1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomer, lief van je. Klopt idd veel ligt ook aan het karakter hoor. Ik heb een turnende zoon hihi

honeu, klopt. Lijkt idd wel een soort afscheid nemen. ik zal zometeen even wat foto's plaatsen

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    loontje, ook jij dank voor je reactie. Het bezinkt langzaam en kan er ook gewoon blij mee zijn gelukkig.

soofster dankje.
    hier d8 ik ook dat onze zoon de laatste zou zijn en wij een doorsnee gezin zouden zijn. Maar ach ik zou ik niet zijn wanneeer ik er nog even een pleegkindje bijkreeg en nu zwanger ben hahaha.

jssr tja hier vanalles wat ook kwa karakter. Zelf ben ik ook het type meisje dat alleen het uiterlijk en de kleding heeft van een meisje. Maar alsnog was de wens er voor een 2e meisje. Maar tis oke zo. Jammer maar oke. Dit is ook leuk en goed.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voetenzak voor in maxicosi. Maxicose ook nieuw gekocht, maar gewoon zwart en goedkoopste maxicosi versie.

nog een beetje en spulletjes maar niet zo spannend.

Bijgevoegde bestanden:

4. Ilse2016

Ilse2016 Lid

13 mrt 2016
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anniek ik begrijp wel goed je gevoel, ik had dat bij de 2de ook en ieder verwachtte en wilde ook dat het een meisje werd want hoe leuk zou het zijn dat het een jongetje was en a;s 2de een meisje, stiekem had ik me er ook op ingesteld 20 weken lang destijds en toen ik hoorde dat het een jongetje was was ik best van streek en heb onderweg naar huis gehuild… Maar nu met mijn 2 stoere boys ben ik zo blij en dat gevoel trok ook meteen weg toen ik hem in mijn handen had, hopelijk krijg jij dat ook! Maar stiekem heb ik wel al die tijd ook gekeken naar die meisjes kleertjes en spulletjes. Daarom ben ik nu ook helemaal in de wolken dat we een meisje krijgen terwijl ik nu zwanger was en me echt ingesteld had op een jongen en het me ook niet meer uitmaakte…
    Wel leuk pakje zeg! Echt stoer!

Honeyy ik heb heb hem zelfs al inkleur gezet, (jaar echt slecht) maar ik kon niet eer wachten, haha.. Nu staat hij stof te happen op de zolder dus beetje zonde maar vindt het zo leuk allemaal! Ik ben ook altijd bang met iets wassen maar iets op 30 graden wassen zal geen kwaad kunnen.

Inkt succes! Heb je het hartje al gehoord?

Zomer ik hoop voor jullie dat d baby het niet heeft en je lekker thuis mag bevallen.

JSS1989 Maakt niet uit hoor, hihi…
    Begrijpelijk is jouw gevoel, dat groeit vanzelf, ik ben misschien veel te enthousiast en moet af en toe eens een stapje terug doen…

Fryslangirl als ik je niet meer hoor, heel veel plezier en geniet er lekker van!

Ik heb vandaag hele dag gewerkt en ben thuis gekomen en op de bank geploft en heb gewoon een uurtje geslapen! Lijk wel een oude doos, maar heb echt geen energie meer over en ben zo moe, vindt het zo vreemd dat mijn ijzer goed was, maar ach, het zal er wel bij horen.

5. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.204
    3.853
    113
    Jaaa, we hebben het hartje gehoord <3 Ik ben nu al helemaal trots, haha. Valt me wel op trouwens dat wij zo ongeveer de enige zijn hier voor wie dit het eerste kindje is, jullie zijn allemaal al enorm ervaren!

Goede keus Soofster, vond die grijze kinderwagen echt mooi! Maar die paarse eigenlijk ook wel :D

JSS1989 Wij zijn ook nog niet echt bezig met kinderwagens kopen hoor, dus je bent niet de enige die nog niet aan het shoppen geslagen is;) Ach, we hebben ook nog wel even toch?

