He dames, sorry even minder actief geweest. Afgelopen weekend bruiloft gehad in Zandvoort. Heerlijk gezellig weekendje weg. Buik begint nu ook te groeien. Heb af en toe echt last van mijn navel. Strak trekkerig gevoel. Zal ook wel bandenpijn zijn. Lees vanavond even weer bij!!
Hey dames!! Heel erg maar lees steeds wel, maar van het reageren komt weinig, sorry. Mooie buikjes dames! Laatste die ik heb gemaakt is weer van een paar weekjes terug. Zal er binnenkort ook weer eens één plaatsen! Nog dames op controle geweest? Hier vandaag wel, maar weer bij een andere gyn, wederom noet echt een fijn gevoel bij. Maar over twee weken mag ik weer bij m'n eigen gyn. Nog meer mensen lat van obstipatie?! Word er een beetje gek van 😬
Ik haak weer in 😊 zuurtje fijn dat het aanslaat! zomer enige wat ik mis.is gerookte zalm 😁 ik drink nu vooral radler 0.0 die is net zo lekker als met alcohol. E. Is dan helemaal trots want krijgt ook een beetje. 😉 ze weet niet dat er geen alcohol in zit voor haar gewoon echt bier. 😆 Mooie buiken komen er voorbij zeg! Sommige alweer bijna 24 wkn.. Vind dat ook weer een veilig gevoel.. Ik mag een kado kiezen van mijn zusjes. Of een zwangerschap shoot (krijg dan 4 foto dacht ik) of een 3d / 4d.echo.. kan niet kiezen haha
Leuk dat je een kado mag kiezen! Ik zou zelf voor 3 4d echo gaan. Maarja dat is natuurlijk persoonlijk 😉 Jammer dat hier zo weinig nog wordt gekletst! Komt dat omdat iedereen op Facebook zit? Ik heb zelf m'n week niet helemaal. Volgens mij maakt m'n buik een groeispurt.. Echt wat last van m'n banden.. En verkouden.. Bleh.. Idd al bijna weer 24 weken! Vliegt voorbij!
Allemaal al mooie foto's.. Ik moet nodig ook een maken. K heb laatste twee weken ook groeispurt gemaakt. Maar pas nog wel mijn eigen broeken al word dit minder comfortabel. Balen dat je slechter voelt. K heb soms ook goede periodes en minder, maar komt dan vooral teveel werken afgelopen week 5 diensten en mijn man 7. Zoonlief extreem vroeg wakker. Door late diensten en geen middag slaap van zoon dus zwaar. Hier ook wel twijfel of ik onregelmatig wil blijven werken. Altijd met plezier gedaan veel voordelen gehad. Maar als zoon straks vier is dan zie ik nadelen en ook met twee kids. Maar ja wat dan wel? Ik klets alleen hier. Vind ook wel stil. Ik zou juist voor fotoshoot kiezen. Ook al is het zomer, nou ja herfst. We krijgen een mooi verlof en kunnen uitkijken naar een zalig kerstdiner met zalm biefstuk, rode wijn en broodje rosbief. Haha gek idee.
Hoi meiden Ik ben langere tijd afwezig geweest. Zal weer actief mee gaan kletsen. Vind het wel altijd gezellig. Heb afgelopen weken gigantisch veel verbouwingsstress gehad. Nu is de verbouwing eindelijk af. Heb al twee kamers geschilderd. En de schilder komt morgen om de rest te bespreken. Dan kunnen we eindelijk met de kinderkamers beginnen. Want alles gaat hier op de schop. Een meisje-meisje kamer, een Paw Patrol kamer en een Ronaldo kamer! Genoeg te doen dus! Maar zaterdag eerst genieten van een welverdiende vakantie! Meiden, ik zorg dat ik mijzelf hier weer vaker laat zien ! Dikke knuffel !
Wauw mooi bescheiden buikje zomer, maar wel duidelijk zichtbaar!! Ik zal eens kijken of ik vanavond ook een foto voor jullie kan maken. Ik ben echt al enorm volgens mij, want er vroeg pas al iemand of ik al bijna moest bevallen... uh.. nog een week of 18 was het toen nog :O. Hier ook zware weken achter de rug, alles groeit hard, snachts last van de littekens van de striae van de vorige zwangerschap en mn bekken, waardoor ik slecht slaap. Groot voordeel is wel dat gister mijn laatste dag in de werkplaats gehad heb, dus nu zal ik me ook wat rustiger kunnen gaan houden. En meer tijd om met jullie te kletsen damens Ik ga nu ff shoppen met mn moeder, direct maar ff gebruik maken van het feit dat ik niet meer hele dagen hoef te werken...
