Bengeltje het lijkt op een big smile en lenigheid Stuit zegt nu nog niet veel. K heb geen idee hoe hier de uk ligt. Voel nog veel onderin in midden. Had idee dat bij zoon rond deze tijd rechts van de buik veel te voelen was die lag dwars. Later zijn harde billen tegen mijn ribbenkast en zijn knie links tussen twee botten. Honey vervelend gelukkig was alles goed. Zijn de klachten nu weg? Die volle buik, strakke buik had ik vorige week last van. Weinig eetlust, moeilijk naar toilet. Lijkt.of de buik nu weer kleiner is. Mamalol zeiden ze er nog wat van op controle? Snnr zal met dubbele gevoelens zijn geweest. Kan je wel genieten van de zwangerschap of vergelijk je veel. Blijf bizar vinden hoe snel alles gaat, kan echt nog niet voorstellen om straks weer een ukkie vast te houden. Zo ff bloedprikken.
Ja bigsmile en middelvinger zo lief vond ze dat we gingen gluren 😃😃 Ik ben vorige week donderdag gevallen en heb sinds dien lat van me schaambot en onderrug bleh hopelijk is door de val niet meer bekkenpijn eerder begonnen . Bij me zoon had ik dat rond 26 weken maar was blij dat ik het nog niet hadden tot na me val pff.
Hey dames! Reageer echt veel te weinig oo jullie, sorry 😬. Soofster fijn dat de harde buiken niets doen! Bengeltje, mooie 3D echo! Lekker zomer dat bloedprikken 😁, mocht gister en heb een mooi tijdelijk aandenken erbij gekregen (flinke blauwe plek). Hoe ver is iedereen met de namen, geboortekaartjes, kamers etc etc.. Hier zijn we echt niet ver en dat met onze voorgeschiedenis... Vorige week nog op de verloskamers geweest met bloedverlies, gelukkig zag het er allemaal oké uit en kwam het waarschijnlijk door de drukke dagen op het werk. Nu 4 dagen vrij geweest en kan meteen de wereld weer aan! Benieuwd hoe morgen het werken zal gaan..
Naam heb ik al 10 weken en geboortekaartje ook uitgezocht zaterdag willen we een proefdruk laten maken.
Loontje dag was vast erg schrikken! 😮 Bloedverlies lijkt me eng. Fijn dat het nu over is. Hoe was je eerste dag werken weer? Bengeltje mooie foto! Grappig die middelvinger! Zomer kindje ligt heel erg rechts in mijn buik. Voel daar ook altijd de bewegingen. Daar zit de buikpijn ook vaak. Misschien zit er iets beetje klem. Kan niet veel kwaad zoals het nu lijkt; kindje maakt het goed. Mocht pijn erg toenemen of als ik me zorgen maak mag ik altijd bellen. Honeyy voel je je alweer iets beter?? Wel fijn dat de check helemaal goed was! 😃 Qua namen zijn wij er ook al helemaal uit. Al kan dat straks nog zomaar weer op het laatst veranderen, maar voor nu hebben we leuke jongens en meisjes naam 😉 Kamertje zijn we nu in begonnen. Komt nog nieuw behangetje en gordijnen.. Daarna inrichten.. Geboortekaartjes ben ik nog aan het zoeken. Heb al wel een leuke gezien voor een meisje. Vind m niet echt passen bij een jongetje, dus daar moet ik nog even voor zoeken.
Kamertje hier is klaar sinds gisteren alleen gordijntje moet nog komen voor de balkondeur apart bij eengezinswoning 😃😃😃😃 Bloedverlies had ik bij me zoon bije deze gelukkig niet
bengeltje volgens mij zie ik de naam😍 mamalol Hoe was je controle? ja ik voel me weer super. Paar stapjes terug gedaan en het gaat goed. Gelukkig ☺ Naam en kaartje zijn we uit. F. Gaat volgende week de gaten in de muur vullen en eind van de week schilderen. Dan kan ik mijn gang gaan ☺ eindelijk! ! 😁 Vrijdag groei echo en weer een controle.
