1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Dankjewel dames.
    Mijn vakantie is goed begonnen met een goede echo, gisteren alleen weer de hele dag in bed gelegen met migraine. Alle spanning kwam er uit denk ik. Ik dacht zelf de heletijd dat het een meisje zou zijn, had zo'n voorgevoel. Vond beide helemaal goed hoor maar vanaf het begin al het gevoel meisje dus toen ik hoorde het is duidelijk een jongen toen was dat een complete verassing. Wel heel leuk!! Hij lijkt qua profiel precies op ons vlindertje J.onah, daar was wel even emotioneel want het was net alsof we hem weer zagen. wij hebben maandag avond nog wel een feestje gevierd en verschrikkelijk veel cadeautjes gekregen. Zo lief!

Spannend alle echo's die er aan komen voor jullie zeg. Ik duim voor iedereen! Succes iedereen die vandaag mag!

En ja de jongens zijn hier sterk in meerderheid. Vrienden van ons krijgen ook een jochie eind oktober. Zo leuk!

Honeyy wat vervelend dat je planning nu anders wordt qua kamertje klaarmaken, en dat hij dan 4 weken weg is. Echt een nadeel van dat beroep lijkt me😁

Zomer15 ik moet wel heeeeel vaak plassen en kleine beetjes. Gelukkig gaat het altijd goed, maar als ik voor het wandelen aan naar het toilet ga moet ik na 10min wandelen al weer. Blaasontsteking was uitgesloten dus puur het drukken op de blaas. Heel vervelend want ik ga er automatisch minder door drinken, en dat is ook niet goed natuurlijk.

Loontje je laat ons echt in spanning zitten. Hopelijk heb je een mooie vakantie.

Ik ga vandaag shoppen met mams en zus. Zin in!!
    & vandaag misschien een fotootje op Facebook zetten. (Twijfel ik nog over want iedereen die wij goed kennen weten het natuurlijk al lang) zal in iedergeval het fotootje hier even plaatsen van hond + mega knuffel 💙

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      5
  2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Aah nou 90% is al best veel. Is de kleine nou al zo'n draak. 😊

3. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Wat super! Gefeliciteerd met het goede nieuws! Zij (10% hij) houdt het nog wel even spannend zeg!! Slim dat je nog een geslachtsbepaling doet, ga je toch met wat meer zekerheid shoppen

4. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Honeyy en Snnr met D. Was het met de geslachtsbepaling ook 90% een meisje en met de 20weken toch echt een jongen.
    Dus we zijn wat sceptisch met percentages haha. We wachten nog af

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    ♡♡ 1-15 November2016 mama's ♡♡[/B]

29 oktober
    💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje

30 oktober
    💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje
    💖soofster , 28 jaar, 2e kindje,
    ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje,

1 November
    💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje

2 November
    💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje

3 November
    ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje
    💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje

4 November
    ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje
    ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje
    💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje

5 November
    ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje
    💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje
    ♡Loontje1, 31 jaar, 2e kindje

6 November
    💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje

7 November
    💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje

8 November
    ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje

10 November
    💙Linda, 31 jaar, 3e kindje

12 November
    💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje

13 November

14 November
    ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje

15 November
    💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje
    💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje}

Vlindertjes
    Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2

10 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing

Afspraken;

Juni
    Honey: 17 juni - 20 weken echo
    Bengeltje 20 juni -20 weken echo
    Mamalol: 21 juni - 20 weken echo
    Honey: 21 juni - controle gyn.
    Ves: 24 juni 20 wkn echo, controle gyn
    Zomer; 24 juni 20 wkn echo
    Zomer; 27 juni controle gyn.
    Loontje1: 27 juni controle gyn
    JSS1989: 29 juni - 22 weken echo
    Elske91: 29 juni - geslachtsbepaling

Juli
    Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho
    zuurtje: 4 juli - 20 weken echo
    Elske91: 8 juli - controle verloskundige
    zuurtje: 14 juli - controle gyn
    SnnR: 25 juli - controle gyn

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

6. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Haha Elske, 90% een meisje... 😀nou wat leuk... Bij mij durfde ze het ook niet op te schrijven, dat deed ze met de 20wk echo dan wel.... Maar goed iedereen die ik de foto laat zien zegt oh echt een meisje, er hangt nix naar buiten haha. Dus ik ga er maar vanuit.... Anders is het dikke pech, al die leuke kleertjes die ik al gekocht heb.... 🙈😓

Wat een lieve foto SnnR! ❤ En wat fijn dat de echo goed was! Ja geloof best dat het emotioneel is dan, goh toch verdrietig dan hé.... Ben zo blij voor jullie, nu lekker genieten!