Zomer wat een bescheiden buik zeg!! De anti e is helemaal niet meer van toepassing of nog wel? 😱 Fryslangirl lullig als ze dat zeggen, maar het is wel begrijpelijk dat je buik flink groeit, de spieren zijn natuurlijk nog niet echt strakker geworden.. Ik heb ook echt al wel een buik hoor 🙊, geniet er wel van, heb het de vorige keer nauwelijks gehad.
hey meiden de controle bij de gyn was weer helemaal goed ik weet sinds vandaag dat ik het roze team mag versterken manlief weet het maar voor de kids houden we het nog even geheim 18de controle vroedvrouw 11 augustus volgende controle gyn
Wat leuk zuurtje, een dochter! Dat is dus je derde dochter op rij? Heb je lekker kunnen shoppen fryslangirl? Vervelend dat je zo slecht slaapt.. Ben je al bij een fysiotherapeut geweest? Ik heb na mijn vakantie de eerste afspraak staan.. Ben benieuwd of ze iets voor mij kunnen betekenen. Inderdaad zomer, wat een bescheiden buikje! dat je je eigen broeken nog aan kan zeg. Dat is hier totaal niet meer aan de orde. Haha. Wat zijn we alweer een tijd op weg he... Nog eventjes en dan is het alweer zover. De tijd vliegt! Zijn jullie al begonnen met de babykamer? Hier is de schilder net geweest. Die gaat in onze vakantie de zolder afmaken. Dan mogen manlief en mijn vader als wij terug zijn gelijk aan de gang met ons naar boven te verhuizen. En dan kan ik eindelijk aan de babykamer beginnen.. Het behang is wel al besteld! Sanders & Sanders Trends & More behang 935255 | Sanders en Sanders | www.behangwereld.nl Deze wordt het. Heb het net besteld.. Even online gezocht en wat een prijsverschillen zeg! Bij de duurste winkel was ik in totaal 168,90 kwijt en bij de goedkoopste winkel 85,21! Voor precies hetzelfde behang! Ongelooflijk, haha.
Ha Dames, De beloofde foto, moet toch zeggen dat het wel wat meevalt als ik kijk naar de foto's van de vorige keer ga ik aardig gelijk op. Fijn dat je controle goed was zuurtje!! En nu op de roze wolk?? Leuk geshopt idd gister, moest met mijn moeder nog naar de juwelier, voor moederdag. Was er eerder nog niet van gekomen, ze heeft zo'n ring waar je verschillende middenstukjes in kunt kopen. Daarvoor hebben we een nieuwe uitgezocht. Voor mezelf heb ik ook gekeken, wil graag nog een mooie herinnering aan onze kleine man, twijfel tussen een tattoo en een sierraad. We hebben daar gekeken naar sieraden van www.bymirjam.nl dat zijn herinneringssieraden. Je kunt er een plukje haar in verwerken bijvoorbeeld. De dame daar bedacht dat ik dan ook haar van onze kleine wonder in mijn buik erbij kon doen, zodat de broertjes of broertje en zusje altijd samen zijn. Dit vond ik ook een heel goed idee. Gaaf behang soofster!! en wat een verschil in prijs, wat maakt het dan uit he dat je even zoek:O kun je toch weer leuk mooie andere dingen kopen voor hetgeen je bespaard hebt We moeten nog 2 weken werken, dan gaan we vakantie houden en de babyspullen bij elkaar zoeken. Ik heb er eigenlijk nu al zin in, dus ben heel benieuwd of ik het zolang nog vol hou... haha... en babykamer komt pas in december als we gaan verhuizen. Dus heb ik dan ook nog een pretje... Voor mijn bekken ben ik wel bij de cesartherapeut, gaat overdag ook super, heb alleen nu snachts wat last, dan moet ik eigenlijk met een kussen tussen mn benen slapen... maar dan slaap ik niet zo lekker. Heb vannacht wel heerlijk geslapen trouwens... ook wel eens fijn voor de afwisseling
Mooie buikjes voorbij zien komen hoor! Wat rustiger geweest vanaf deze kant... Vandaag paard weggebracht :'( Babykamer is hier zo goed als af gelukkig, geeft mij altijd wat rust (denk ik overgehouden aan de eerste hihi) Laat de zomer maar komen hè ! Wat een grijze dag weer vandaag (hier dan)..
Mooi idee fryslangirl, zo een sieraad ! Hoe gaat het met je Ves? Kan je er een beetje mee omgaan dat je paard nu weg is? Lijkt mij ontzettend lastig! Heb je een foto van je babykamer? Ik ben nu heerlijk op vakantie! Vandaag vertrokken, dus nog twee volle weken voor de boeg.. Even volledig ontspannen!
Hier lig ik dan weer wakker. Kan de slaap niet vatten en slaap al zo slecht de laatste tijd. Als het zo door gaat mag het van mij snel november zijn. De vroedvrouw heeft misschien nog wel wat tips deze middag als ze komt. Buik zit behoorlijk in de weg en mijn humeur wordt er niet beter van. Sorry voor mijn geklaag.