Slakkie leuk om al zo bezig te zijn! Hier last van 1 borst.. Heel gevoelig, andere nog niet echt. Haha. Met vlagen heel erg misselijk.. Verder ook niks.. En heb ik soms ook ineens. Ohja ik ben zwanger 😃 Lekker van genieten, want blijft vast niet zo 😉 Ik ga ook morgen vk bellen voor afspraak. Hebben we wat om naar toe te leven! 😃
Heerlijk he dat gevoel van owja ik ben zwanger😍. Vanmiddag waren mijn ouders er best moeilijk om je mond niet voorbij te praten.
slakkie ja echt fijn, het voelt alleen nog zo, niet echt.. Kan het niet goed uitleggen... 😊 ik ben met vlagen misselijk een heel moe. Wat leuk met de kamers bezig. Grote meiden kamers. 😊 mamalol wat knap dat je nog zin iin hardlopen heb.. Ik heb nergens meer zin in haha. Bootcampte veel en begonnen met hardlopen omdat ik de marikenloop wilden gaan doen. Nu maat gestopt ivm zwangerschap. vakantie dat klinkt lekker zeg al die vakanties. Wij wilde in oktober gaan omdat vriend dan 30 word. Maar doen we volgend jaar met 4e haha. We hebben wel lekker een ruime sta caravan aan dr Maas. Zitten we ieder weekend vanaf april tot eind oktober. Nu dus waarschijnlijk iets korter haha Wat een chaotische dag zeg. Heel leuk de 9 maandenbeurs. Veel gekregen, zie foto, alleen het shirtje en de kruidvat tas gekocht.. Heb nog zo veel van E. Neutrale boxkleden etc. Koop liever wat kleur als we weten wat we krijgen. Met 14 / 15 weken doen we een geslachtsbepaling, krijgen we van mijm beste vriendin. Gyn zou aankomende week bellen. Hoop morgen al haha dan word het beetje echter denk ik...
Hallo lieve mama's! Mag ik met jullie meelezen en meeschrijven? Ik zal me even voorstellen, ben al mama van 2 hele stoere meiden en nu is ook de derde op komst! Helemaal blij, vooral omdat dit toch anderhalf jaar geduurd heeft en ik al onder controle bij een gynaecoloog was en als ik volgende maand ongesteld zou worden dan zouden ze gaan beginnen met hormonen, maar gelukkig is het niet zover gekomen. Ik ben nu, als het goed is, 4 weken en 1 dag zwanger en ben dan uitgeteld op 5 november. Ik heb meteen de verloskundige gebeld en heb een afspraak op 31 maart. We zijn zo benieuwd, het voelt nu nog wat onwerkelijk (ook nog steeds na mijn 3 testen!) hihi, dus nu lekker genieten maar toch naar 31 maart toe aan het leven. Ik ga straks even me inlezen op dit forum en deze groep, maar hoe voelen jullie je? Ik heb nergens last van, alleen ben ik erg moe, maar dat heb ik al snel, haha... Lieve groetjes!
Welkom, missvuurvliegje, gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen! Hier misselijk en iets moe af en toe. Honeyy, leuke buit!
Welkom missvuurvliegje! Gezellig dat je mee komt schrijven. Leuk dat er bij jullie ook een derde op komst is! Hoe oud zijn je meiden? Hier met vlagen ontzettend misselijk en s avonds erg moe. Maar misschien komt dat ook wel door m'n kleine mannetjes 😉
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, ? ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 13 Afspraken bij de gyn/vk: MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Elske: 4 april eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Elske: 26 april intake verloskundige Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
welkom Missvuurvliegje en gefeliciteerd! Ik heb even de lijst bijgewerkt. Was al weer even geleden dat hij aangevuld was dus al ben ik iets of iemand vergeten hoor ik het wel! Je hebt al flink wat goodies buit gedaan op de beurs zie ik Honeyy! Leuk!! Vooral dat rompertje met 2016 erop😍 Ik moet mezelf er ook nog af en toe aan herinneren dat het eindelijk zover is en andere momenten kan ik het gewoon juist weer niet van me af zetten zoveel ben ik er dan mee bezig. Ik heb vooral last van misselijkheid en m'n borsten beginnen nu ook steeds gevoeliger en gespannen te worden. Oja en ik hoef maar net even aan m'n neus te peuteren en het begint gelijk een beetje te bloeden, het zelfde met m'n lippen en tandvlees.
Hoi meiden, Ik zou ook graag mee willen schrijven. Nu 4 weken en 4 dagen zwanger, dus ik zou graag op de lijst willen op 2 november. Ik loop al weer 3 jaar in de mmm, en na wisseling van ziekenhuis in de eerste ronde zwanger, nu hopen op een mooie plakker! Op 11 maart heb ik een vroege echo op 6+2, ik kan niet wachten! Hoop dat ik hier mee mag kletsen! Behalve heel erg moe zijn, heb ik niet veel symptomen, af en toe steekjes in me borsten en heel soms in me liezen.. Maakt me soms best onzeker, maar de testen spreken voor zich! Liefs, Vlindertje
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, ? ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 13 Afspraken bij de gyn/vk: MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Elske: 4 april eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Elske: 26 april intake verloskundige Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 13 Afspraken bij de gyn/vk: MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Elske: 4 april eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Elske: 26 april intake verloskundige Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Wat een berichten. Kan niet overal op reageren, dus spring er maar gewoon weer tussen haha. Kan hier ook nog niet echt merken dat ik zwanger ben. Ben benieuwd anneer de symptomen komen hihi.
vuurvliegje welkom & gefeliciteerd! 😊 ik ben ontzettend misselijk & moe. Haha voor de rest gelukkig niks! vlindertje gefeliciteerd en welkom! Ik baal een beetje. F. Gaat maandag voor 3 wkn weg, dacht de intake daarna wel kunnen te plannen. Maar helaas hij moet eerder ivm medicatie. Dus nou 9 maart al.. Op woensdag, lekkere rot tijd (15:30) dus moet E. Meenemen. Niet echt wat ik in gedachten had. Ze willen dan gelijk echo maken maar dan ben ik net niet 6 weken.. Wat dubbel zeg..
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 13 Afspraken bij de gyn/vk: Honeyy: 9 maart eerste echo / intake gyn. MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Elske: 4 april eerste echo Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Elske: 26 april intake verloskundige Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? 2. 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 14 Afspraken bij de gyn/vk: Honeyy: 9 maart eerste echo / intake gyn. MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo bij gynaecoloog Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Elske: 26 april intake verloskundige Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!