Volgens mij gaat het hier straks gieten, zo donker buiten!

7. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Elske wat fijn een goede echo, 90% is veel maar snap dat je er nog even niks op aanschaft hihi

Snnr dikke knuffel, kan me voorstellen dat het erg emotioneel is <3

Het lijkt wel alsof het hier rustiger wordt qua reagerende meiden of zie ik dat verkeerd..? Hoop met iedereen alles goed!

8. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Jss wanneer gaan jullie verhuizen dan? Wel nog voor de bevalling? Of daarna?
    Lekker dat je toch mooi een weekendje weg boekt hoor. Je hebt gelijk! Als de weeen beginnen is het kind er nog niet gelijk uit. Uitzonderingen daar gelaten! Dus dan gewoon inpakken en wegwezen ;)

Balen honey dat je vriend weer 4 weken weg moet. Lijkt mij erg irritant! Helemaal als je de babykamer wilt maken. Maar goed, je zal het ondertussen wel gewend zijn natuurlijk..

Mooi dat je echo goed was Elske! en wat bizar dat je net die 10% had dat het toen toch een jongen was. Ik snap wel dat je nu nog even wacht dan. Straks is het weer een verstopte zoon ;)

Dikke knuffel voor jesnnr. Lijkt mij allemaal erg emotioneel! Wel super lief dat jullie al leuke cadeautjes kregen van vrienden enzo. Heel lief!
    En wat heb je een onwijs leuke foto gemaakt zeg! Ook mooi met die kleir van de muur erbij. Die kleur willen wij ook op onze slaapkamer.
    En ben je nog geslaagd met shoppen? Wij willen foto's zien natuurlijk!

En inderdaad ves. Het lijkt zeker rustiger te worden! Misschien komen ze nog terug :).
    Heb je vandaag een nieuwe poging kunnen doen om naar het bos te gaan met de hond?

Ik ben lekker naar Balorig geweest vandaag. Even lekker gespeeld. Vind zoonlief altijd erg leuk! Morgen weer aan het werk... Nog maar 3,5 week.. Dan heb ik vakantie!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    eslke oo ik snap dat je dan twijfelt! Nog even wachten met shoppen dus..

snnr snap dat het emotioneel is! Lekker geshopt? Wat een leuke foto zo! &#128522; migraine over? Even alle spanning eruit! Altijd spannend zo'n 20 wkn echo! Ja echt een nadeel. Mja zo heeft ieder vak wel wat.

Indd ves blijven er maar een paar over. Opzich niet erg want zo kan ik makkelijker dingen onthouden haha.

soofster het weg zijn went wel. Vorige week zaten ze in Frankrijk te vissen, vriendin iedere dag appe met haar vriend en denk dat wij maar 5 smsjes verstuurd hebben haha. Tuurlijk mis ik hem, maar zo gewend dat hij als hij weg is niet bereikbaar is. &#128513; alleen het onvoorspelbare dat went niet. Ag. Ik heb een lieve vader die al wel een begin wil maken &#128513; lekker nog 3m5.week! Kan je al gaan aftellen. &#128522;

Wanneer gaan jullie met verlof? 34 of 36 wkn?

10. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Soofster helaas gisteren ook niet, OC vergadering kinderdagverblijf... En nu net thuis van werk dus eerst de boel maar eens op bed zien te krijgen en dan de polder maar ff op/ door = ook lekker!

Oohhhh heerlijk nog 3 of 4 maandagen (hihihi)

honey dat is waar want 3 A 4 pagina's terug reageren vind ik soms ook wat veel..

