1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    soofster klinkt als een hele gezellige dag! En het was prachtig weer! Wat vervelend van je pijn. Wel rustig aan doen hoor. Misschien fysiotherapie? De fb pagina is heel actief. Leuke gezellige meiden

zomer wat knap dat je dat zo kan volhouden. Dat duurt nog best lang haha. E. Haar hartslag was 160. Deze baby heb ik het niet gevraagd 🙊 Hoe was de beurs?

ves fijn dat alles goed was! Het is nou al een draak haha..

Naam; ik denk dat wij er voor 90 % uit zijn haha ik blijf twijfelen. Maar dat zou ik nog wel even blijven doen. Vind een jongens naam moeilijk!

Hier gaat de baby de eerste paar nachtjes in een wiegjwiegje op onze kamer. Lekker zo dichtbij.

snnr tot 36 wkn kunnen ze alle kanten op. Dus maakt nog niks uit.

2. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Haha ja honey. Ik blijf ook twijfelen hoor. Terwijl ik de naam echt al jaren in mijn hoofd heb.. Haha.

Ik zit nu in dubio over het geboortekaartje. Ben even aan het rondkijken op internet. Nu zie ik niet veel wat mijn smaak is.

Ik vind het geboortekaartje van mijn zoontje nog steeds geweldig. En deze hebben ze ook in meisjesvariant. Net even een tikje anders, maar wel in dezelfde stijl. Ik ben er nu al helemaal weg van.
    Zouden jullie dat raar vinden?

3. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Ik zal de kaartjes er maar meteen even bij doen. Dan kunnen jullie zelf oordelen...

Dit is het kaartje wat ik gebruikt heb voor mijn zoontje:
    Geboortekaartje met eigen foto in stoere houten lijst en vlinders

Ik had hem wel aangepast. Want ik vond aan de binnenkant de naam etc op zo'n bord niet mooi. Dus dat had ik gewoon met tekst uitgeschreven en wat vlinders erbij gedaan. Zoals het eigenlijk nu al op het meisjesvariant zit.

Deze is het meisjesvariant:

Lieve geboortekaart met foto in oud houten lijst met bloemen en kant

Ik hoor graag jullie meningen hierover...

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ik vind het wel wat hebben, allebei dezelfde stijl. Heel leuk kaartje!!! Misschien 'pik' ik je jongens variant wel haha vind hem echt leuk! Wij hadden voor E. Een tasje. Zullen we een jongen maar niet aandoen 😆😆

Wat een drama hier net over een babyshower. Echt niet normaal. M'n beste vriendin roept er al over, voordat ik zwanger was haha. Heeft ze wat decoratie bestel etc. Gaat mijn zusje als een gek tegen haar tekeer dat ze dat niet mag , hele grote mond. Heb maar aangegeven dat ik er op deze manier geen eens eentje wil en ze het maar lekker uitzoeken. Hoe kunnen ze dingen verpesten voor iemand zeg..

Vriendin helemaal over de toeren, zusjes allebei boos,.moeder boos 😂 omdat mn vriendin dus niet overlegd heeft en dus gewoon wat decoratie gekocht heeft.. echt hè.. Ze tonen verder totaal geen interesse in hun neefje. Voor vriendinnen van hun word alles gekocht, gepland etc. Ik hen nog geen sokje gehad. 😂 o en niet dat ik zo iemand ben dat dat moet hoor. Helemaal niet! Maar dan wel zo'n drama maken over een babyshower.

Ben echt boos &.verdrietig

5. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Soofster als wij meisje krijgen gaan we ook het meiden kaartje doen die past bij het jongens kaartje van onze zoon. Vind zelfde stijl en maat leuk.
    Vind jou kaartje sowieso super gaaf.

Zijn jullie al veel aangekomen. En in centimeters?

