1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oké, ik vind een kleiner groepje ook fijner. Ik kan het anders ook niet bijhouden, daar is mijn leventje net iets te druk voor.

Buikje? Hier al een week of 5/6 een niet verbergbaar buikje. Had ik bij de vorige 2 ook al maar nu extra.

@SnnR wat vervelend zeg dat je migraine hebt. Komt dit nu door de zwangerschap?

@Lenthe87, gezellig! Gaan we ook samen puffen?
    Leuk dat jij er ook al 2 hebt. Ik heb het idee dat mijn baarmoeder ook hoger zit...

@Honeyy, 1 van de kids is ons pleegkindje. Maar dat mag de pret niet drukken.
    Kwaaltjes... bij mijn zoontje {mijn jongste eigen kindje} kon ik met 11 weken al niet meer werken. Werkte toen nog in de zorg op een groep en kon niet meer goed lopen. Bij de eerste ook zeer ernstige bekkeninstabiliteit. Deze zwangerschap gaat tot nu beter vergeleken met de andere 2. Ik heb wel pijn maar moet doseren en heb momenteel een heel andere baan. Ben vreselijk moe geweest en blij dat ik hier sinds een week of 3 vanaf ben.
    Helaas net als bij mijn zoontje nogal wat last gehad van bloedverlies.
    Dit zou eventueel kunnen komen door de 2e holte die op de echo met 5.5 te zien was. Hier is geen kindje in gegroeid. {Vanishing twin, evenals ik zelf als dochterlief}

@zuurtje, beterschap!

@zomer, teruglezen zal ik geen poging voor doen :) Ik spring hier in.

Deze zwangerschap was nogal een verassing. Wij hadden niet meer gepland om nog een kleintje krijgen dus dit word echt een toetje.
    Komende weken/maanden word het hard verbouwen geblazen. Zolder moet omgetoverd worden tot slaapkamer zodat 1 van de 2 oudste naar boven kan.

Voor de lijst; ik heb 1 juni een VK afspraak staan.
    24-05 hebben we een pret/geslachtsecho staan.

2. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Elske wat raar dat de geslachtsbepaling fout was bij je zoontje! Wanneer kwamen ze daar achter? Pas bij de geboorte? 😳

Mooi dat de controle weer goed was bengeltje en lenthe!

Jeetje zomer wat heb je het lang stil gehouden op je werk zeg! Knap hoor.
    Wat is er allemaal op die Facebook pagina te beleven? Ik heb Facebook. Maar geen vrienden 😂 Gebruik het alleen voor m'n werk. Heb het een aantal jaar geleden afgezworen omdat ik alleen nog maar op Facebook zat rond te neuzen. Met grote ruzies met manlief tot gevolg 😅

Je hebt pittige zwangerschappen gehad zeg anniek! Hopelijk wordt dit cadeautje beter... En wat mooi dat jullie een pleegkindje hebben. Blijft hij voor altijd bij jullie of moet hij op een gegeven moment terug naar z'n ouders?

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Hier een foto van mijn aankopen tot nu toe.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    soofster, wat ontzettend mega schattig!! Mooi hoor, vooral de sterretjes kleertjes zijn super.

Pleegkindje is gezagsbeeindigende maatreg voor aangevraagd. Ziet ernaar uit dat hij nooit meer terug gaat. Woont hier sinds hij 4 weken is en nu bijna 3. Moeder is een ex-cliënt van mij.

Ach wat heet niet makkelijke zwangerschappen. Door vroege ziekmelding ook veel tijd gehad om te genieten.

5. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Je zwangerschappen waren zeker geen makkie Anniek. Wat goed dat jullie de zorg op jullie hebben genomen van jullie pleegkindje. Het zal ook echt eigen voelen zo lang hij al bij jullie is. Heel veel respect voor.

Migraine heb ik altijd al last van maar in de zwangerschap meer dan behoorlijk. Kan er helaas geen medicatie voor nemen dus het is wel even afzien. Vannacht en vandaag geen eten binnen gehouden en continue overgeven... Heel vervelend maaaaar ik ben nu gelukkig door de migraine aanval heen.

Morgenvroeg 09:00 afspraak voor een echo. Zo spannend. 3x raden waar de migraine vandaan komt. Ben echt 1blok spanning opt moment. Allereerst hopen dat alles goed mag zijn en dan heeeeel misschien weten of het een jochie of meisje is.

Zal jullie op de hoogte houden!!

Heb zoveel geslapen vandaag dat ik er bang voor ben geen oog dicht te doen.

Voor jullie in iedergeval....

Slaaplekker!!

Soofster waaauw wat een super leuke schattige setjes !

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zucht dat slechte slapen begint nu al.. al paar machten op rij dat ik rond deze tijd wakker ben.. 😕😕

Wat leuk soofster 😍 kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen 😆 haha op fb worden vragen geplaatst, foto's van echo's, buiken etc.

Spannend snnr hoop dat ze het kunnen zien! 😁 wel lekker zo vroeg, hoef je niet een hele dag te wachten. 😊beetje kunnen slapen?

Wat goed anniek! Fijn dat jullie een goed huis bieden voor hem! Oeii je zwangerschappen gaan niet soepel, hopelijk wrd De pijn niet erger en kan je wel genieten van de zwangerschap.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Dat slecht slapen dat kan ik over mee praten ik slaap sinds de zwangerschap al slecht .

