1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wat heb ik weer veel gemist. Heb nog niet alles kunnen bijlezen. Af en toe op facebook wel bijgelezen maar heb heel veel in bed gelegen en weinig fut. Weer veel jongens erbij heb ik gemerkt :D Proficiat aan iedereen die het geslacht al weet en de mooie echo's die voorbij kwamen :)

Heb gemerkt dat er nog meiden zijn die zich jammer genoeg niet goed voelen. Ik ook niet de laatste dagen. Ik slaap slecht en heb al dagen constante hoofdpijn. Vannacht had ik enorme buikpijn (bandenpijn vermoed ik) en heb ik veel moeten overgeven.

Men buikje begint nu wel zichtbaar te worden :) die is ineens een beetje vooruitgeschoven; vandaag 16 weekjes.

Belly2.jpg

2. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    #2102 Zomer15, 20 mei 2016
    Laatst bewerkt: 20 mei 2016
    Alweer een mooi buikje. Vind mooi bescheiden, denk hier vergelijkbaar, als k strAkke kleding aan doe zie je een klein bolletje. Heb voor de vakantie naar Griekenland mijn eigen broeken ingepakt. Ben benieuwd anders maar knoopje open als t ineens hard gaat. Is wel all.inclusief. kleine man heeft er veel zin in. Wij ook.

Jeetje snnr en zuurtje balen dat jullie zo slecht voele.
    Zag bij.jss ook futloos, overgeven, slecht slapen.
    Balen zeg. Geef jullie dikke knuffel.

Ik ben afgelopen twee dagen smiddags uur wezen slapen. Maar zorg momenteel veel alleen voor onze zoon. Hij is momenteel vroeg wakker, druk op werk. Ook best veel diensten. En dinsdag veel gemaald over die anti E. Tis allemaal zo net voor de vakantie. En toen k mijn miskraam had was dat ook net voor onze vakantie. Dus dat geeft ook.flashback want dat was zón drukke week voor de vakantie. Toch probeer ik me niet ongerust te maken ben al op de helft van de week na de oproep, heb vragen opgesteld over anti E voor maandag bij de gynaecoloog. Geen idee wat ik daar kan verwachten. Aansluitend reis ik door naar de verloskundige. Mjjn afspraak was al verplaatst naar maandag maar nu later op de ochtend. Die doet sowieso geen echo.

Allen fijn weekend. Hopelijk met energie.

3. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hé dames!
    Lekker genieten weer van het weekend! 😀

Snnr en Zuurtje, dikke knuffel!
    Wat is het toch vervelend dat je je zo ellendig kan voelen.
    Dat staat dan de roze wolk behoorlijk in de weg....
    Hopelijk voelen jullie je nu snel wat beter... 🍀🍀🍀

Mooie buikjes weer gezien!
    Die van mij is echt al een bolletje.
    Heerlijk om mee te showen.... 😃
    Ik pas dan ook echt geen broek meer.

Ik heb ook nog niet echt iets noemenswaardig gevoeld.
    En dit is mijn derde zwangerschap.
    Bij mijn zoontje voelde ik het ook rond deze tijd, dus ben benieuwd wanneer deze van zich laat horen haha.
    Bij mijn dochter rond 19 weken dat ik het voelde....

Ik krijg ook zin om te shoppen van al die leuke foto's van kleertjes!
    Nog even geduld hihi......

4. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties. Vandaag een 'goede' dag gehad dus heel blij mee. Morgenmiddag gesprek met werkgever. Spannend.

Mooie buikfoto jss

Anniek: dit is mijn tweede zwangerschap. Had bij de eerste rond deze tijd nog geen buikje maar voelde al wel snel schopjes. Komt vast nog wel.

Iemand anders ook last van de blaas? Veel moeten plassen en na het plassen even kramp? Asof je de blaas weer voelt krimpen oid.

Slaaplekker allemaal

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey meiden,

Wat naar dat een aantal van jullie nog veel klachten hebben. Hoop dat ze snel minder worden en jullie ook wat kunnen genieten van de zwangerschap!

Zomer15 snap dat je je toch wel wat zorgen maakt, hoop dat de gyn je alle info kan geven as maandag!

Leuke kleertjes al voorbij zien komen!

Enorm van het weekend!

6. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat een leuke kleertjes HOneyy! Je begint het al te leren, de jongens dingen.. haha. Ik zit ook met smart te wachten op de wintercollectie.. Heerlijk!