Ik hoop weer tot 36 weken en dan in week 39 keizersnede dus extra lang genieten <3

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    net hele tekst getypt en nu is die weg

dochter kan maandag weer naar school na 3 weken thuis te zijn geweest

hier gaat het ook beter, sinds vandaag draag ik een babybelt want ik had veel last van pijn in mijn buik en harde buiken
    harde buiken kunnen volgens dr google geen kwaad (omdat het niet de eerste zwangerschap is) maar die mogen van mij nog wel wat weg blijven
    hopelijk ben ik nu ook weer wat mobieler door die babybelt

12. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat lief dat je vader een start gaat maken. Moet er veel gebeuren in de babykamer honey. Hier moet ik het ook vooral hebben van een handige vader hoor. Mijn man is echt geen klusser. Haha.

Ik hoop dat ik lekker tot 36 weken kan doorwerken. Dus dan ga ik 1 oktober met verlof. Lekker lang daarna genieten van de kleine!

Krijg jij een geplande keizersnede ves? Bij de vorige ook gehad?
    Lekker gewandeld vandaag dan?

Wij hebben heerlijk "gezwommen" in de jacuzzi van mijn ouders. Zitten momenteel in hun huis ivm de verbouwing. Zij zijn op vakantie. Nu op de bank met de voetjes omhoog!

Wat fijn dat je dochter weer naar school kan zuurtje. Ze is flink ziek geweest dan zeg! Vervelend.
    En hopelijk blijven je harde buiken nu weg. Tot nu toe verloopt je zwangerschap niet lekker hè.. Ik hoop voor je dat het beter wordt nu!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    soofster nee opzich valt het mee. Paar kasten en stuk nieuwe vloer. Oh ja en schilderen. Dan de meubels. Nog in elkaar. Ag m'n vader is daar zo mee klaar hoor maar goed. Oo lekker zeg! Fijn dat je daar kan blijven. Zit je niet O in de troep. Hoelang gaat het ongeveer duren?

zuurtje fijn dat het nu toch iets beter gaat
    Het gaat je niet allemaal goed deze Zwangerschap heb. Gelukkig dat je dochter is opgeknapt. Kindjes zijn altijd zo sneu als ze ziek zijn &#128546;

ves lekker zo lang genieten! Waarom krijg je een keizersnede? Heb ik denk ik gemist..

Ik zit nu te wachten in het ziekenhuis voor de 20 wkn echo. Spannend zeg haha. Heb met de 15 wkn al een bevestiging van een aantal dingen gehad maar toch blijft het spannend. Echoscopiste van het pretecho bureau doet ook de 20 wkn echo's in het ziekenhuis. Hartje hersens enz waren toen goed.. benieuwd hoe groot hij alweer is. &#128513;

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Onze kleine man helemaal goedgekeurd!! Gewicht en lengte ver boven gemiddeld &#128513; alleen ligt hij in ( onvermijdelijke? ? ) stuit.. en nog achter mijn schaambot.

Bijgevoegde bestanden:

15. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Wat een mooie echo zeg! Beentjes in de lucht haha

Voor de dames die het leuk vinden, wij hebben een gezellige geheime groep met november/december baby's mocht je erbij willen, stuur mij even een PB en dan kan ik je toevoegen

16. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Honey super mooie foto's. En fijn dat alles goed was.hier was bij.de eerste zwangerschap een opgekrulde dwarsligger. Later mooi ingedaald.

Zuurtje wat fijn dat je dochter weer naar school kan. Zal ze nog wel gauw moe zijn.

Soofster dat is ideaal verbouwing en in de jacuzzi.

Leuke foto snnr!

Elske tja 90% is veel,maar snap dat dit toch onzekerheid geeft.

Ik voel met zekerheid nu de baby n week. Bijna dagelijks. Als ik soms rustig zit. Ligt nog net boven schaambotje. Nu net dacht manlief ook te voelen. Bij jullie ook?

Ben momenteel wel heel moe. Kan helaas smiddags niet slapen omdat zoonlief niet slaapt en manlief werken is. Of we langs elkaar onregelmatig werken. Probeer wat gas terug te doen. Gelukkig is mijn verkoudheid bijna over.

17. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    zuurtje fijn dat dochterlief weer naar school kan, flink ziek geweest hè !
    Top van de babybelt!!