Vorige x placenta voor nu achter. Ben heel benieuwd of ik blauw geshopt ga worden. Voel de uk dagelijks vooral nadat ik gegeten heb

6. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Jaa ik vind het kaartje ook nog steeds zo leuk! Als je wilt kan ik je wel even een privé bericht sturen met de binnenkant van die van mij hoor. Kan je zien hoe dat eruit zag.
    Haha en verstandig dat je je zoon geen tasje aan doet 😂
    Maar goed, tot nu toe dus twee mensen die het niet raar vinden als ik hetzelfde soort kaartje zou doen. Blij om te horen. Hihi.

Jeetje honey. Wat een gedoe nu al met die babyshower. Dat is echt zo stom! Waar maken ze zich druk om. Om een beetje versiering?
    Ik snap niet dat ze zo tekeer kunnen gaan. Is iets van territoriumdrift ofzo. Wie is de beste vriendin/zusje/moeder etc.
    Hoor je ook vaak bij het organiseren van vrijgezellenfeesten... Pfff vrouwen!
    Maar ze kunnen het zo inderdaad flink voor je verpesten. Ik zou aangeven dat je zo verdrietig bent erdoor. En dan hebben ze nog 15 weken om de boel te sussen en het samen te regelen zodat het voor jou alsnog een leuke dag wordt!

Uuuhhmm zomer, zullen we het gezellig houden hier en niet over kilo's beginnen? 😁😉 Ik stond vanmiddag op de weegschaal en ik was niet blij. Morgenochtend even een herkansing en dan laat ik je weten hoeveel ik ben aangekomen. Maar het is al meer als bij mijn zoontje.. En ik eet echt niet veel ofzo! Maar goed, niets aan te doen dus..
    Ik laat het je morgen weten! Haha
    Wat lekker dat je placenta naar achter is gegaan. Wist niet dat dat nog kon. Maar top !

Zijn anderen al bezig met geboortekaartjes enzo? En zijn er al kamertjes klaar? Wel de foto's showen he!

Kan iemand mij lid maken van de Facebook groep. Wil het wel eens proberen!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    soofster erg he? Zo kinderachtig. Nu negeren ze me en sta ik geblokkeerd haha. Wel even lekker rustig! Ben wel benieuwd naar het kaartje ☺ wij hebben nog niet echt een kaartje gekozen.. ik dacht dat ik eruit was, maar heb nou Die van jou gezien en vind die ook wel erg leuk. Kamertje is nog net zo'n bende als eerst. Volgende week zaterdag wil hij er aan beginnen. Ben benieuwd! 😁 bij jullie?

Ik stuur je even een pb over de fb groep..😆

8. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey dames,

Ik haak weer in na een heerlijke vakantie 😊. Vandaag weer naar de gyn voor de controle en m'n spuit 😬. Afgelopen twee weken zelf moeten spuiten wat toch nog best spannend was moet ik zeggen (ook al ben je vpk).

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goede vakantie gehad? Lekker weer? ☺

Dat lijkt me ook best gek hoor, als je bij jezelf een spuit moet zetten..

10. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Loontje fijn dat je top vakantie heb gehad. Ben ff kwijt waarom je zelf spuit.

Honey is idd kinderachtig. Heb dit ooit ook meegemaakt bij vrienden. Die heeft hoer heel veel last van gehad.

Ohh soofster tuurlijk wil ik het gezellig houden :). Ik kwam bij eerste kind al snel 5 kilo aan. En toen ging nog naar 7.5 en viel weer in de laatste maand 1.5 kilo af.
    Dat was uiteraard een mooi eind gewicht. Had ik nooit verwacht.
    Maar wat ik aan wil geven dat gewicht maanden zelfde kan blijven. En ik kan mensen die hele dikke buik kregen met 14 kilo erbij en dat was na de zwangerschap in twee maanden weg. Ligt denk aan verschillende factoren.
    Soofster hoeveel leeftijd verschil heb jij er tussen? Was je bij je zoon veel aangekomen.

