naar het ziekenhuis waren omdat jullie autoos er allebei niet stonden en hij zei toen dat hij het heel fijn vond. Dus buurvrouw had gevraagd waarom hij het fijn vond en toen antwoorde hij: Ja ik vind het fijn voor hun dat ze een kindje krijgen!! Haha schattig hè :D:p

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier dus gewoon helemaal hetzelfde!!!!

17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hier ook aan het aftellen... overmorgen krijg ik een datum wanneer ik word ingeleid. Het gebeurd in ieder geval tussen de 38-39 weken.... tenzij meneertje eerder eruit wil :).

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Geen flauw idee...maar hoesten nadat je een KS hebt gehad is wel pijnlijk.
    Waarom verplicht? Xxx

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Count me in :D
    Kan die baby er wel uitkijken! Maar dat komt ook omdat ik weet dat hij nu al dikkerdje is van ruim 7 pond, heb liever dat hij nu komt dan bij 40 weken als hij de 9 pond heeft aangetikt :)
    Daarnaast slaap ik slecht, pijn in m'n rug en een energielevel van 0,0 en een enorme buik pfffff... Dus ja het is wel klaar wat mij betreft ;)
    Oh ja en behalve dat nog een peuter van 3 hier rondlopen die enorm veel energie vreet wat ik al niet meer heb..;)

Dames succes allemaal nog even met de laatste loodjes!

20. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Spannend dames!! Zover ben ik nog lang niet :D. Gelukkig nu wel 12 weken (eindelijk!). Ik wens jullie heel veel succes en sterkte met de bevalling. Dat het maar niet te lang op zich laat wachten.

Deel Deze Pagina