Succes met wassen honeyy, zulke dingen zijn altijd spannend hè? Ben bij dat soort dingen altijd heel bang dat je iets wat eerst er nog prima uitziet alleen een beetje vies veranderd in iets wat totaal kapot & vreemdkleurig is :p

6. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Wat een leuke spulletjes hoor en zie ik al voorbij komen...

Heb me er helemaal op ingesteld pas na geslachtsbepaling 'los' te gaan (uhm op de wagen na dan die is al in huis)... Donderdagavond weten we het eindelijk!!!

Afgelopen weekend was weer super bijzonder (workshops) maar was wel echt moe gisterenavond haha..

Vandaag een drukke werkdag gehad maar ach nog 2 dagen deze week :D ohw en dochterlief mag gelukkig afzwemmen zaterdag \(^_^)/ was wel klaar met die sauna daar (met kijken bij les zo warm daar)..

Ben benieuwd vulpen en inkt vanavond <3 veel plezier!

Zomerik duim mee!

Soofster wij dachten ook dat Silas de laatste zou zijn ;) manlief is geholpen dus dit is wel ECHT de laatste :D

7. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Ow haha lees het net <3

8. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.204
    3.853
    113
    &#9829;&#9829;&#9829; 1-15 November2016 mama's &#9829;&#9829;&#9829;

29 oktober
    &#9825;&#9825;MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje

30 oktober
    &#128150;soofster , 28 jaar, 2e kindje,
    &#9825;Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje,

1 November
    &#128150;Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje

2 November
    &#128153;&#128150;vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje

3 November
    &#9825; Elske, 24 jaar, 2e kindje
    &#9825;SnnR, 26jaar, 2e kindje

4 November
    &#9825;zuurtje, 34 jaar, 4e kindje
    &#9825;Slakkie, 31 jaar, 3e kindje
    &#9825;JSS1989, 26 jaar, 1e kindje
    &#128155;Mamalol, 25 jaar, 3e kindje

5 November
    &#9825;Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje
    &#128153;honeyy, 27 jaar, 2e kindje
    &#9825;Loontje1, 31 jaar, 2e kindje

6 November
    &#9825;Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje

7 November
    &#128150;Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje

8 November
    &#9825;Zomer15, 29 jaar, 2e kindje

10 November
    &#9825;Linda, 31 jaar, 3e kindje

12 November
    &#9825;Ves, 32 jaar, 3de kindje

13 November

14 November
    &#9825;Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje

15 November
    &#9825;Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje
    &#128153;Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje}

Vlindertjes
    Poeliwoepie, &#9734; Marieke &#9734; Evira &#9734; ukky &#9734; J86 &#9734; Saare &#9734; Mum2Be2

3 &#128153;Jongens 4 &#128150; Meisjes 1 &#128155; Verrassing

Afspraken;

Mei
    Ves: 26 mei - geslachtsbepaling + controle
    Lindajl: 28 mei pretecho geslachtsbepaling
    zuurtje: 30 mei - 1e afspraak vroedvrouw
    Mamalol: 30 mei - controle vk
    Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk
    Loontje1: 31 mei - controle vk
    Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog

Juni
    Anniek: 1 juni controle vk
    Soofster: 2 juni controle vk
    Elske: 3 juni -.controle
    Ilse2016: 7 juni controle verloskundige
    Bengeltje 9 juni gynaecoloog
    Ilse2016: 10 juni 20 weken echo
    Soofster: 10 juni 20 weken echo
    SnnR: 13 juni - 20 weken echo
    fryslangirl: 14 juni - 20 wekenecho
    Elske; 15 Juni - 20 wkn echo
    Honey: 17 juni - 20 weken echo
    Bengeltje 20 juni -20 weken echo
    Mamalol: 21 juni - 20 weken echo
    Honey: 21 juni - controle gyn.
    Loontje1: 28 juni - 20 weken echo
    Ves: 29 juni - 20 weken echo

Juli
    Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho
    zuurtje: 4 juli - 20 weken echo

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

9. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    He dames,,

Vulpen ervaring heb ik ook absoluut niet. Wel het tweede kindje maar helaas tot nu toe nog een onzichtbare mama. Ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en hoe ons leven gaat veranderen. Heb er veel zin in.

