Ik lees een reactie. Typ daar een reactie op en scroll weer terug maar boven haha Spannend hoor!! Kan het nog een soort van laatste innesteling zijn ofzo?
Ja ik doe hetzelfde als honeyy.. Zo vergeet ik ook wel eens te reageren op iemand.. Maar dat is niet erg hoor. De één heeft ook meer tijd om te reageren als de ander. Alles is goed 😃 Ik lees heel veel meiden over geslachtsbepaling. Wil iedereen het weten? Wij laten het bewust als verrassing. Bij onze eerste wisten we het ook niet en bij onze tweede wel. En wij vonden het toch wel heel bijzonder om er pas achter te komen bij de bevalling. Maarja dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. ☺️
Hier ook hetzelfde als mamalol en honey. Heb van mijn jongste dochter een Facebook groep geheim dan zodat niemand van je vrienden het kan zien. Dat vind ik wel makkelijker reageren.. Ik vind het wel erg makkelijk om het te weten. Nu 2 meiden dus ben erg benieuwd. Heb ook niets neutraals eigenlijk. Niet dat alles nu roze is of rokjes dat niet maar tis wel meidenspul. En ml heeft zo ook zijn voorkeur voor een meisje dus als een mannetje wordt kan hij ff wennen hihi...
Wij willen het ook gewoon weten, bij de jongens wisten we het ook! Ik ga met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen deze keer, lijkt me ook wel leuk, dat heb ik nog niet eerder gedaan. Ballou, welkom hier!
Goed dat je even gebeld hebt en er tussen bent gepropt poeliwoepie. Is toch fijn als er alvast een echo gemaakt is zodat je kan zien dat alles goed is . Qua reageren doe ik het iets anders. Ik klik op "plaats reactie". Dan krijg je de meeste recente berichten te zien en dat kan ik dan gelijk teruglezen . Maar er wordt zoveel gekletst dat je niet alles kan bijhouden hoor. Haha. Ik wil wel echt weten wat het wordt. Ik kan niet tegen verrassingen. Als het een jongen wordt wil ik stoere jongens kleertjes in huis hebben. En als het een meisje wordt zoete meisjes kleren. En daarbij, alle basisdingen zijn wel op jongens gericht hier in huis. Boxkleed, lakentjes, slaapzakken etc. Wil ik dan wel een beetje aanpassen indien nodig . Meiden, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil voor een vriendin wat leuks kopen. Die is zwanger en weet dat ze weer een dochter krijgt. Nu wil ik dus een kleinigheidje halen. Alleen ik weet totaal niet wat. Want aangezien het weer een meisje wordt, heeft ze alles al! Wat lijkt jullie nou echt leuk om te krijgen voor de nieuwe baby? Ik dacht zelf aan een schattig rompertje ofzo. Gewoon, omdat het kan. Zelf zou ik dat leuk vinden, ondanks dat het het tweede kindje is. Maar ik weet niet hoe anderen daar over denken...
Soofster ik zou dat ook heel leuk vinden! Speelgoed heb je vaak al genoeg bij een tweede en knuffeltjes vind ik zelf niet zo leuk om te krijgen. Rompertje doet het volgens mij altijd wel goed!
Nee iid ; ) toen ik het zelf terug las m'n eigen verhaaltje vond ik het voor mezelf ook niet duidelijk staan eigenlijk, dat ik het wel prettig vond om die kwaaltjes te hebben ik doe dat dus ook elke keer er weer ff stil bij staan als je wat voelt en dan opgelucht voelen omdat het een goed teken is
Fijn Poeliwoepi dat je een afspraak hebt! Hopen dat je een mooie echo hebt! Hier willen we ook wel weer weten wat het wordt, omdat E met een Gastroschisis is geboren krijgen we ongeveer met 8 en 14 weken een guo2 echo in het WKZ, het allerbelangrijkste natuurlijk om te zien dat ons kindje gezond is,maar ik zie het als een mooi extraatje dat ze waarschijnlijk dan het geslacht kunnen zien.
Ik snap wat je bedoelt, ik heb laatst voor m'n vriendin die haar 3de verwacht een persoonlijk speenkoordje besteld, is dan echt iets presoonlijks voor deze nieuwe baby, alleenn dan heb ik er eentje zonder naam Zal ff foto voor idee bijvoegen
Honeyy wat naar!! Sterkte Geslachtsbepaling doen wij niet. Vorige x bij m'n zoon wel gedaan, omdat manlief niet bij 20 weken echo kon zijn.. Uit de geslachtsbepaling kwam dat het een meisje was.. Nou met de 20 weken echo was er blijkbaar iets aangegroeid.. Zat 1,5 week verschil in. Dus dit x wachten we lekker af haha. zwangerschapskwaaltjes sinds gisteren last van maagzuur.. Vind het wel erg vroeg hiervoor.. Had het met mijn vorige zwangerschap niet zo vroeg, mer die zich hier in herkennen?? Mamadaant wat leuk! Je brengt me op idee voor m'n eigen creaties haha. Ik haak n naai ook (ja ook op de naaimachine ) en heb der een ogen Facebookpagina voor. Nou meiden ik ben gesloopt na n avondje werken. Ik ga in rust.
Oke, ga ik het zo proberen. @soofster Een mutsje of rompertje is altijd leuk! Ik heb een temp dip.... Dit zou mn nod zijn... Kan dat normaal zijn?
