1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    had gebeld maar arts is er nooit op vrijdag
    de verpleegkundige heeft voor hem opgeschreven dat hij me met bellen zodra hij maandag binnen is

hier ook 25 weekjes vandaag en dat wilde de kleine vieren met voorweeën vannacht

2. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Ooh jeetje dat mag ook wel anders gevierd worden.
    Daar zitten we nog niet op te wachten natuurlijk 😉 Ging het lang door? En wat stom dat je zo lang moet wachten tot je meer hoort.
    Hopelijk vannacht rustig en maandag contact met de arts. Voel je je verder wel ok?

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    voorweeën gehad van half 3 tot 4u vannacht
    niet heel erg pijnlijk en waren onregelmatig en kort van duur
    gelukkig maar want anders moest ik naar het zh

verder last van de warmte en verder voel ik me ok
    kan wel geen zware dingen meer doen maar dat nemen we maar even voor lief

4. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Idd dames tijd vliegt.

Hier de geboorte kaarten besteld. Maar een meiden naam zijn we nog niet uit. Knap hoor bengeltje zo snel een naam.

Maat 44,'haha hier heeft die van ons geen 50 aan gehad en na een week al veel 62.
    Dus benieuwd of die maatjes 50 nu wel aan kunnen.

Zuurtje wat naar al voorween.. kan je mssn gerust stellen heeft vriendin bij nr twee ook vroeg in zwangerschap een dag gehad, zellfs controle gehad, toen weer een x en uiteindelijk moest ze ingeleid worden met 38 weken wegens medische klachten. Wel uiteraard goed in de gaten houden!! Hoop dat t niet terug komt.

5. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Zoo alweer een tijd geleden dat ik gereageerd heb..
    Wel meegelezen hoor dames 😉😉
    Houden jullie de warmte wat vol? Hier moeizaam... Pff en ook nog werken met dit weer haha mag morgenochtend weer

Gisteren de ogtt test gehad ivm overgewicht. Niet gebeld, dus mag er vanuit gaan dat alles goed is. (Zit ik niet over in)
    Zal hopelijk morgen uitgebreid reageren, voor nu ga ik in de rust. Morgenochtend weer vroeg op

6. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Zuurtje dat is echt best lang wachten, knap dat je zo rustig blijft, zou zelf een beetje gefrustreerd zijn 😬.
    Voorweeen wat naar zeg, zou niet weten wat ik zou moeten voelen..

Zomer wat goed al geboortekaartjes, zal ook eens gaan kijken! Naam lastig hé, hebben jullie al wel een top drie ofzo?

Qua watmte heb ik ee nu niet meer last van dan dat ik dat normaal zou hebben gelukkig!

Hier ook 25 weken 🎉🎉 maandag weer op controle ben benieuwd!

7. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Buikfotootje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      3
  8. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Mooie buik Loontje1,, ik mag maandag ook weer spieken. Wel zin aan. Ben benieuwd hoe hard hij alweer gegroeid is.
    Een naam bedenken is hier echt nog een probleem hoor, wij komen er niet uit. Hebben wel een top 3 maar eigenlijk bij allemaal niet echt de 'wauw'. Nummer 1 is kort Hollands maar hoor en zie je eigenlijk niet veel waardoor ik snel bang ben dat mensen denken hoe kom je d'r toch op.... Moet ik me eigenlijk niks van aantrekken maar toch hoop je dat andere mensen het ook mooi vinden. Hidde staat er ook op dus mocht je nog inspiratie hebben hoor ik het graag haha.

Vanmiddag gaan wij een kinderwagen uitzoeken met mijn schoonouders. Wij krijgen de kinderwagen van hun. Zo lief.
    Ben erg benieuwd wat het wordt.... Horen jullie nog.

9. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Hahaha als jij ons nu een bijpassende naam geeft bij Hidde!!

10. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Mooie foto loontje.
    Hier geen last van de warmte.
    Hopelijk is idd de test goed elske.
    Ik heb di controle verloskundige. Maar alleen hartje.
    Dat zou mooi zijn. Geef ons maar stoere Hollandse meiden naam.
    Ik heb wel namen maar idd nog geen wauw gevoel. Kan nog komen.
    Ik hou ook wel van namen die je makkelijk kan schrijven, uitspreken en niet te vaak voorkomen.

11. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.180
    3.822
    113
    Waar heb je de geboortekaartjes besteld zomer?

Wij hebben inmiddels een bedje en een commode besteld :) Dus zijn nu toch echt aan de slag gegaan met de toekomstige babykamer. Ook goed begonnen met opruimen en zo, pfff...

Ik vind Hidde trouwens een superleuke naam :) Wij hadden echt een héél leuke jongensnaam bedacht (maar die zeg ik lekker niet ;) ), maar nu krijgen we dus een meisje... We hebben al wel een naam maar heb er niet zo'n wauw-factor bij als bij die jongensnaam. Maar goed, we hebben zo uitgebreid researched naar namen dat ik het idee heb dat ik alle opties wel ken en hoe langer het duurt, hoe minder ik me kan voorstellen dat ze een andere naam zal krijgen. Vind wel dat het een stuk concreter wordt als je je kindje een naam kan geven, dan is ze toch wel meer een persoon geworden in plaats van enkel een abstract idee.