Over de kinderwagen twijfel ik enorm. Zal zo even twee foto's plaatsen dan kunnen jullie je mening geven over de kleur. Het merk en type staat al vast. Dat is de Stokke Xplory, die had ik bij mijn zoon ook en vinden we echt een super wagen. Wil dus nu alleen een andere kleur.

Wat ontzettend vervelend dat je je nog steeds zo voelt SNNR. Ik herken dat wel hoor.. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mij ook verschrikkelijk. Pas met 20 weken ging het wat beter. En daarna kreeg ik alweer last van mijn rug en had ik een gekneusde rib.
    Pak inderdaad goed je rust. Als je de ziektewet in moet gaan, moet je dat ook echt doen. Voor jezelf kiezen hoor. En hier mag je altijd komen klagen. Zwanger zijn is echt niet altijd leuk! Dikke knuffel!!

JSS1989, wat een mooi buikje! Voel je je al wat beter?

7. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    ANNIEK! Hoe was de echo?

Ik ben nieuwsgierig........

8. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Dit zijn de twee kleuren. Uiteraard doen we de reiswieg etc er ook allemaal bij. Maar het gaat om de kleuren..
    Geef jullie mening maar!

Bijgevoegde bestanden:

9. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Ik vind de grijze t mooiste kan je ook leuk dekentje in doen

10. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Inddd grijs ook leuk te combineren met andere kleur dekentjes en misschien nog voor een volgend kindje en anders denk ik makkelijker door te verkopen...

Verder bijgelezen maar even helemaal op xxxxx

11. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Ik vind de grijze ook het mooiste. Hele mooie kinderwagen ook. Ik vind de stokke ook ideaal vanwege de verstelbare hoogte. Wij zijn beide vrij lang 1.85 en 1.93 dus als het iets hoger ingesteld kan worden dan zit er niet zo'n afstand tussen.
    Ik loop veel in het bos en wil een kinderwagen die hier goed geschikt voor is. Iemand tips😊?

Gesprek vandaag ging goed, ze was heel begripvol en vanaf nu 25% in de ziektewet en wat rustiger aan.

Anniek ik ben ook benieuwd😊
    Fijn weekend allemaal meiden.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kinderwagen: ik zou de paarse kiezen (maar dat ben ik en het is mijn lievelingskleur)
    met grijs heb ik het zo niet, vind ik persoonlijk saai en zeker in de donkere wintermaanden

vandaag een iets betere dag, ben schoenen gaan shoppen voor de hele familie samen met de 3 kids
    man moet nog een paar schoenen hebben en dan kan iedereen weer verder tot de winterschoenen moeten komen

nu nog even rust en dan eten opwarmen, hadden nog voldoende over van gisteren (enkel nog vlees voorzien)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    snnr: fijn dat er begrip voor je was en je nu 25% de ziektewet in kan
    alles voor je eigen gezondheid en die van het beebje

kinderwagen komt hier ook nog een nieuwe, de oude is na 5 jaar intensief gebruik een beetje op aan de wielen en de remmen. voor de rest is hij nog goed maar de remmen en wielen zijn toch wel heel belangrijk dat ze in goede staat zijn
    ga eentje van mountain buggy aanschaffen, kan ik in begin nog een 2 zit van maken en als jongste dochter toch bedenkt dat ze ver genoeg kan stappen maak ik er 1 zit van met extra boodschappenmand aan
    kleur wordt zwart met rood

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    helaas wilde meneertje niet draaien. Ook niet na springen, hoesten, huppelen, stukje wandelen....
    Maar er was een piemelke te zijn.... dus het word een manneke

Bijgevoegde bestanden:

15. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Haha nu al eigenwijs...
    Grappige foto.
    Ben ff kwijt of je voorkeur had voor geslacht

16. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat leuk een jongen Anniek! Is wel iets anders dan je eigenlijk verwachtte.. Heb je je verwachting snel bij kunnen stellen?

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij hoopte op een meisje.
    Moet zeggen dat ik vooral 'ok, ook prima' ervaar. Vind het jammer dat het geen meisje is, dat wel. Maar boven alles ben ik blij iets te weten nu, zo voelt het 'echt'.

wbt kinderwagen. Grijs vind ik mooier en dan bijvoorbeel een mooie lichtroze voetenzak erin.

18. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Idd dan is het ff omschakelen anniek.
    Wilde je kwa verdeling een meisje? Of andere reden.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wat zonde snnr dat je je Zo slecht voelt. Hopelijk voel je je snel beter. Is je bloeddruk wel goed? Iedere keer zo veel migraine is ook vervelend. Bah.fijn dat ze zo begrip vol zijn op je werk. Geef toch niks als je voor jou gevoel alleen komt zeuren? Je kan het maar beter kwijt zijn dan opkroppen! 😘 ik heb de bugaboo cameleon ben er heel blij mee. Voor bos of strand kan je de wielen anders om zetten dacht ik. Maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. Dat met mijn blaas heb ik ook. Maar de baby zit nog steeds achter mijn blaas. Hij wil niet omhoog 😁😂

Wat leuk anniek een jongen! Snap dat het even omschakelen is als je een meisje had verwacht. Wel al een eigenwijs mannetje haha. Dat word nog wat 😉 je dochter gaat vast op handen gedragen worden Door al die mannen om haar heen 😊

zuurtje goed teken toch dat de ontstekingswaarde zijn gezakt? Wat fijn dat je toch een betere dag gehad heb. Hoop dat je snel alleen maar goed dagen heb! Leuk en nieuwe kinderwagen ook slim Hoe je het bedacht heb!

Mooie foto jss!!

Haha lenthe dat wachten duurd altijd zo lang he 😁 maar dan kan jè ook lekker winkelen. 😊 ligt je placenta voor of achter? Dat kan er ook mee te maken hebben wanneer je het kindje voelt.

zomer hopelijk krijg je meer info van je gyn. Je zou als broeken niet passen ook een elastiekje Door je knopsgat naar knoop kunnen doen. Blijft hij toch een beetje zitten!

Oei soofster aan mij heb je niks. Haha ik vind dat paarse heel mooi maar dat grijze met bijv. Zacht roze accenten ook heel mooi haha succes met je keuze 😜 wintercollectie komt in augustus. - september 😂😁

Ves: dikke knuffel!

Wat een weer vandaag. Hier alleen maar regen en wind. Vriend was een nacht vissen dus straks ligt heel de overkapping weer vol me visspullen die moeten drogen
    😂 jullie een leuk weekend gehad?

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    #2120 honeyy, 22 mei 2016
    Laatst bewerkt: 22 mei 2016
    ♥♥♥ 1-15 November2016 mama's ♥♥♥

29 oktober
    ♡♡MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje

30 oktober
    💖soofster , 28 jaar, 2e kindje,
    ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje,

1 November
    💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje

2 November
    💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje

3 November
    ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje
    ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje

4 November
    ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje
    ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje
    ♡JSS1989, 26 jaar, 1e kindje
    💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje

5 November
    ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje
    💙honeyy, 27 jaar, 2e kindje
    ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje

6 November
    ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje

7 November
    💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje

8 November
    ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje

10 November
    ♡Linda, 31 jaar, 3e kindje

12 November
    ♡Ves, 32 jaar, 3de kindje

13 November

14 November
    ♡Vulpen & Inkt, 28 jaar, 1e kindje

15 November
    ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje
    💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje}

Vlindertjes
    Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2

3 💙Jongens 4 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing

Afspraken;

Mei
    Vulpen/Inkt: 23 mei - controle
    Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle
    Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling
    zuurtje: 30 mei - 1e afspraak vroedvrouw
    Mamalol: 30 mei - controle vk
    Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk
    Loontje1: 31 mei - controle vk
    Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog

Juni
    Anniek: 1 juni controle vk
    Soofster: 2 juni controle vk
    Elske: 3 juni -.controle
    Ilse2016: 7 juni controle verloskundige
    Bengeltje 9 juni gynaecoloog
    Ilse2016: 10 juni 20 weken echo
    Soofster: 10 juni 20 weken echo
    SnnR: 13 juni - 20 weken echo
    Elske; 15 Juni - 20 wkn echo
    Honey: 17 juni - 20 weken echo
    Bengeltje 20 juni -20 weken echo
    Mamalol: 21 juni - 20 weken echo
    Honey: 21 juni - controle gyn.
    Loontje1: 28 juni - 20 weken echo
    Ves: 29 juni - 20 weken echo

Juli
    zuurtje: 4 juli - 20 weken echo

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

Deel Deze Pagina