Er zijn dus veel verschillende redenen waarom er een suikertest gedaan wordt. Succes voor degene die nog moeten! Ja inderdaad fijn dat ik nog zo fit en mobiel ben Mamalol. Bij jou gaat het dus ook allemaal lekker! Dan nemen we die harde buiken af en toe maar op de koop toe toch? Ik bedacht mij net dat een zwangerschap van een derde mij veel zwaarder lijkt. Omdat je er dan twee hebt rondlopen en de oudste (vaak) niet meer slaapt tussen de middag.. Hoe ervaar jij dat? Niet dat ik al aan een derde denk hoor, maar ben even benieuwd Honey loopt je kindje 2 weken voor op het gemiddelde of 2 weken op je dochter met dezelfde termijn? Dat laatste zou best wel mogen toch.. Wat een ukkie was je dochter zeg!
Haha soofster als je zwanger bent van twee slaapt de oudste ook niet altijd. Hier 1x in de week middag slaapje. Vorige week mazzel met uitslapen tot half 8. Nu weer twee dagen 6 uur. En op werk druk en late diens ten betekent niet optijd naar bed dus ben deze week ook moeier. Nou had ik dit zelfs ook.in de eerste zwangerschap dat de moeheid met vlagen meer was. Vaak is mijn balans dan verstoord maar bijslapen was dan makkelijker.verder mag ik niet klagen. Behalve over vaak plassen haha. Doe eigenlijk nog teveel denk ik. Hier houden we het bij twee. Ook al vind ik het telkens wel een wonder. Van de hoge BMI wist ik niet. Onze eerste was ook bijna 4200. K was vooral verbaasd in verhouding met de kilos en kleine buik. en had normale bmi van rond de 21. Dus baby at goed. Wel bijzonder hoe mensen reageren bijv dan zwarw bevalling. Heb ik.absoluut niet ervaren. Nu krijg ik wederom opmerkingen dat buik zo klein is. Nu denk ik er erg makkelijk over want nr een was geen kleintje dus vast deze ook niet. Honey is het de lengte of gewicht wat voor loopt of beide? Kan ook.komen door nu een jongen? Voelen jullie de baby vaak?
net telefoon gehad van infectioloog er komt toch een operatie de 23ste, infectiewaarden waren weer gestegen
soofster wat dat betreft vind ik het ook wel iets pittiger. Er lopen er al twee rond die soms heel goed samen kunnen gelukkig en soms hun mindere momenten hebben samen! Haha. Idd oudste slaapt niet meer, maar parkeer m af en toe heel pedagogisch voor de tv 😉 Kan ik even relaxen op de bank. Maar verder nog geen klagen met m'n twee boys! Ahh zuurtje balen! Wat gaan ze dan precies doen?? Zomer ik voel ons kindje zeer regelmatig. Ook steeds meer richting mijn ribben of echt helemaal onderin.. Dan merk je hoe groot ze eigenlijk al zijn in lengte soms. Voel jij je kindje niet zo veel dan? Wat betreft zware bevalling, heb ik het bij beide ook niet echt als zwaar ervaren. Eerste kwam met vacuümpomp, wel echt pijnlijk, maar gehele bevalling vond ik niet zwaar. En tweede was echt groter (4800) die zat klem tijdens persen. Ook even heel pijnlijk, maar uiteindelijk wel zelf eruit gekregen.. En ervaar het als fijne snelle bevalling. Dus wat je zegt: ieder ervaart haar bevalling op eigen manier. 'Zware' bevalling is dan ook voor iedereen anders.. Denk ik..
Haha zomer, je hebt helemaal gelijk. Hier de eerste paar maanden gelukkig wel een middagslaapje. Maar die hadden we ook allebei wel nodig aangezien meneer 's nachts nog feestjes bouwden.. Hij slaapt nu al 2 nachten door... Vaak als ik het hardop zeg is het weer over met de pret. Maar ik blijf hoop houden dat hij ooit elke nacht door gaat slapen! Lekker toch de tv Mamalol. Netflix en NickJr zijn mijn twee beste vrienden als ik een rotnacht heb gehad hoor! Haha. Wat vervelend zuurtje! Hopelijk kunnen ze je daarna wel verder helpen. Heeft het allemaal geen gevolgen voor de baby? De wanden van de babykamer zijn roze! Heb ze vanmiddag even geverfd. Morgen een behangetje tegen twee wandjes. En dan kan het inrichten beginnen! ❤️
He dames, ook ik was even wat minder actief aanwezig hier. Leuke kinderwagens kwamen er voorbij en er wordt al druk geklust in de kamertjes. De suikertest was voor mij ook iets vreemds dus bedankt voor de uitleg. Lijkt me heel vies, maar goed dat het gecontroleerd wordt. Ik ben vorig weekend nog op de spoedpost terecht gekomen met galstenen. Kreeg ineens heftige pijn aanvallen in mijn buik en was alleen thuis. Was helemaal in paniek. Kan er nu niet wat mee behalve paracetamol. Weet gelukkig wel wat het is als ik een aanval krijg en dat het geen kwaad kan voor het kindje. Morgen hebben we een afspraak voor een pretecho 3D 4D, ben heel benieuwd. Zuurtje vervelend dat ze toch de klier verwijderen. Hopelijk is dat dé boosdoener van de infecties en voel je je daarna eindelijk wat beter. Kamertje: kozijnen,radiator,wieg,commode zijn geverfd. Behang en sauzen moet nog , al wel leuk behang in huis. Van het merk onszelf, met een blauw ruitje. Heel schattig. Nu momenteel bezig met leren handgreepjes maken op de commode lades. Ook nog een hele klus. Verder gaat het hier goed en groei ik echt megaaa. In kilo's valt het nog mee ongv 6 erbij
Dat is schrikken Snnr. Kon er wel iemand met je mee naar de eerste hulp? Wat leuk een 4D echo! Tot welke termijn kan dat? En kan je echt zien hoe het kindje eruit komt te zien? Ben stiekem ook wel nieuwsgierig.. Jeetje wat een klus als je alle meubels ook moet verven zeg. Ben benieuwd naar het eindresultaat dan! Klinkt allemaal erg creatief! Hier vandaag behangen.. Zal zo even een foto plaatsen van het resultaat. Ben er erg trots op want heb het helemaal zelf gedaan allemaal! Nu eerst twee weken logees in de kamer. En dan kan ik beginnen met inrichten!