Sterkte met de warmte dames!

12. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Gisteren een goede controle gehad. Werd even onaangenaam verrast met een inwendige echo. De gynaecoloog maakte zich zorgen over het willen bevallen op natuurlijke manier icm de baarmoederafwijking. Dus er moest gemeten worden. Absoluut iets waar ik niet op zat te wachten maaaaaar we zijn helemaal goed gekeurd. Mini doet het heel erg goed en zit precies op de gemiddelde lijn. Ijzer wel even weer in de gaten houden (ben niet zo'n voorstander van de ijzer tabletten want dan kan ik een week niet naar de wc😫) maar toch maar eventjes weer gebruiken. Hoe gaat het met jullie?? Benauwd vandaag weer hé?

Wij hebben trouwens een combi kinderwagen uitgekozen; mutsy evo , en kreeg gisteren bericht dat de handgemaakte set (Aankleedkussenhoes,dekentjes,wikkeldoeken,maxicosizak,kruikzak,boxkleed) klaar zijn. Fotootje van gezien en ben er nu al zo blij mee! Volgende week weer verder klussen in het kamertje want dat staat even wat stil met dit weer.

13. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Ohh dames had een heeeel bericht getypt valt internet eruit bahhhhh!!!

Nou begin niet opnieuw hoor haha...

Blij dat het extreem warme weer weer even voorbij is want dat is voor ons zwangere dames niet echt geweldig hè haha...

Kamertje is hier klaar, naam zijn we ook over uit, kaartjes van t weekend eens naar kijken/ beslissen! Vind het lastig ook de tekst pffff

Hoe is het met de tweeling mama's ?

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede morgen dames!

Hoe gaat het met jullie?

Hier alles.goed! Zijn uit de naam, kaartjes zijn besteld. De rest moet alleen nog gebeuren haha.. komt goed!

Tot nu toe ben ik 3 kg aangekomen en jullie?

15. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het ook goed. Alleen veel last van m'n buik; denk de banden. Buik is nu gelukkig een zichtbaar zwangerbuikje geworden ipv een misschien net iets te dik vetbuikje 😉
    Hier 4 kg aangekomen. Valt me echt nog wel heel erg mee!
    Vorige week de Suikertest gehad in het ziekenhuis. Had maandag vk even gebeld en ze zei dat de uitslag goed was.
    Maandag 8 aug weer voor controle.
    Wij hebben onze andere twee kindjes verplaatst naar hun nieuwe kamertjes; dus kunnen aan de slag met de babykamer! 😃
    Namen zijn wij ook al uit. Geboortekaartjes al wel paar leuke gezien, maar nog geen keuze gemaakt.

16. Ves

Ves Actief lid

20 aug 2014
    243
    0
    0
    Hier ook alles goed en een echte babybuik ipv vetrol hahaha... Kamertje klaar voor Silas en z'n broertje, naam definitief, kaartjes besteld <3 kortom we schieten nu echt op hoor!!

Nog een weekje werken en dan lekker 2 weken vrij, hoop op iets leuker weer...

Daarna nog maar 8 weken werken en dan 'al' verlof!!!

17. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat bedacht ik vandaag ook.. Wooh na vandaag nog maar 9 weken werken! Gaat echt snel!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden
    hier gaat het iedere dag een beetje beter, klieren zijn nog wat gezwollen maar al een beetje minder pijn
    maandag nogmaals op controle maar hoef voorlopig gelukkig niet meer onder het mes
    vandaag ook suiker geprikt hier thuis ipv in het zh met dat vieze glucosedrankje
    mocht van de gyn thuis nuchter en 2u na de maaltijd prikken (heb zo een toestelletje thuis omdat diabetes in de familie ligt en bij mij mijn waardes soms te laag zijn
    voor zover ik kan beoordelen zijn de waarden heel goed dus geen suiker

geboortekaartje: deze is mijn schoonzus nog aan het ontwerpen
    naam: zijn we het al heel lang over eens en kan voor zowel jongen als meisje
    de box staat al in de woonkamer met de oude matras in zodat de 2 poezen kunnen wennen en de nieuwe matras niet vuil of stuk maken (nieuwe matras staat klaar)
    kinderwagen is een week geleden besteld, nu nog afwachten wanneer hij geleverd wordt (vermoedelijk binnen dit en een week ongeveer)
    hier enkel nog wat kledij en de suikerbonen kopen, de rest is er (op het geboortekaartje na maar dat komt in orde)

hebben jullie al alles in huis of mogen jullie nog gaan shoppen?

19. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.180
    3.822
    113
    Welke kinderwagen heb je besteld zuurtje? Wij gaan binnenkort ook kijken. Als iemand nog tips heeft... :)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    we hebben de mountain buggy duet besteld

Deel Deze Pagina