En de placenta kan niet draaien. Bij mijn eerste kindje lag hij voor. Die voelde ik nauwelijks. Dus ben benieuwd naar het verschil met placenta achter.

11. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Loontje lekkere vakantie gehad? Ik ben ook even kwijt waarom je moest spuiten. Was dat wegens anti e?

Wat kinderachtig dat ze je geblokkeerd hebben zeg! Hele rare gang van zaken! Maar goed, het komt wel goed allemaal.

Haha zomer ik maakte maar een grapje hoor. Ik was bij de eerste ook heel snel kilo's aangekomen en uiteindelijk maar 9,5 kilo totaal en was dat na de bevalling gelijk kwijt. Dus ik mag niet klagen.
    Nu ben ik ook weer een hoop aangekomen. Ietsjes meer als bij mijn zoon met deze termijn. Maar heb nog wel goede hoop dat het goed komt. Vooral omdat ik weet dat ik echt niet veel eet. En gelukkig zie je het niet dus het zit allemaal in m'n buikje :))
    Vanmorgen geen tijd gehad om te wegen. Morgen ga ik een nieuwe poging doen. Denk dat ik 6 kilo aangekomen ben.

En ik begreep je bericht verkeerd. Dacht dat je placenta nu nog gedraaid was. Maar je bedoelde bij je vorige zwangerschap.
    Vriendin van mij haar placenta ligt voor en voor de uitgang. Dus ik kreeg al lichte hoop voor haar dat dat nog kon veranderen, maar helaas.

Mijn zoontje is van april 2014. Dus komt precies 2,5 jaar tussen de broer en zus 💖💙
    En dan heb ik nog een bonuszoon van 10 rondlopen. 💙

12. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    De vakantie was heerlijk. We zijn naar een hele leuke kindercamping geweest in Italië bij het Gardameer! Hidde heeft het echt naar z'n zij gehad in de speeltuin en het zwembad.

Ik spuit progesteron om een evt vroeggeboorte te voorkomen, van week 16 tot 36.

Qua gewicht ben ook al meer aangekomen dan bij Hidde op dit termijn. Hoop wel dat het binnen de perken blijft..

Leuk leeftijdsverschil zo Soofster! Kunnen ze mooi een beetje mee helpen.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    soofster leuk leeftijdsverschil, kunnen ze helpen etc. Voor al leeftijd van je bonuszoon. Vind hij het leuk? Komt vanzelf goed.. ik krijg nu can mijn moeder alle schuld. 😂 ag ja kleinigheidje blijf je houden. 😁

loontje ik hoor dat het gardameer ook heel mooi is. Ben er zelf nooit geweest. Misschien volgend jaar. Had je een beetje redelijk weer?

zomer ik vind het gewoon jammer. Snap het probleem ook niet waarom er niet samen gedaan kan worden.. maar goed. Ik krijg nu dus geen babyshower meer ben daar ook weer vanaf. ☺

Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan. Met schoenen en kleren ben ik nu 2.2 kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Opzich wel netjes toch? 😆 heb nou al zin om te gaan sporten haha.. heb wel een beetje moeite Met het dikker worden. Ben net 10 kg afgevallen, was aardig plat aan get worden Door het sporten. Snap dat het erbij hoort hoor. Maar ben bang dat het er niet af gaat naar de zwangerschap. Dat ik straks zo'n kg of 25 / 30 aankom 😂😁 haha

14. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    + 2,2 kg is super netjes hoor! Ik zit al op de +4 en dan was ik voor m'n zwangerschap al aangekomen 😩. Ach ja na de zwangerschap maar weer flink sporten!

Het weer was heel goed, 1 dag regen en verder tussen de 27 en 33 graden. Laatste dagen was het wel erg warm moet ik zeggen, dus lekker in het zwembad hangen. Het Gardameer zelf hebben we slechts 1x gezien 🙊.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Jaa jaaa.. moesten die graden nou? 😜 wij hebben ook 1 dag 30 graden gehad. 😉 rest regen, regen, onweer, hagel.. o en nog meer regen haha.