Snnr dat was schrikken. Voor zuurtjer ook vervelend. Hopelijk valt t mee. Soofster gaaf hoor!!!! Ik voel de uk wel. Wel tussen navel en schaamstreek. Tot daar heb k ook de buik. Zijn dagen wat minder maar zodra ik lig wel
Soofster wat een super leuk behang. Echt heel schattig. Knap gedaan, ik heb mijn schoonouders lief aangekeken voor het behangen. Ben bang dat het behang er weer af valt als wij het moeten doen haha. En zoals je al doorhad al druk zat met van alles voor de kamer. Vanmiddag echo was heel leuk. Bijzonder hoor zo'n 3D/4D echo. Helaas ligt meneer ook nogsteeds in een onmogelijke stuit. Hij ligt met z'n rug naar m'n navel toe en gezicht naar mijn ruggengraat en dan zijn hoofdje boven en benen bij mijn blaas. Ze kreeg zijn gezichtje er dus niet helemaal op. Ook zat hij continue op zijn handje te sabbelen dus wat we in beeld kregen was ook nog eens heel minimaal. Wel een paar leuke plaatjes gekregen gelukkig. Zal ze zo even uploaden. Waar ik het heb gedaan is het beste termijn tussen 26/30 weken. Daarna is er te weinig ruimte om helder en goed beeld te krijgen. ik vond het wel echt heel erg leuk maar ook fijn want ze keek ook alles medisch ng eens helemaal na. Kregen ook een cd mee met alle foto's en 6 echofotos.
Gave foto's snrr. Veel plezier bengeltje! Ik heb morgen weer controle. Laatste twee dagen veel buikpijn. Maak me geen zorgen, maar t is vooral irritant. Voel genoeg beweging van de kleine gelukkig! Even overleggen of ze nog extra maatregelen willen doen om in de gaten te houden of weer groot kindje wordt, of dat ze het op beloop laten.. Ziet er goed uit soofster! klopt het dat het op beneden verdieping is, of lijkt dat maar zo??
Wat een leuke foto's Snnr. Zie je al gelijkenis met je man en jou? Wat vervelend dat ne buikpijn hebt Mamalol . Kunnen het ook je darmen zijn? Mijn buik zit momenteel megavol. Voel ook elke beweging. Lijkt wel alsof ze te weinig ruimte heeft. Heel irritant. Maar goed, het is wel fijn om haar te voelen. Ons babykamertje is op de eerste verdieping. Het is onze oude slaapkamer. De kinderen slapen straks allemaal op de eerste verdieping en wij zijn naar zolder verhuisd.
Mamalol succes met de controle. Wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Bengeltje dankjewel en veel plezier met de echo. Ik hoop dat ze goed mee wil werken Soofster dankjewel. Gelijkenissen met Onszelf zien we niet zo maar wel twee druppels water met ons zoontje*. Dat was best lastig om te zien maar ook weer heel mooi dat het echt een broertje van is. Darmen heb ik ook veel last van.
snnr mooie foto's zeg 😍 oei dat zou wel even moeilijk geweest zijn.. maar tegelijk mooi.. soofster ziet er al leuk uit zeg. Lekker zoet ☺ mamalol wat vervelend zeg die buikpijn!hou het wel goed in de gaten hoor. Hoelaat heb je controle? Ik ben gister avond nog naar het ziekenhuis geweest. Veel harde buiken en een benauwd drukkend bandachtig gevoel op mn borst. Ctg gehad, inwendige echo en gewone alles was goed. Harde buiken hadden gelukkig niks gedaan. Baby ligt nog in stuit. Zagen inwendige echo 2 billen haha.