Ja hier zitten van mij geen bekende op dus dan vind ik het niet erg dat je de naam ziet 😃😃 Oh dan kan je beginnen met de kamer honey 😃😃
Hopen maar dat dat zo blijft dan, bengeltje! Mooie commode hebben jullie. Ik vind het echt leuk om geboortekaartje te kiezen. Wij hebben inmiddels proefdrukken aangevraagd. Bij één site kreeg je er allerlei ongevraagde zooi bij, vond ik wel typisch. Enorm pakket voor één zo'n kaartje, haha.
Wat zijn jullie allemaal al goed bezig zeg!! Leuke kamer bengeltje! Hier was het eerste dagje wel oké gelukkig! Voelde wel wat meer, maar geen bloedverlies. Vanaf morgen drie dagen werken.. Succes morgen Honey met je controle!
♡♡2016 mama's ♡♡ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje 💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje 💙Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 11 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Augustus; Bengeltje 9 aug groei echo Honey; 15 Aug - Controle gyn. SnnR: 15 Aug - Controle gyn. September Bengeltje 1 sept echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Even de lijst er weer bijgepakt. Tijdje niet meer in gebruik geloof ik. Leuk kamertje Bengeltje. Gelukkig ging het de eerste werkdag wel goed. Wel echt rustig aan doen hoor. Werk is maar werk en komt straks allemaal wel weer. Gelukkig had je geen bloedverlies. Geboortekaartje : hier had ik nog helemaal niet aan gedacht.... Ben ik hier nu heel laat mee? Zal dit weekend eens opzoek gaan op internet en wat proefdrukken bestellen. Naam: we zijn er nu geloof ik voor 99% uit wat het gaat worden. Hebben jullie ook regelmatig harde buiken? Ik snachts veel en overdag ook regelmatig. Niet pijnlijk maar wel echt net een voetbal. Maandag controle dus zal het wel even aangeven voor de zekerheid
Hallo dames Ik heb rechts uit het niets een zeer gevoelige plek. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn. Moet k hiervoor de verloskundige bellen?
Ter hoogte van navel. Heb vk gebeld. Vermoeden is groeien baarmoeder, spier oprekking, als pijn erger word moest k bellen, probeer nu ff stapje terug te doen, tis echt gekkenwerk op t werk, mssn toch teveel gedaan , beurs gevoel word ook minder.
Leuk kamertje Bengeltje! Wat krijgt iedereen last ban harde buiken zeg.. Hier is het nu ook al een paar dagen raak. Bij elke stap die ik zet wordt mijn buik hard. Maandag maar weer een urine onderzoek. En anders naar de verloskundige. Na al jullie berichten ben ik vandaag ook maar op zoek gegaan naar een geboortekaartje. Was er nog totaal niet mee bezig en wist ook nog niet wat ik wilde. Na een paar uur zoeken ben ik nu wel helemaal verliefd! Heb gelijk een proefdruk aangevraagd. Controleer - LOVZ Ik ben alleen nog niet overtuigd van het gedichtje.. Dus mocht iemand iets leuks weten hoor ik het graag! Bij mijn zoon hadden we Er zullen handen zijn die je dragen En armen waar je veilig bent En mensen die zonder vragen Zeggen dat je welkom bent. Vind ik nog steeds een onwijs leuke tekst. En ik zoek eigenlijk iets wat daaraan kan tippen dus... Haha
♡♡2016 mama's ♡♡ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje 💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje 💙Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 11 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Augustus; Bengeltje 9 aug groei echo Honey; 15 Aug - Controle gyn. SnnR: 15 Aug - Controle gyn. Soofster: 23 Aug - controle verloskundige September Bengeltje 1 sept echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Hallo Allemaal, Ik kwam per toeval deze groep tegen. Ik ben Nathalie, 28 jaar oud en getrouwd met Sander. 11 november 2016 verwachten wij ons 3e kindje. Wij wonen in Veldhoven samen met onze 2 dochters van 2 en 3 jaar. Ook hebben wij een hond/labrador genaamd Mees. Leuk om via deze forum jullie verhalen te lezen. Groetjes Nathalie