Gisteren toch even gynaecoloog gebeld vanwege harde steken in m'n rechterzij en het pijn na het plassen. Urine gecontroleerd en geen blaasontsteking gelukkig. Vanmiddag wel een controle echo tussendoor gepland om even te kijken waar het vandaan kan komen aangezien ik zwanger ben in mijn rechter baarmoeder en het ergens op kan drukken. Ben benieuwd en dus weer heeel gespannen. Gelukkig gaat mijn iets wat relaxte werkweek vanaf vandaag in dus hoef ik mij daar minder druk over te maken. Ik laat t zsm weten vnmiddag

10. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend snnr! Snap wel dat je gespannen bent. Hopelijk gaat alles gewoon goed en horen wij vanmiddag goed nieuws!
    Merk zelf dat ik sinds deze week ook veel steekjes voel in m'n buik en zij. Heb zelf t gevoel dat m'n baarmoeder een groeispurt maakt. Buikje begint ineens ook lekker te groeien!

Fijn dat jullie hartje hebben kunnen horen vulpen & inkt! Toch weer een fijne geruststelling.

Lees hier sommige dat ze de baby al voelen. Ondanks dat dit de derde voor mij is; twijfel ik. Voel af en toe iets lichts, maar denk dan.. Ach zijn vast m'n darmen &#128540;
    Voelen al veel meiden het kindje??

11. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Zomer, wat jammer nou; de kans is dus 50 procent dat je baby het ook heeft? Ach komt allemaal vast wel goed! Ik duim dat je baby het niet heeft; zo wel dat alles gewoon helemaal goed komt!

Ik heb zelf een zeldzame auto-immuunziekte/bindweefselziekte en ik hoop dat ons kindje dat ook niet zal krijgen maar het zou niet erfelijk zijn. Die angst zit er echter toch ook wel dat ie het zou krijgen.

Hey Fryslangirl, daar zeg je nou zoiets, daar had ik nog niet aan gedacht. Dat zal ik morgen maar eens vragen aan men gynaecoloog om daar ineens op te testen. Geniet van je vakantie! :D

Hey Loontje, heeft ie dan zelf nog niets gevraagd over het geslacht? Of je het niet wou weten? Vind ik wel vreemd dat hij daar zomaar over zwijgt. Morgen hebben wij de geslachtsbepaling op 16+5. Ik ben echt heel benieuwd maar ook wel beetje bang hoor om het te vragen maar ga het toch doen :D!
    Hoe komt het dat je elke twee weken moet?

xx

12. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Anniek, ja ik begrijp je wel hoor :) vind het jammer voor je want als je een voorkeur hebt kan het even hard aankomen maar als het zo moest zijn dan zal dat wel met een reden zijn. Ik geloof in het lot en wie weet wordt deze jongen nog wel je favorietje :D. Leuke spulletjes trouwens! :D

Hey Ilse, ik denk nu niet dat jij per se een stapje terug zou moeten doen hoor. Misschien heb jij nog geen miskraam meegemaakt of kon jij hier gewoon beter/sneller mee omgaan. Ik gun het iedereen om dat leuke buikgevoel te hebben om de winkels leeg te gaan kopen :D Dat had ik voor men miskraam ook en daarom is het extra hard aangekomen omdat ik zo enorm in de wolken was. Misschien daarom dat ik die drang nu nog niet terug heb. Ik associeer dat nog met iets verkeerds.

Hey Vulpen, gelijk heb je, we hebben nog tijd genoeg :) en ik moet toch nog verhuizen eind juli/begin augustus dus dat zou alleen maar meer sleuren zijn :D die dingen dat wordt iets voor augustus/september denk ik.

Hey Snnr, succes vandaag! Ik duim voor goed nieuws!

