Mijn gevoel zei een meisje. Maar meer omdat ik zo misselijk was en veel puistjes heb. Maar ben super blij met mijn mannen gezin.
Mamalol en Zuurtje succes met jullie controles vandaag! Wat een leuke aankondiging JSS. Leuk met de hond inderdaad! Wat heb jij snel de intake van de kraamhulp zeg Honey. Ik heb hem pas in eind augustus. Duurt nog even dus. Leuk setje kleren zeg! Super schattig! Hoe was het afzwemmen Ves? Was je dochter helemaal trots? Lekker dat het er nu op zit. Altijd afzien die zwemlessen.. Mijn bonuszoon heeft 2,5 jaar gedaan over zijn A en B. Dus op een gegeven moment was ik het ook wel zat! haha. Butterfly, wanneer wil je het geslacht dan wel weten? Hoe moet ik dat voor me zien? De gynaecoloog schrijft het op een briefje ofzo? En die open je op een later bijzonder moment? Ik had een foto van de echo gemaakt met een scrabble bordje erbij. It's a girl. Zag het op pinterest volgens mij. Zal zo een plaatje zoeken. En die foto heb ik gewoon via de whatsapp verzonden hoor. haha. Leuk dat je de naam als hebt JSS. Wij hebben al jaren een meisjesnaam in ons hoofd. Maar nu is er toch een hele kleine twijfel bij mijn man. Al denk ik dat ik hem wel kan overtuigen. Is bij mijn zoontje ook gelukt. Hihi. Zomer! Wat klinkt je vakantie heerlijk! Waar ben je ook alweer heen? Hier is het weer verschrikkelijk, dus geniet maar van het zonnetje! Bengeltje, wat vervelend dat je zo moe bent zeg! Hopelijk komt er wat uit het bloedonderzoek. Heb jij de huisarts al gebeld Honey? Ik was afgelopen dagen ook zo moe, en wilde ook even naar de dokter. Alleen vandaag voel ik mij wel weer goed! heb ook super veel geslapen, dat scheelt. Wat leuk Linda een jongen! Dat wordt een druk mannengezin zeg. Hoe leuk, kunnen ze heerlijk met elkaar spelen en ravotten! Hier gaat het vandaag dus wel weer goed. Heb afgelopen dagen echt super rustig aan gedaan. Ben wel weer lekker aan het shoppen geslagen voor de baby. En heb mijn nieuwe kinderwagen binnen. OVer 3 weken begint de verbouwing. Dus moet nog wel even verf en behang ook uitkiezen voor alle kamers. Druk, druk, druk dus met van alles!
Super leuk een jongen. Ik zit al vanaf half 10 in ziekenhuis suikertest omg ben nog nooit zo misselijk erna geweest bah nu nog wachten tot 5 over 12 dan mag ik weer prikken
Hoi dames, Sorry, sorry, sorry!!! Ik ben echt super afwezig geweest. Ik ben weken verschrikkelijk beroerd geweest, had echt nergens meer zin in. Maar gelukkig sinds 2 weken is de misselijkheid flink gezakt en heb ik weer een beetje bij kunnen komen ach ja het is allemaal voor een goed doel he en een voordeel dat ik nu dus nog geen gram aangekomen ben. Verder gaat het met de twins helemaal goed en weten we al dat we 2 kleine knulletjes krijgen😍😍💙💙 het zijn al 2 active trappelkontjes want voel ze vooral als ikzelf even rutig zit al heel goed💙. E is ook helemaal in de wolken en kan al niet wachten op haar 2 broertjes. Hier is ook veeeeeel gebeurd zie ik , maar ik ben vooral blij om te lezen dat het met jullie en jullie kleintjes ondanks kwaaltjes ook allemaal goed gaat!! En veel van jullie die ook al het geslacht weten, super leuk iedere gefeliciteerd💙💖! Ik ga zeker proberen weer gezellig wat meer mee te kletsen!
Oh bah bengeltje succes met de test, ik heb hem 2 weken terug moeten doen, en iid dat drankje is echt niet te doen gelukkig kreeg ik het nu in een thee anders was ik zeker over m'n nek gegaan. Nou ja ik hoop dat de uitslag positief is voor je iig🍀
Leukk Honeyy!!! Is die van de Terstal vandaan? Ik heb er ook een partij schattige broekjes ingeslagen daar van de week, helaas waren de shirtjes al uitverkocht. Echt leuk spul hadden ze
Mamadaant wat leuk om weer wat van je te horen. Was al benieuwd hoe het met je ging. Leuk twee jongens! Al wat leuke kleding ook in geslagen? En je moet natuurlijk ook een nieuwe kinderwagen.. Alles moet nieuw met een tweeling natuurlijk! Genoeg te doen voor je dus. Fijn om te horen dat je je nu wat beter voelt. Hopelijk voor je dat het zo blijft!
Heeft iemand hier al ervaring met kleding van Terstal? Ik heb daar eigenlijk nog nooit iets gekocht en was even benieuwd of het wel een beetje mooi blijft na het wassen..
soofster ik vind de kwaliteit goed! Blijft mooi naar het wassen.. mamadaan wat leuk 2 jongens! 😍 ja is van ter stal! zonde dat er al zo veel weg was. Op Internet bestellen en dan naar de winkel laten sturen kost niks volgens mij.. morgen 30%.korting 😉 hint hint hahaha. wat fijn om te horen dat alles goed met jouw en de baby gaat! Onze E. Is ook zo in de wolken met haar broertje haha bengeltje Hoe gaat het?
