1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slakkie

slakkie Niet meer actief

Datum aangepast afspraak heb ik verplaatst naar 29/03 nu kan ml ook mee😃

2. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    #222 MamaDaanT, 29 feb 2016
    Laatst bewerkt: 29 feb 2016
    Dank je:D!

Aah nee balen meid dat hij net weg is en de echo mist:( soms kan je wel ff de "piep":) krijgen van die oefeningen. anders vragen of je voor de echo later terug mag komen en het er bij uitleggen dat hij er door z'n werk niet bijkan zijn.

Super leuk zuurtje hoe je het je kids heb verteld!! En wat lief hoe ze reageerde, als ik dat zo lees kan ik bijna niet wachten om het hier ook aan m'n meisje te vertellen :D

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd! Wat fijn vlindertje23 dat het gelukt is!

3. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd!! Super leuk!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Zometeen zwemles en dan lees ik alles bij.. Maar even showen. Haha foto links is paar weken terug. En net rechts. Zie dadelijk m'n moeder dus even een iets losser blouse aandoen haha. Leuk zo'n darmen buikje. (en billen 😲)

Bijgevoegde bestanden:

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    slakkie wat fijn! :)
    Ik moet hoogstwaarschijnlijk alleen naar de echo. Misschien dat ik m'n schoonmoeder meevraag ofzo
    Manlief is dan waarschijnlijk weer naar zee

Fryslangirl gefeliciteerd!!

Honeyy Hihi moeilijk om je stil te houden? Of dat niet?

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Honeyy, herkenbaar buikje idd! Leuk die foto's zo!

7. Ballou

Ballou Lid

23 feb 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik wil me ook graag bij jullie voegen! 27 januari mijn spiraal laten verwijderen en 22 februari een positieve test gehad! Dus 2 november lijkt nu de uitgerekende datum.
    Spannend! Tweede kindje voor mijn man en mij, eerste kindje van ons samen! Lees straks even al jullie verhalen!

8. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    He Honey! Wat leuk die foto zo! Met welke app maak je dat?

9. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom ballou!
    Leuk zo die foto's honeyy! Wat soofster vraagt; heb je daar een app voor.

Hier een dreumes van 16 maand die veel huilt en volgens mij wat gefrustreerd. Zal wel fase zijn. En peuter van 3 jaar die ziek is. Diarree, dus steeds naar de wc. En vanmiddag alles er uit gespuugd. Bleh, kon er bijna naast gaan zitten; Haha dan werken die zwangerschapshormomen niet echt mee 😜

10. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd ballou!

Oef dat geloof ik mamalol beterschap voor je kleintje!

Ook bij jou balen Elske91 :( dat je waarschijnlijk zonder je man moet. Wel fijn als je schoonmoeder meekan :)

Ooh leuk buikfotos!! Die heb ik veelste weinig gemaakt van m'n eerste zwangerschap dus ik ben er nu ook al maar mee begonnen :D.
    Het is al goed te zien bij je Honeyy !
    Volgens mij is het de photofy app, die vind ik ook ideaal. Jij hebt denk ik dat pakket gekocht van de weekstickers of niet? Ik zag hem net bij mij voor 5 weken staan maar heb hem nog niet gekocht, zijn het een beetje leuke plaatjes verder?

Hier allemaal wat steekjes onderaan m'n buik op m'n litteken van m'n Keizersnede, soms doet het wat zeer, net of je knoop te strak zit zeg maar van je spijkerbroek en dat gaat irriteren, zal waarschijnlijk ook wel het geval zijn:$:D .
    verder zijn m'n borsten sinds vandaag superrrrr gevoelig, pijnlijk gewoon auwww als ik iets te hard de trap afloop of ertegenaan stoot doet het echt zeer. Misselijkheid is gelukkig alleen maar met vlagen en vooral smorgens.

11. slakkie

slakkie Niet meer actief

Elske91 hopelijk kan er wel iemand mee..

Ballou gefeliciteerd!!

