Loontje vandaag is het zover, de 20 weken echo. Heel veel succes. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Haha beetje late reactie SNNR. Maar ik was zeker jaloers! Hoe lekker aardbeien met slagroom! Hoe was je zwangerschapscursus? Ik heb mij gisteren toch maar weer opgegeven. Niet verkeerd om straks 1 uurtje per week even stil te staan bij de aankomende baby... SNNR, misschien een domme vraag.. Maar wat is een GUO? Zie nu net in het lijstje dat MamadaanT deze ook morgen heeft.. Spannend de 20-weken echo vandaag Loontje! Laat je weten hoe het was? En wat het wordt natuurlijk Vervelend Ves dat je niet bij de verloskundige mag blijven. Snap wel dat je dat liever had gehad in plaats van dat medische gedoe. Maar goed, niets aan te doen.. Nog maar 20 weken... Haha JSS 'Struis gebleven'? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat gewoon een beetje mollig ofzo? Ik snap dat je dat niet wilt nee! Was ook mijn grootste angst bij de eerste... En ik moet zeggen, bij deze heb ik dat weer hoor. Dus vind het verschrikkelijk dat ik nu al zoveel aankom. Terwijl ik helemaal niet veel eet!! GRRR! hahaha. Nou hier weer hard aan het werk.. Straks even naar de juwelier mijn trouwring ophalen. En dan morgen lekker de 20 weken echo! Wat zijn we trouwens stil hier.. Dacht even dat mijn abonnement het niet helemaal deed.. Maar iedereen is druk met andere dingen gok ik!
soofster iedereen is denk ik van het lekkere weer aan het genieten. .😆 zenuwachtig voor je 20 wkn echo? Ik weet eigenlijk ook niet waar dat voor staat! ves het is zeker jammer. Maar als het voor jou en je kleintje beter is, dan is dat belangrijker toch? Knuff! jss dat is een goed gewicht toch? Je bent dan toch lekker op een dag in beweging! Ik loop ook nog zo'n 3x 3 kwartier max. Met de hond. Alleen is hij de laatste tijd zo vervelend.. Nja niet vervelens maar zodra er ook maar iemand een verkeerde beweging naar me maakt ligt hij al met.zn lip omhoog..behalve naar E. Hoor maar naar vrienden Die hij zo af en toe een keertje ziet.. andere honden die naar me komen grijnst hij naar toe,. Alleen met een herder pup van mijn vader kan hij nog spelen. 😯 E. Is nog steeds kleiner dan gemiddeld (gemiddeld is 115 ze is 107.8) was bij geboorte ook "maar" 47 cm.. Verder een lekker vrolijk eigenwijs ding hoor haha bengeltje & loontje Hoe waren jullie echo's / controles? Indd snnr dat vind ik ook zonde! Mn borsten passen nog net in m'n bh 😂 maar zonde om paar dure te kopen. Ook qua bikini alles staat in m'n huid.. dus moet eigenlijk wel een nieuwe. Misschien maar voor een goedkope bij de h&m.kijken ofzo.. Fijne vakantie loontje! Aah mn borsten jeuken zo! En doordat ik krab word het rood, schilfertjes en man wat zijn ze zwaar 😖😖 heb er nu zinkzalf opgesmeerd. Dat helpt redelijk haha Straks gesprek over overgang naar Gr 3 en ik ben me toch zenuwachtig 😁 erg zeg..
