1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijdeze het 3D fotootje, ik heb hem ingezoomd genomen van de echte foto dus is niet helemaal scherp.

Je ziet vooral de handjes mooi vind ik, er zit ook nog een arm en hand van z'n broer in beeld😂, ze waren heel beweeglijk dus het hoofdje kreeg ze niet geheel er goed op zonder te veel storing erbij dus lijkt het net of er stukjes missen van z'n bolletje maar dat is dus niet;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      4
  2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    mamadaan wat een mooie echo! Fijn dat ze zo lekker de tijd Namen! Hele fijne wagens de bugaboo! Ik heb hem nog van E. We vinden dat extra kleuteren niet erg. Maar weten dat ze slimmer is en niveau Gr 3 makkelijk aan kan. Ze leest, schrijft etc. Zin bang dat ze zich gaat vervelen. Juf zei wel dat ze voor extra werk kon zorgen maar dat is ze dit jaar al niet gelukt.. moeilijke beslissing. Wat is nou het beste voor je kindje..

bengeltje fijn om te horen! Hahah leuk die onverwachte schopjes heerlijk! Hier ook alles goed hoor. ☺

loontje we hebben in jan. Een gesprek gehad maar daar is hier helemaal niks van gezegd. Zonde want dan hadden we er toen al wat aan kunnen doen / van kunnen zeggen.. lief buikje zeg!

zomer ze word deze nov. 6. Dus heeft op 2 mnd naar gewoon 2 jr gekleuterd benieuwd naar je buikje! 😆

Waarschijnlijk is het gewoon toeval hoor. Maar E. Zingt iedere avond slaap kindje slaap voor m'n buik. 2.handjes op mijn buik en gezichtje bijna erin haha. Nou heeft ze het gister 2x.gedaan en iedere keer schopte de baby tegen een handje. Dat snoetje van E. 😍😍😍 extra genieten!

3. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Honeyy aan wat lief dat de baby zo reageerde op E! Dat is zeker genieten en leuk ook he dat E het zo bewust allemaal mee kan maken! Maar nee idd hoe je het beschrijft als ze al die dingen al doet snap ik dat jullie verast zijn met het advies van de juf! Onze E doet dat nog niet daar zie je echt dat ze er nog niet helemaal rijp voor is, ze is van eind December en bij ons mochten we zelfs nog kiezen wat we wilden jaartje extra of nu over. Raar eigenlijk he dat scholen daar nog zo verschillend in kunnen zijn. En wat je zegt het is zo lastig maar heel goed dat jullie het er niet zomaar bij laten zitten! En ook dat ze het vorige gesprek er niks over heeft gezegd want in principe weten ze het dan ook al, en had ze misschien al E meekunnen laten gaan voor extra ondersteuning. maar goed op al dit gedoe van een juf zit je nu ook niet te wachten zeg :( heel veel succes en vooral goed naar je eigen gevoel luisteren jij kent haar tenslotte het beste!

4. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha Ves ja het klinkt inderdaad lief he 'struis' :D daarom gebruiken we het ook. Ik vind niet dat iemand die een beetje mollig is dik genoemd moet worden; en mollig vind ik dan weer vervelend klinken :p. Voel je je al wat beter ondertussen, heb je het kunnen aanvaarden dat je nu die pillen terug moet nemen?

Honey ja geweldig woord he :p vind ik ook. Wat goed dat je zo je best doet. Ik geef graag raad :) ik heb veel geleerd over gedragstherapie bij honden en heb al men leven lang honden. Je kan hem inderdaad naar zen mand sturen als het bezoek aankomt en als je bezoek gesetteld is kan je hem roepen en dan zal hij normaal gezien niet meer grommen. Als ie dat wel doet, heel kordaat zijn. Als je hond dan bij je is als iemand naar je toe komt en hij maakt aanstalten om te grommen, gewoon heel strikt een klein tikje geven op zen poep en dan is het zo gedaan (ik bedoel niet meppen ofzo maar een klein tikje zodat ie even verschiet). Je moet er ook in geloven dat het stopt, anders blijf je met een negatieve energie zitten en als jij zenuwachtig bent, voelt je hond dat aan en ziet ie alles in de omgeving als bedreiging. Wat voor een hond heb je als ik mag vragen?