1-15 November2016 mama's ♥♥♥ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske, 24 jaar, 2e kindje ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November ♡Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November ♡Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 8 💙Jongens 4 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Mei zuurtje: 30 mei - 1e afspraak vroedvrouw Mamalol: 30 mei - controle vk Floddertje123: 31 mei geslachtsbepaling en controle vk Loontje1: 31 mei - controle vk Zuurtje: 31 mei - controle gynaecoloog Juni Anniek: 1 juni controle vk Soofster: 2 juni controle vk Elske: 3 juni -.controle Ilse2016: 7 juni controle verloskundige Bengeltje 9 juni gynaecoloog Ilse2016: 10 juni 20 weken echo Soofster: 10 juni 20 weken echo SnnR: 13 juni - 20 weken echo fryslangirl: 14 juni - 20 wekenecho Elske; 15 Juni - 20 wkn echo Honey: 17 juni - 20 weken echo Bengeltje 20 juni -20 weken echo Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Honey: 21 juni - controle gyn. Loontje1: 28 juni - 20 weken echo Ves: 29 juni - 20 weken echo JSS1989: 29 juni - 22 weken echo Juli Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho zuurtje: 4 juli - 20 weken echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Ohhhh allemaal weer jongens zienik voorbij komen! Ja dochter helemaal trots en wil toch maar voor C verder dus Ach we zitten nu toch in t ritme <3 Terstal geen ervaring mee maar 1 shirtje gehad en daarvan waren de mouwtjes echt 2 maten kleiner..
Honey Ja goed en met jou hier de uitslag test van glucose was goed . Maar wat een goor drankje zeg moest binnen 5 minuten 2 bekers leeg drinken nou super misselijk erna dus mocht ff liggen waardes wel mooi En bij jou ?
Wat leuk mamavandaant! Oef die suiker test brrr, de gedachte alleen al, waarom heb je hem nu al gehad? Vanwege je klachten? Ik heb hem pas met 24 weken!
Nee ik heb hyperinsulinemie dat houw in dat me suiker altijd goed is maar me losse insuline niet. Hoor je niet veel maar daardoor eerder kans op zwangerschapsuiker .ja moet met 24 a 25 weken weer.
O bah dan weet je gewoon dat je nog een keer moet, maar fijn dat de resultaten voor nu goed waren! zomer hoe gaat het met jou?
Sorry dames, eventjes weer minder actief geweest, alles bijgelezen. Gelukkig heeft het minder werken een goed effect op mijn gesteldheid. Voel me zoveel beter. Lekker fit, energie, weinig migraine, vrolijk. Af en toe slaat de spanning toe maar kan dit veel beter loslaten nu. Heel blij mee. Nog precies 2 weken tot de GUO. Zo spannend maar ik heb er een goed gevoel over. JSS1989 Wat een leuke foto heb je gemaakt om het geslacht aan te kondigen. Ik ben ook van plan om een leuke foto te maken van onze hond met babyslofjes oid. Vorige keer heb ik cupcakes gebakken met de vulling blauw. Ze mochten allemaal tegelijk een hap nemen en toen zagen ze op die manier dat het een jongetje was. Dit keer weten wij het met 20weken en als dit allemaal goed is dan houden wij een klein feestje. Vorige keer kregen we met deze echo slecht bericht dus des te meer reden om al het positieve te vieren. Hoe we het dan aankondigen weet ik nog niet. Ook nog niet over nagedacht. Honeyy Jij hebt mooi optijd de intake. Ik heb mij aangemeld, en vervolgens een pakket met info in de brievenbus ontvangen maar verder nog niks gehoord over een intake oid. Zou vast nog wel keer komen. Wat een schattige kleertjes heb je gekocht. Ves wat fijn dat je de kleine steeds meer voelt. Ik begin nu ook gefladder te voelen in mijn buik. Van buiten nog niets te voelen. Zomer15 dat klinkt als een heerlijke vakantie. Lekker zeg, en leuk dat hij daar zoveel speelmaatjes heeft. Ideaal! Het is inderdaad ook wel voordelig om het geslacht nog niet te weten. Heb al zoveel leuks gezien maar nog niks gekocht, hoe moeilijk het ook is. Bengeltje86 Wat vervelend dat je zo moe bent. Gelukkig waren de waardes wel allemaal oke, en fijn dat ze het goed in de gaten houden. Lindajl Wauw weer een jongen erbij. Wat leuk en wat een leuke shirtje!. Nu kan je ook lekker shoppen. Soofster wat een druk schema komt je tegemoet. Groot gelijk dat je nu even wat rustiger aan doet. Leuk dat je de kinderwagen al binnen hebt en lekker aan het shoppen bent. MamadaanT Twee jongens, wat leuk zeg. En nu al lekker ondeugend aan het trappen, dat wordt nog wat. Jammer dat je je niet zo goed voelde zeg. Ik weet er alles van helaas, maar gelukkig gaat het weer een stuk beter.