MamaDaanT ergens toch ook wel fijn die "zwangerschapsklachten" vaak geeft het ook wel het signaal dat alles goed gaat😃

12. MamaDaanT

MamaDaanT Actief lid

7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut slakkie! ik ervaar het ook zeker niet als vervelend of negatief integendeel ik ben blij dat ik wat voel! mischien heb ik het een beetje verkeerd neergezet :( bedoelde het niet om te "zeuren" of dat ik het vervelend vind: meer om te delen wat ik voel;):)

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zuurtje wat leuk gedaan, fijn dat ze zo blij zijn. Moeten ze hun mond hoden of mag iedereen het al weten? Ik hb een shirtje mrt born 2016 gekocht. Heb nog veel van E. Dus wact eerst echo af.

soof ik gebruik bloedverdunners, gelukkig geen restverschijnslen.. nja iets kracht vermindering n n laag energie niveau. Haha ja, daar heb jr een punt. 1 soort speelgoed is fijn.. F. Zei ook al, word hrt hier helemaal de intertoys. :p

fryslangirl gefeliciteerd tante!!

mmadaan ik ga daar morgen voor bellen. Vind 5wkn 6dgn ook echt te vroeg.. nee niet gekocht, was gratis. Gezocht op pregnant en kwamen r en hoop op de app, (photofy) ik hoop op een flinke buik. Bij E. Was ik zoo mini haha

elske heeeeeel moeilijk! Vooral vandaag, mijn moeder heeft haar hondje in laten slapen en was zo verdrietig..

app is photofy. Leuk appje, even uitvogelen haha maar daarna makkelijk;)

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bij zwemles gepromoveerd tot plasmoeder. Jeeh haha

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    #235 honeyy, 29 feb 2016
    Laatst bewerkt: 29 feb 2016
    ♥ 1-15 november 2016 mama's ♥

1.
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m?
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m?
    Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m?

2.
    Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m?

3.
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m?
    honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m?
    Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m?

4.
    Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m?
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m?
    Vo87,??, 4e kindje, j/m?

5.
    Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m?
    Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m?
    Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m?

6.
    Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m?

7.

8.
    Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m?
    9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Aantal zwangeren: 15

Afspraken bij de gyn/vk:

MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige
    Fryslangirl: 17 maart eerste echo
    Soofer: 18 maart eerste echo
    zuurtje: 21 maart gyn eerste echo
    Evira: 21 maart echo/intake verloskundige
    Mamalol: 24 maart intake verloskundige
    Slakkie: 29 maart eerste echo
    Elske: 4 april eerste echo
    Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog
    Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho
    Mamalol: 12 april eerste echo
    Elske: 26 april intake verloskundige
    honeyy: 12 mei geslachtsbepaling

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.
    Let op niet kopiëren !!!

16. slakkie

slakkie Niet meer actief

Nee hoor was meer positief ook van mijn kant, af en toe lastig he dat geschreven woord je hoort niet hoe iemand het zegt . Heb vergelijkbare "klachten". Maar vind ze zo fijn. Over een paar maanden piep ik vast anders.
    Voor m'n gevoel ben ik bij mezelf vaak aan het checken heb ik nog klachten ja? Dan komt het vast goed.

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Herken het hoor slakkie.. voor mijn gevoel word het pas "echt" als de controles etc beginnen.

haha mijn beste vriendin weet dat ik zwanger ben, heb een kadobon gekregen voor een geslachtsbepaling 12 mei haha (15 wkn)

18. slakkie

slakkie Niet meer actief

Wat lief zeg!! Lijkt me wel heel gaaf zo vroeg al te weten wat het wordt.

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ja echt lief. Bij E. Hebben we het met 16 weken gedaan. Ze wil een 20 dgn mand maken, dus doet ze uit eigen belang anders moet ze zelf ook langer wachten haha:D:p:p

20. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 17 maart de eerste echo. Kon er gelukkig tussen. T bruinverlies wisseld hier, vooral na inspanning last.
    Vandaag veel steekjes, hopelijk niet omdat ik te veel gedaan heb (want had voor mijn doen een rustige dag)
    Ik weet nogniet of ik het geslacht wil weten, voor nu denk ik van niet.
    Verder moet ik nog een beetje inkomen op het persoonlijk reageren, kan het allemaal niet onthouden haha, en om nu met pen en papier reacties te geven.. Mmmmm, hoe doen jullie dat??

Deel Deze Pagina