Soofster ja helaas wel, de 1e vanwege HELLP spoedkeizersnede toen wilde ik bij Silas heeeeel graag natuurlijk bevallen maar meneer was t daar niet mee eens... Draaipoging zonder resultaat, hij lag dwars, onmogelijk om natuurlijk te bevallen... Gentle sectio..
    Nu bij de derde nemen ze geen risico ivm litteken dus weer geplande ks en die doen ze altijd in week 39..

Gister wel lekker gewandeld ja hahaha

Wat heerlijk jacuzzi !! Mijn ouders hebben een hottub, ook erggg lekker!

Honey oohhhh prachtige foto's en fijn alles goed <3 keizersnede zie hierboven ;)

Zomer oohh lekker hoor de baby goed aan het voelen <3 hier eerst heel erg goed maar lijkt de laatste 2 weken weer een stuk minder of dit is een erg rustige baby... (De vorige 2 waren enorm druk)

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Even een snel berichtje &#128522;. We gaan team......................... Blauw versterken &#128525;

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Jeeh!! Welkom bij tram blauw loontje!! &#128525;&#128525;

ves doen ze die niet soms wat eerder? Ik dacht eigenlijk week 38. Hoe kom ik daar dan bij. &#128513;&#128514; draaipoging lijkt mij zo pijnlijk!! Ik hoop dat de baby nog vanzelf draait. We hebben nog 20 weken haha.

zomer wat fijn dat je de baby nu zeker voelt. Fijn gevoel hè. &#128522; anders smiddags een filmpje op en samen even op de bank? Of anders savonds wat.vroeger?

Dankje voor de reacties op m'n echo! Wat een verschil weer met de vorige. &#128525; hij was zo druk aan het trappen
    Echoscopiste vroeg ook dit voel je zeker wel haha. Zijj voetjes rekt hij uit tegen m'n blaas. Vandaar dat ik zo veel moet plassen. Fijn dat dat nu al begint. &#128521; ik was alleen beetje bang dat hij net als E. Wat achter zou lopen maar nee hoor. Gelukkig niet! &#128513;

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    &#9825;&#9825; 1-15 November2016 mama's &#9825;&#9825;[/B]

29 oktober
    &#128153;&#128153;MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje

30 oktober
    &#128153; JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje
    &#128150;soofster , 28 jaar, 2e kindje,
    &#9825;Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje,

1 November
    &#128150;Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje

2 November
    &#128153;&#128150;vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje

3 November
    &#9825; Elske91, 25 jaar, 2e kindje
    &#128153; SnnR, 26jaar, 2e kindje

4 November
    &#9825;zuurtje, 34 jaar, 4e kindje
    &#9825;Slakkie, 31 jaar, 3e kindje
    &#128155;Mamalol, 25 jaar, 3e kindje

5 November
    &#9825;Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje
    &#128153; honeyy, 27 jaar, 2e kindje
    &#128153;Loontje1, 31 jaar, 2e kindje

6 November
    &#128153;Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje

7 November
    &#128150;Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje

8 November
    &#9825;Zomer15, 29 jaar, 2e kindje

10 November
    &#128153;Linda, 31 jaar, 3e kindje

12 November
    &#128153; Ves, 32 jaar, 3de kindje

13 November

14 November
    &#9825;Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje

15 November
    &#128150;Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje
    &#128153;Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje}

Vlindertjes
    Poeliwoepie, &#9734; Marieke &#9734; Evira &#9734; ukky &#9734; J86 &#9734; Saare &#9734; Mum2Be2

11 &#128153;Jongens 5 &#128150; Meisjes 1 &#128155; Verrassing

Afspraken;

Juni
    Bengeltje 20 juni -20 weken echo
    Mamalol: 21 juni - 20 weken echo
    Honey: 21 juni - controle gyn.
    Ves: 24 juni 20 wkn echo, controle gyn
    Zomer; 24 juni 20 wkn echo
    Zomer; 27 juni controle gyn.
    Loontje1: 27 juni controle gyn
    JSS1989: 29 juni - 22 weken echo
    Elske91: 29 juni - geslachtsbepaling

Juli
    Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho
    zuurtje: 4 juli - 20 weken echo
    Elske91: 8 juli - controle verloskundige
    zuurtje: 14 juli - controle gyn
    SnnR: 25 juli - controle gyn

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

Deel Deze Pagina