Ik kijk zo uit naar die 20 weken echo maar bij mij is die pas op 29 juni met 22 weken (veel te lang dus!). Ik voel onze jongen meer en meer bewegen :)
    Zit nu wel met iets vervelend; heb volgens mij aambeien :s iemand hier nog last van?

Wat een leuke buggy MamaDaan! :D

Loontje, mooie buik! en heerlijk Italië :D Prachtig land he! Ik ga normaal om de 2 jaar en daar ben ik 2 jaar geleden ook op huwelijksreis geweest. We gaan normaal in september met men vader maar jammer genoeg valt dat nu net in mijn 3de trimester.

5. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heb een beetje raad nodig, we zouden het eerste weekend van oktober van vrijdag 30 september tot maandag 3 oktober naar center parcs willen gaan. We zitten met onze verhuis in juli en augustus en alles in orde maken en dat weekend heeft men man nog vakantie kunnen krijgen en we zouden als laatste keer zonder baby nog eens even ertussenuit willen. Alleen had ik er nog niet over nagedacht dat ik tegen dan wel 35 weken ver ben :s. Oke het is wel maar 3 dagen maar ik twijfel een beetje; stel dat de weeën daar zouden beginnen, zou helemaal gek worden. Het is denk ik anderhalf uur rijden tot aan het ziekenhuis waar ik moet bevallen. Wat zijn jullie gedachten hierover?

x

6. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Wij hadden de vorige keer ook nog een midweekje centerparcs geboekt met 36 wkn, ook met de gedachte dat we wel naar huis zouden racen als het zover zou zijn (zouden naar Frankrijk gaan). Liep dus allemaal helemaal anders, waardoor ik het nu niet meer zou durven..

Italië is een heerlijk land inderdaad, voor ons wel een tijdje geleden dat we er zijn geweest.

7. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.185
    3.823
    113
    Is er geen Centerparcs of een ander park nog een beetje dichterbij? Denk dat het wel fijn voor jullie is als je nog even vakantie kunt vieren met z'n tweetjes...

Aww, wat lief :)

8. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Jee vanaf vanavond nu echt vakantie.
    Ik begon zo goed met buikfotos en daarbij woorden getypt over hoe die week was. Helaas gestopt bij 12 weken. (Oeps).
    Toch nog even snel een buikfoto gemaakt want nu groeit mijn buik echt hard, ik voel deze week ook veel beweging zo leuk!

JSS ik zou het zelf niet doen maar daar ben ik misschien te paniekerig voor. Ik heb ook een grotere kans op vroegeboorte waardoor ik ook weinig plan in de weken voor data. Maar iedereen zal hier een andere mening over hebben. Gewoon doe wat je het beste lijkt.

Fijn weekend allemaal

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      2
  9. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    MamadaanT wat een super mooie echo! Lijkt mij ook wel leuk een 3D kijkje😊

10. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Loontje jaaa sorry dat voor voor Jss hihihi!
    Mooie foto zeg en ben erg benieuwd!! En prachtig buikje al!

Jeetj vervelend honey anders van school wisselen? Of willen jullie niet zover gaan...?

Zomer balen van de verkoudheid! Hier de jongste ook weer :(

mamadaant wauw prachtige wagen en die 3D foto <3 ! wat heerlijk dat alles goed is !

11. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Wat lief honey :) kan niet wachten tot de baby hier er meer actief (voelbaar) wordt <3

Jss och ja hoor die pillen geen probleem... Voel me er ook niet anders door :)
    Ikzelf was bij de 1e al met 30 weken in t zkh dus zo ver in de zwangerschap zou ik niet gauw iets plannen...