Fijn dat jullie zo genoten hebben !

16. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.181
    3.822
    113
    Helemaal niet raar, leuk juist!

Honeyy, hoop dat iedereen snel bijdraait over die babyshower, wat een gedoe zeg!

Ik heb gisteren voor het eerst de baby gevoeld! <3

17. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    O ja dat geboortekaartje is juist leuk als ze bij elkaar passen toch?! Denk noet dat dat hier zo zal zijn, we moesten snel snel een kaartje uitzoeken. Leuk kaartje hoor, maar denk dat we nu voor een andere stijl zouden gaan.

18. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Tot nu toe -/- 1,5 kilo...maar dat kan bij mij geen kwaad haha..
    De kilo's van S. was ik op 2 kg na kwijt die van R. waren het ergst/ meest...

Wat is t ineens weer fris buiten hè brrrr

Lekker vakantie gehad honey :)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zomer.& loontje goede controle gehad?

ves ja echt wel.. ik vind het ook helemaal niet lekker zo. Donderdag hadden we prachtig weer, lekker gezwommen etc. En nou weer dit. Nederland hè. Wij zijn niet echt op vakantie geweest maar hebben een eigen sta caravan. E was donderdag en vrijdag vrij dus lekker lang weekend. Hoeveel was je bij R. Aangekomen?

Wat fijn vulpen dat maakt het nog echter. Hè &#128525;&#128525;

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    &#9825;&#9825;2016 mama's &#9825;&#9825;

29 oktober
    &#128153;&#128153;MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje

30 oktober
    &#128153; JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje
    &#128150;soofster , 28 jaar, 2e kindje,
    &#9825;Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje,

1 November
    &#128150;Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje

2 November
    &#128153;&#128150;vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje

3 November
    &#9825; Elske91, 25 jaar, 2e kindje
    &#128153; SnnR, 26jaar, 2e kindje

4 November
    &#9825;zuurtje, 34 jaar, 4e kindje
    &#9825;Slakkie, 31 jaar, 3e kindje
    &#128155;Mamalol, 25 jaar, 3e kindje

5 November
    &#9825;Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje
    &#128153; honeyy, 27 jaar, 2e kindje
    &#128153;Loontje1, 31 jaar, 2e kindje

6 November
    &#128153;Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje

7 November
    &#128150;Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje

8 November
    &#9825;Zomer15, 29 jaar, 2e kindje

10 November
    &#128153;Linda, 31 jaar, 3e kindje

12 November
    &#128153; Ves, 32 jaar, 3de kindje

13 November

14 November
    &#9825;Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje

15 November
    &#128150;Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje
    &#128153;Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje}

Vlindertjes
    Poeliwoepie, &#9734; Marieke &#9734; Evira &#9734; ukky &#9734; J86 &#9734; Saare &#9734; Mum2Be2

11 &#128153;Jongens 5 &#128150; Meisjes 1 &#128155; Verrassing

Afspraken;

Juni
    JSS1989: 29 juni - 22 weken echo
    Elske91: 29 juni - geslachtsbepaling
    Bengeltje 30 juni echo

Juli
    Vulpen/Inkt: 1 juli - 20 wekenecho
    zuurtje: 4 juli - 20 weken echo
    Elske91: 8 juli - controle verloskundige
    Bengeltje 12 juli groei echo&#128531;
    zuurtje: 14 juli - controle gyn
    Honey; 22 juli - controle gyn. + suikertest
    SnnR: 25 juli - controle gyn

Augustus;
    Bengeltje 9 aug groei echo
    Honey; 15 Aug - Controle gyn.

September
    Bengeltje 1 sept echo

Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg.
    Pas ook het totaal aan indien nodig.

Zoek je de lijst?
    Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst.

Let op niet kopiëren !!!

Deel Deze Pagina