Snnr succes straks

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bah bengeltje. Dan zal je onderhand ook wel dood op zijn!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Ik val vaak in de middag half weg als ik op de bank zit 😢 ja dat is niet grappig nee

10. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Yeeeee alles zag er goed uit! Niks bijzonders.
    Helaas geslacht niet te zien. Nog even geduld hebben dus.
    Was een slecht echo apparaat dus onduidelijke foto.
    Gelukkig wel een hele aardige gynaecologe (invaller van m'n vaste).
    Moet wel op het werk aangeven rustig aan te doen en aan mezelf denken ivm heftige migraine en overgeven. Was behoorlijk wat afgevallen.

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Wat fijn snnr!!!! natuurlijk niet dat je zo afgevallen ben maat je goede echo. 😊 zonde dat apparatuur zo slecht was. 😕

Snap ik bengeltje. Lekker vroeg je bed in?

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    #1992 bengeltje86, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    Ik heb ff rare vraag ik ben 82 kilo maar sinds half uur als ik plat op me rug lig heb ik recht net onder me navel een bobbel en linkse niet is dat het kindje?
    Ik weet sinds gisteren wel dat me baarmoeder tot net onder me navel komt via de verloskundige

13. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Haha ja lief he die kleertjes. Morgen wordt de oude babykamer opgehaald. Dus vandaag even naar de Ikea een kastje halen die ik als commode ga gebruiken. En zaterdag gaan de mannen even een kledingkast kopen. Dus ik ben al lekker bezig.

SNNR fijn dat je een goede echo had. Jammer dat je het geslacht niet hebt kunnen zien. Ga je een geslachtsecho doen om het te weten?

Balen dat jullie al zo slecht slapen Honey en Bengeltje. Heel irritant. Kunnen jullie overdag wel een beetje bijslapen?

Poe Bengeltje geen idee. Ik ben niet zo een kei in baarmoeders voelen en kindjes voelen. Ik voel mijn meisje ook nog niet. Probeer het wel elke avond. En denk het af en toe te voelen aan plopjes. Maar nog niet echt herkenbaar.

Wat een lekker weer nog he vandaag! Jammer dat het straks over is... Ik word er altijd zo vrolijk van! Heerlijk!

14. Ilse2016

Ilse2016 Lid

13 mrt 2016
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soofster wat een leuke kleertjes heb je al gekocht! Ik maak snel ook ff een foto van mijn aankopen, hihi… Ik word ook altijd vrolijk van dit weer, heb vooral nu, het gevoel als ik vrij ben, dat ik ff kan genieten en afschakelen kan...

Anniek wat leuk dat dit echt een toetje is!

SnnR wat fijn dat alles er goed uitzag! Jammer van het geslacht en je moet idd goed laten weten hoe je je voelt mbt werk, jij en je kleintje zijn nu het belangrijkst...

Bengeltje86 ik zou het niet weten, ik voel nog niks.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bengeltje kan dat niet je baarmoeder zijn? Of zeg ik iets heel doms?

soofster ik slaap overdag niet. Heb dan gegarandeerd hoofdpijn. 😕 als vriend om 5 uur thuis is neemt hij Esmée over. Dat is al heel fijn. En vanaf dat zij op bed ligt doe ik helemaal niks meer. Haha leuk dat ze al zo bezig zijn met de babykamer. Ik moet nog steeds wachten..

ilse ben benieuwd naar jou aankopen 😁 ook al hangt nu overal zomercollectie ik heb al wel wat leuke items gezien met lange mouw 😁 nog even wachten tot zaterdag!

Indd heerlijk weertje.. Mag zo wel blijven tot begin nov. Haha.

Mijn dochter toenstraks; mama toen ik 5 werd, de kaarsjes uitblies mocht ik een wens doen. En mijn wens is bijna uitgekomen. Een lief broertje of zusje. Nog even wachten en hij is ech uitgekomen. 😍😍 dat was zo lief,.Kreeg er gewoon een brok in mn keel van. 😁 fijne hormonen..

16. Ilse2016

Ilse2016 Lid

13 mrt 2016
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Honen dat is wel echt minder als je tussendoor slaapt dat je dan hoofdpijn hebt, ikzelf ben s'avonds ook niks meer waard en zelfs naar boven gaan is me vaal te veel, maar denk dat dat komt omdat ik de hele dag bezig ben en na het eten komt mijn lichaam tot rust en dan ben ik kapot en begin ik me slecht te voelen, overdag begint het nu mee te vallen dus hopelijk voor jou snel ook! Wat lief van je dochtertje! Dan smelt je toch helemaal weg...

Ja je hebt gelijk, veel zomer kleertjes maar met een leuk vestje erover is er toch wat van te maken, haha... Hb nu wel wat kleertjes gescoord met lange mouw en zo'n leuke verzorgingstas! :D

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Foto's ilse!! 😆😆

Indd dat heb ik ook! Naar het avond eten echt zo'n dip. Ag nog maar 25 wkn. - 27.max. (klinkt ook wel gek haha)

18. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Leuk er word al flink geshopt.
    En goede controles.

Hier net gebeld door de verloskundigen.
    Ik moet binnenkort op gesprek bij gynecaeloog over anti E.
    En over 6 weken bloedprikken om te kijken of ik baby besmet met mijn bloed. Hoe het afloopt is afwachten.
    Wel moet ik uit kijken met stompen in mijn maag. Maar heb risicovol werk. Als k stomp krijg ofvan onze zoon moet k direct bellen en onderzoeken of k bloed van baby niet afbreekt. Heb net teamleider gemaild. Weet niet wat ik hier mee moet. Toch beetje overdonderd.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Zomer volgens mij had ik het al gevraagd
    Maar anti E wat houd dat in? Stollingsfactor ofzo?

Snap dat het even rauw op je dak komt. 😘😘

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Honey ja ik dacht dat ook dat het me baarmoeder was.

Ah lief van je dochter zeg

Deel Deze Pagina