Snnr mooi te zien al hoor <3 fijne vakantie !

12. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Loontje Frankrijk is nu wel heel ver, daar zou ik nooit naartoe gaan zo ver in de zwangerschap :D maar bedankt!

Vulpen ja het lijkt me ook wel leuk maar ik heb zoals SNNR ook kans op vroeggeboorte door men systeemziekte dus daarom twijfel ik.
    Er is er blijkbaar wel eentje nog dichterbij maar dat is toch nog steeds 77 kilometer van het ziekenhuis verwijderd. 1u en 5 min staat er op routeplanner maar ja dat is dus buiten de files gerekend. Ach je kan wel de pechstrook nemen denk ik bij een bevalling of niet?
    Ik wil het wel heel graag doen en het zou toevallig zijn dat ik net in die 3 dagen weeën krijg maar ik ga er toch nog eens even over nadenken.

Bedankt voor de reacties!
    x

13. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ves, ja ik heb daar ook wel bang voor dat ik vroeger het ziekenhuis in moet dus ik ga er nog even over nadenken. 77 km is nu niet extreem ver natuurlijk. Als ik de weeën zou voelen beginnen kunnen we eventueel in het beginstadium nog zo snel mogelijk naar huis rijden.
    Goed dat die pillen geen probleem vormen :)!

SNNR, mooie buik :D
    x

14. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Whhaaaaaa ik ben zo zenuwachtig!! Morgen 09:00 guo. Dat wordt de hele nacht wakker liggen ben ik bang! Zo spannend.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    snnr geniet ervan! Laat je even weten hoe het ging? &#128513;

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ves mijn vriend riep ook meter ; naar die Andere school. Maar dan haal ik er ook nog eens it haar vertrouwde omgeving. Ze zit nu in een deel klas dus een hoop kindjes uit Gr 1 en die nu naar Gr 2 gaan kent ze al.. Heerlijk die bewegingen hè. Gister avond een schopje kunnen vangen op film &#128513;

snnr lief buikje!

jss ik zou het wel doen. De kans dat je de bevalt is toch best klein? Ze zeiden toen ik hem kocht een kruising tussen shit - zu en malteser. Maar qua gedrag, energie etc. Denken we meer aan een boeren fox met malteser haha..

mamadaan indd! Had eerder aangegeven dat ze het zo slecht deed dan hadden we wat kunnen doen. Ik zit al vanaf dec. 2 dgn in de week 2 uur per dag kindjes met een 'achterstand' te helpen. Waarom E. Niet?? Nja wiensdag gesprek en dan horen / zien we wel. Qua leeftijd zo het extra kleuteren echt niet erg zijn a der blijft ze altijd het kleintje en de jongste maar qua kunnen zijn wij heel bang dat dat niet gaat. Dat ze 'slimmer' is dan hun denken.. jou E. Ook zo met de baby's bezig? &#128522;

Vrijdag 20 wkn echo en ik ben zo nerveus dat ze zeggen tis een meisje haha.. Hoe was jullie weekend?

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Wow. Baby groeit nu 2cm per dag! Gister 16 nog wat cm en nu 18.2 &#128517;

18. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Yeeeeeeee
    Alles was helemaal goed en gezond.
    Een super uitgebreide echo gehad en gelukkig niks geen op of aanmerkingen. Wij zijn zoooo verschrikkelijk opgelucht en blij. Krijg de lach niet meer van mijn gezicht. Geslacht weten wij nu ook en gaan wij vanavond aan familie bekend maken, daarna zal ik het hier ook laten weten. Nu relaxen!!!

19. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Goed nieuws snnr!!!

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Super snnr!!!! Ben heeeel nieuwsgierig! Nu lekker volle bak genieten! &#128536;

Deel Deze Pagina