Haha Soofster Ja hier in België zeggen we struis tegen mollig niet dun, niet dik maar iets ertussenin . HoneyJa mijn gewicht valt wel mee maar ik ben het gewend om altijd op mijn figuur te letten dus die buik krijgen is toch nog even aanpassen. Men man zegt dan altijd 'het is normaal dat je honger hebt en bijkomt, je bent zwanger!' en ja dat begrijp ik wel maar je moet het er achteraf ook wel allemaal terug af krijgen he, dat vet gaat niet allemaal zomaar opeens verdwijnen als de baby eruit komt . Ik ben dan ook gestopt met roken sinds ik een positieve test had en daardoor zit ik soms al eens wat meer in de snoepkast want het is alles behalve gemakkelijk om van die verslaving af te geraken. Heb er nog steeds moeite mee. Jammer dat je hond zo vervelend doet nu. Heeft wss met je zwangerschap te maken dat hij je extra wil beschermen. Ik zou wel van je afbijten en laten zien dat jij de baas bent en dat het echt niet kan om zo te reageren tegen mensen/honden die in jouw buurt komen. Mijn hond probeerde dat ook in het begin van men zwangerschap als er een hond of persoon bij me kwam en heb hem toen een paar keer uit de weg geduwd en een klein tikje gegeven (zoals Cesar Milan dat doet) en sindsdien doet hij terug normaal. Hem op zen rug leggen is ook heel effectief als ie stout is. x
Hoi dames! Het is inderdaad rustig hier. Spannend al die twintig weken echo's! Een guo is een uitgebreidere twintig welen echo en die krijg je volgens mij als je een medische indicatie hebt, zwanger bent van een meerling of als ze iets zien op de normale SEO. Ik heb hem nog noet gehad, mag vanavond om 19.45 uur, ben benieuwd hoor! Bewegen gaat wel lekker zo met een hond, dan moet je ook gewoon! Hoop ook echt dat ik noet teveel aan ga komen, soms snaai ik terwijl ik echt helemaal geen honger heb oeps.. Maar ben gelukkig pa 1 kilo aangekomen (enig nadeel was al wat aangekomen toen we bezig waren met zwanger worden 😬, maar bmi is gewoon netjes ☺️. Morgen nog een dagje symposium en dan vakantie, heerlijk ben er ook ineens aan toe. (Is altijd volgens mij als je weet dat het bijna zover is).
hey meiden hier nog even geduld tot de 20 weken echo vanavond weer maar eens naar de ha met de jongste, ze blijft terug ziek worden
GUO: dit is inderdaad een uitgebreide 20 weken echo die gedaan wordt in het ziekenhuis wanneer er een medische indicatie is of afwijkingen te zien waren bij de echoscopist. Zo'n echo duurt over het algemeen een stuk langer en lopen ze elk gedeelte wat uitgebreider langs. De zwangerschapscursus is mij heel erg meegevallen. Was echt heel relaxed na afloop en de hele week al lekker ontspannen en nog geen migraine gehad (afkloppen). Honeyy dat jeuken had ik ook heel veel last van, heb nu allemaal krassen en kapotte plekjes. Zo niet mooi maar ben er nu wel vanaf gelukkig. Jij had ik het begin ook veel jeuk op het lichaam toch? Grappig want dat zal dan wel met elkaar in verbinding staan want had ik precies zo. Insmeren met olie hielp mij het beste. Zuurtje beterschap voor je jongste, sneu zeg. Loontje, spannend, ik heb volgende week ook lekker een weekje vakantie, kan er echt naar uit kijken. Heerlijk.
Soofster jaaa vond het ook al zo stil hihihi allemaal aan t genieten van mooi weer of hard aan het werk... Honeyy och herkenbaar! Onze hond is de afgelopen 2 weken bijna onhandelbaar joh hahaha echt biet normaal! Ik doe behendigheid met haar maar afgelopen les heb ik d'r wel 2 keer op haar rug moeten leggen :-S hoe was het gesprekje? Jeuk jeuk jeuk hier ben ik d'r eindelijk ff vanaf maar werd er af en toe gek van! Goed blijven insmeren... Jss het klinkt ook gewoon lief 'struis' Loontje spannend hoor alvast veel plezier!! En super knap hoor gestopt met roken! Zuurtje sterkte en beterschap!
Heerlijk SNNR een weekje vakantie, gaan jullie ook wat doen? Wat voor zwangerschapscursus doe je? Ves denk dag je iemand anders bedoelt met het roken, want ik rook niet ☺️. De echo was goed, kan het geslacht nog niet verklappen, omdat mijn zus ook op dit forum zit en we die het weekend gaan vertellen. Dus nog even geduld!
Yeee blij voor je loontje! Wat een mooie echo foto. Moeten we nog maar eventjes geduld hebben voor het geslacht. Ik ben afgelopen maandag begonnen met zwangerschapsyoga icm voedingsadviezen, babymassage, babytaal, en andere handige tips. Ben benieuwd hoe het zal verlopen hoor maar de eerste les beviel mij wel goed. Nu kan je vanavond met een gerust hart slapen.