Ik sluit mij ook bij jullie aan! Eergisteren een licht positieve test gehad en vandaag is hij al een stuk donkerder. Opgedroogd zelfs bijna even donker als de test streep. Eigenlijk moet ik morgen ongesteld worden dus even spannend is het nog wel, maar dat blijft het de gele zwangerschap ook wel. Ik heb een zoontje van net 1 jaar en ik ben 24 jaar. Ik ben rond 9 november uitgerekend.
Hoi Dames, Wat een gezellige boel hier, ook mij lukt het niet om op iedereen te reageren, maar vind het wel heel gezellig. Honey, ben zo blij dat jij je "darmen" buikje er even op zet. ik stond gister avond voor de spiegel en dacht, jeetje dat gaat snel. Ook bij mij al een duidelijk buikje. Vorige zwangerschap was ik echt enorm. Dus hoop toch dat me dat deze keer bespaard blijft. Dus als je wilt mag je wel een stukje van me Mamadaant en Soofster, dat is eenLeuk kado! Weer eens wat anders inderdaad. Slabbetje of romper. mutsje met tekst is ook altijd leuk! Poeliewoepie, super dat je tussendoor nog ff mag. Geslachtsbepaling: Wij willen het zelf wel weten, vorige keer hebben we het geheim gehouden. Nu weet ik dat nog niet, maar vond het wel handig om alles in neutrale kleuren te hebben. Achteraf nog maar goed ook. Kwaaltjes: Darmen lekker van slag, temperatuur huishouding van slag. Overdag hele dag koud, 's nachts als een idioot zweten.
soof ik vind dat speenkoord heel leuk! Als ik naar mezelf kijk, haha ik heb nog zo veel Rompers van E. Misschien je vriendin ook? Spenenkoord is dan et wat specialer denk ik? mamadaan dat is wel even spannend dan.. 't lijkt nog allemaal zo ver weg die eerste echo's etc haha fryslangirl graag!!! Haha ik had zon klein buikje dat iedereen dacht dat ik pas maand of 4-5 was. floddertje welkom en gefeliciteerd!! poeliwoeli Sorry, daar heb ik geen verstand van.. Vanmiddag gynaecoloog bellen, hopen dat ze de echo later willen doen.. Krijg van mijn beste vriendin de babykamer! Haar nieuwe vriend, had hem nog staan vN vN hun Zoontje. Kindje was er maar 1 nacht in de 2 weken, echt niks geleden.. Word nou al verwend haha
Hoi dames, Graag sluit ik me ook bij jullie aan. Na een korte mmm sinds vrijdag een positieve test die alleen maar donkerder wordt. Het blijft spannend want je weet niet of het goed blijft gaan, maar we blijven positief. Ik ben 28 jaar, heb een dochtertje en ben 8 november uitgerekend.
Honeyy wat wordt jij al verwend zeg! Een echo, een babykamer! Super lief zeg! Ik moest even google wat een Gastroschisis was hoor. Ben (gelukkig) niet zo thuis in die medische termen. Maar konden ze dat bij E. dan helemaal niet zien van te voren? En heeft E. er nu nog last van? Wat leuk dat speedkoord! Ik had er 3 gekregen bij mijn zoontje. Maar mijn zoontje heeft nooit een speen gehad. Dus ik kon ze direct doorgeven, haha. Dus ik wacht daarmee even tot het kindje geboren is. Dan kan ik haar naam er ook op doen. Lastig om een cadeautje te bedenken voor een tweede... Ik heb al heel veel kleding weg gedaan van mijn zoontje. Dus voor mij zou het juist leuk zijn om een dompertje oid te krijgen. Maar ik weet dat die vriendin alles heeft bewaard.. Welkom floddertje en mymiracle! Wat bijzonder dat je na 1 ronde al zwanger bent zeg! Heel mooi!! Nou ik ga nu maar eens even naar het tuincentrum. De violen zijn er weer en mijn tuin kan wel wat kleur gebruiken!
Mymiracle, Gefeliciteerd en welkom!! dat is super al na een eerste poging. Natuurlijk blijft het spannend, dat geldt voor ons allemaal volgens mij. Maar positief instellen werkt het beste! Ik heb hier nog niemand over Moeder voor Moeders gehoord. Zijn er dames die dit van plan zijn? Ik heb het vorige keer wel gedaan. Maar we gaan nu 20 maart verhuizen en ben op het moment meer als 50u pw op de zaak. En daar ga ik die kannen echt niet vullen. Dus denk dat ik het oversla deze keer. Maar vindt het wel heel belangrijk omdat je op het forum genoeg leest over mensen die moeilijk zwanger worden.
Welkom en gefeliciteerd floddertje en mymiracle Moeders voor moeders ik heb volgende intake gesprek. Komt hier iemand langs om te kijken of je wel geschikt bent
Zo meteen komt MvM hier. Idioot vroeg, maar het kwam haar goed uit. Ik ben benieuwd...vooral naar de test stiekem haha
mvm Weet ik niet.. Vorige x wel gedaan maar dat werd op den duur niet meer opgehaald.. Vanaf 6 weken toch? Ik ga er nog eens over nadenken.. soofster als je haar naam weet is het inderdaad nog leuker. Geslaagd voor plantjes?