Hey MamaLol, ik ben er soms ook niet uit :D ik denk dan ook soms dat ik hem/haar voel maar dan denk ik ook weer ach het zullen men darmen vast zijn :p wie weet he. Ik heb geen idee hoe het moet voelen, dit is men 2de zwangerschap maar men eerste is met 8,5 weken fout gelopen dus ja toen voelde ik zeker nog niets.

Morgen geslachtsbepaling, zo spanneeeend! Is het nog geen woensdag!!! pff zenuwachtig!

xx

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Ik voel de baby ook nog niet echt hoor, en de placenta ligt toch gewoon achter. Soms denk ik ja die plopjes zullen het wel zijn, maar de andere keer denk ik nee het zijn m'n darmen &#128556;.

Als je zelf een aandoening hebt, ongeacht of het erfelijk is, lijkt het me ook wel spannend om te kijken of de baby het niet heeft, omdat jezelf weet wat het inhoud natuurlijk.

Nee hij heeft alleen uitleg gegeven over het maatje en de blaas etc, maar niet het geslacht. Gewoon vragen hoor, ik durfde het niet &#128584;. Ik heb iedere twee weken een controle vanwege de vroeggeboorte de vorige keer.

14. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend jss1989!! Hoelaat mag je morgen?
    Heb je voorgevoel of stiekem voorkeur?

Aniek ik herken je gevoel sterk. Ik heb eigenlijk toch ook echt voorkeur.. Dus ben heel benieuwd. Maar wij wachten af tot bij de geboorte.

15. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Daar ben ik weer.
    Vanmiddag een hele mooie uitgebreide echo gehad en alles zag er super goed uit. Ben nu voor het eerst echt opgelucht.
    Zal proberen straks de echo foto te uploaden.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    soofster haha ja E was lekker lui! &#128513; was af en toe wel handig hoor. &#128518; ik snap wat je bedoelt met het beginnen met leven. &#128513; vriend gaat morgen de kledingkast voor E. Halen dan kan haar kast naar de babykamer en heb ik alles. Nou alleen nog vriend lief aankijken wanneer hij begint haha. Volgens hem kan ik nog wel een week of 10 wachten. &#128521;

jss veel plezier morgen! Hoelaat heb je de echo?

Fijn dat je dat zelf mag doen loontje! Moet je nu alleen voor die injecties of krijg je gelijk controle & echo's? &#128522;

Leuke dingen anniek!

vulpen & inkt ik ben altijd zo'n stress kip wat zoiets betreft. Haha denk indd 30 graden het beste is. Wat Fijn dat jullie het hartje gehoord hebben. Dan ben je echt op slag verliefd hè!

Hopelijk gaat morgen een beetje vlug voor jullie ves! wat zegt je gevoel?

snnr Hoe was de echo? Wat wijzer geworden?

mamalol ik voel het kindje al goed! Ook van buitenaf. Kan je het al goed voelen. E. Wil alleen maar met dr handjes op mijn buik&#128518; m'n placenta ligt ook achter. Dat scheelt ook zeggen ze..

Oh lees nu je reactie snnrfijn dat alles.goed is! Benieuwd naar je echo!

Hier gaat alles goed. Over 2 wkn al intake voor kraamhulp. Dan zijn we alweer bijna op de helft. Wat gaat het vlug.zeg!

Ben benieuwd hoe het met MamaDaanT & haar.tweeling gaat!!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zuurtje jij de uitslag van je echo al? Voel je je al beter?

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wat leuk Honey dat je het ook al vanaf buiten voelt!!

Fijn dat je een uitgebreide echo hebt gehad snnr!

Hier om de week een controle, die weken spuit de gyn zelf de medicatie en de andere week doet de poli assistente dat!

19. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    image.jpg

Even een zwaai voor het slapen gaan&#128522;

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Oh wauw snnr! wat een prachtige echo! &#128525;&#128525;&#128525;&#128525; zo duidelijk!

Deel Deze Pagina