Aarghh loontje! Waarom moet je zus nou ook actief zijn op dit forum... Nu moeten wij ook wachten tot na het weekend! Haha. Ik ben benieuwd of je het meisjesgehalte een beetje omhoog gaat halen hier.. Respect hoor dat je het nu wel weet maar nog voor je houdt! Wat een super mooie echo foto trouwens. Erg duidelijk! Klinkt als een leuke cursus Snnr. Ik vond het sowieso fijn om even met andere zwangere te kletsen. Kende dit forum toen nog niet Wat vervelend van je hond honey. Hij wilt je inderdaad beschermen. Wel schattig. Deed mijne ook bij m'n eerste zwangerschap. Zelfs tegen twee grote herders. Mijn held op sokken. Haha. Deze zwangerschap heeft hij het niet echt. Vind het allemaal wel best denk, als hij z'n eten maar krijgt. Haha. Hoe is het gesprek op E. haar school gegaan? Voor niets zenuwachtig geweest? Jss ik vind het een heerlijk woord. Struis! Die ga ik onthouden. Wist niet dat je in belgie woonde. Ik hou van Belgie! Mijn man en ik proberen 1 a 2 keer per jaar een weekendje weg te gaan naar Belgie. Al is het er de laatste tijd bij ingeschoten sinds mijn zoon geboren is. Zonde! Ben van plan om in september een weekendje Gent te boeken. Als we nog geld overhouden na de verbouwing. Fijne vakantie loontje. Gaan jullie nog weg? En Snnr, jij nog plannen in je vakantie? Zuurtje je treft het niet met je ziekenboeg. Waar heeft je dochter last van? Gaat het met jou wel al wat beter? Nou ik ga slapen... Des te eerder is het morgen 10:30 uur..... Welterusten allemaal! En trouwens, fijn dat ons clubje weer een beetje leeft. Haha
Soofster , Ilse en MamadaanT ook heel veel succes vandaag! Ik ga in de vakantie weinig doen. Mijn vriend moet gewoon werken en ik hoop na een goede echo alle dagen te kunnen shoppen en te beginnen aan de babykamer. En lekker relaxen. Heb maar een weekje en die is zo weer om helaas..
soofster Hoe was je echo? Haha ja mijne ook herders, staffords alles 😂 en komt zelf maar tot de salontafel qua grootte haha. snnr een week vliegt om hè. Voor al als je zo veel op de planning heb. Wel een leuke planning 😁 ja ik had ook zo'n jeuk. Dat is gelukkig over haha. Heb maar een Veel grotere bh aan gedaan. Dat helpt ook goed 😁 van c.naar D ofzo.. jss dankje voor de tips. Hij is verder super lief hoor alleen naar vreemde. Ik pak hem nu ook niet bij mij als iemand op visite komt ofzo maar stuur hem even naar zn mandje oid. Vandaag gaat het redelijk. Haha nog niet gegrijsd. 😆 loontje wat een mooie echo! Niet eerlijk! Nu moeten wij ook nog wachten haha word het team jongen of team meisje 😉😉 wat een nieuwsgierigheid 😆 soofster en ves . Gesprek was niet erg goed.. Ze wilt ze dus niet naar Gr 3 doen. Maar veel punten die we niet herkennen in E. Nu komt er dus een gesprek met ib-er en gaat mijn vriend ook mee. mamadaan, en ilse succes!
Wauw de eerste twintig weken echo's.ook wel grappig dat belgie toch anders is. Ben idd benieuwd naar de kleur van de lijst. Ik denk bij ons een jongen.we hebben al wel leuke namen. Wat gaat de tijd ineens zo snel! Hoe is t met de buiken. Ik pas mijn eigen broeken nog, maar ben al wel 3.5 cm in.omvang toegenomen en 2.5 kilo. Jullie dan. De kilos zijn nu minder dan vorige zwangerschap en buikomvang ook maar buikomvang is wel al even hard gegroeid. Deze week veel kraamvisites. Bizar om zón ukkie vast te houden. Hier nog veel leuke dingen op programma. Jammer dat ik en zoonlief verkouden zijn. Kost me daardoor wel wat energie. Honey gewoon afwachten.. kan t zijn dat je kind heel anders als thuis is? En mocht e van november mee of had ze al extra gekleuterd? Snnr geniet van je vakantie.
Hoe waten de echo's cq controles vandaag dames? Wat vreemd Honey dat je E er helemaal niet in herkend en was het al wel eerder aangegeven? Hoop dat je een goed gesprek hebt met ib'er. We vertrekken morgen naar Italië vanavond de spullen nog inpakken! Kilo's gaan hier gelukkig nog noet hard, maar de buik is echt al zichtbaar. Toevallig net een foto gemaakt.
hahaha loontje ik dacht ik al. ik moest ff goed kijken hoe het nou zat maar een mooi bescheiden buikje hoor!! En heerlijk op vakantie naar Italië, geniet ervan en veel plezier!!! SnnR heerlijk geniet van je weekje! Ik heb net een weekje vrij gehad terwijl dat m'n vriend gewoon moest werken en m'n meiske gewoon naar school moest, maar het is gewoon lekker ff de tijd voor jezelf en idd lekker shoppen voor de kleine Honeyy he wat vervelend dat de school dan toch een ander beeld heeft van jullie meisje, het is allemaal zo lastig om te beslissen waar je goed aan doet. Ik hoop dat het gesprek met de ib-er fijner verloopt en dat jullie meer op een lijn uitkomen hier hebben we maar besloten dat E nog een jaartje in groep 2 blijft. Ze is nog jong genoeg en er komt volgend schooljaar toch al genoeg verandering aan met de komst van de tweeling. Maar pfff het was wel lastig om deze keuze te maken. Zomer wat vervelend dat jullie verkouden zijn hopen dat het snel weer over is en jullie toch van het weekend kunnen genieten Ik heb nu ook dat ik verder niet veel ben aangekomen of ronder ben geworden, heb wel echt een babybuikje maar verder niets, nou dat was bij E wel anders toen was ik overal zwanger zeg maar hahaha Soofster en Ilse is het vandaag ook allemaal goed gegaan bij jullie met de 20 weken echo? Wij zijn vanmorgen geweest en de jongens zijn helemaal goedgekeurd!! Dat is echt een pak van ons hart! Ze zijn ook echt grondig bekeken om kwart voor 11 kon ik naar binnen en om half 1 waren we pas weer klaar. We hadden geluk want ze hadden vandaag net een nieuw apparaat gekregen dus ze hebben hem gelijk even goed uitgestest op ons, dus nu hebben we ook een fotootje in 3D van een van onze guppies echt zo mooi en bijzonder om het zo te zien😍 E vond het ook heel leuk om te zien ze riep gelijk ooh ik zie z'n koppie ik zal straks wel even een fotootje ervan uploaden. Ook gister de kinderwagen gekocht we zijn naar veel wikken en wegen toch maar voor de bugaboo donkey gegaan. En nu ik hem zo zie staan kan ik echt niet wachten tot ik m'n prullekes erin kan leggen💙💙 Dames allemaal fijn weekend!!
Hoi ja goed zeker de kleine meid was lekker druk . Ik voel haar erg duidelijk soms vlieg ik overeind van de schrik hahaha . Hoe is het met jullie
Ik krijg dus ook een guo puur vanwege me hartritme stoornis en insuline probleem nee niet suiker haha Loontje gave echo zeg wauw duidelijk
♡♡ 1-15 November2016 mama's ♡♡[/B] 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje ♡SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 9 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Juni Ilse2016: 7 juni controle verloskundige Bengeltje 9 juni gynaecoloog Loontje1: 9 juni 20 weken echo Ilse2016: 10 juni 20 weken echo Soofster: 10 juni 20 weken echo SnnR: 13 juni - 20 weken echo MamaDaanT : 13 juni controle gyn fryslangirl: 14 juni - 20 wekenecho Elske; 15 Juni - 20 wkn echo Honey: 17 juni - 20 weken echo Bengeltje 20 juni -20 weken echo Mamalol: 21 juni - 20 weken echo Honey: 21 juni - controle gyn. Ves: 24 juni 20 wkn echo, controle gyn Zomer; 24 juni 20 wkn echo Zomer; 27 juni controle gyn. Loontje1: 27 juni controle gyn JSS1989: 29 juni - 22 weken echo Juli Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho zuurtje: 4 juli - 20 weken echo Elske91: 8 juli - controle verloskundige zuurtje: 14 juli - controle gyn Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!