Leuk Nathalie Welkom tot de zwangere vrouwen die begin november zijn uitgerekend. Gaat alles goed. Weten jullie wat je krijgt. Waar blijft de zomer
♡♡2016 mama's ♡♡ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje 💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje 💙Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 11 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Augustus; Bengeltje 9 aug groei echo Honey; 15 Aug - Controle gyn. SnnR: 15 Aug - Controle gyn Loontje1: 22 aug - controle gyn Loontje1: 29 aug - groei echo September Bengeltje 1 sept echo Loontje1: 5 sept controle gyn Loontje1: 26 sept groei echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Heey meisjes! Lang niet geweest! Sorry...... Hier gaat alles goed, voel m'n lief meisje echt elke dag harder schoppen hihi..... Geen klachten! Hoewel ik nu geloof dat ik een lichtelijke schimmelinfectie te pakken heb.... 😣 Owja, heb ineens heel veel spataders op m'n benen, hier baal ik dan ook echt ontzettend van, lijk wel een oud wij die steunpantys nodig heeft, blegghhh...... We hebben de naam al! En zijn momenteel druk aan de slag met de babykamer! De kleuren worden zachtgeel met antraciet accenten. Geboortekaartje nog niet naar gekeken. Binnenkort maar eens doen.... 😛 Vinden jullie het ook zo hard gaan! Tjonge, we gaan al richting die 30 weken..... Dat heb ik nog helemaal niet in m'n hoofd!! Bh's wordt ook al wat lastiger, heb momenteel een voedingsbh aan... 😂😂😂🙈
Wij krijgen weer een dochter. Opzich gaat alles goed, echter heb ik hypertensie op het einde bij mijn beide vorige zwangerschappen gehad. Dit sluipt er stiekem in en nu helaas ook al wat vervelende klachten zoals hoofdpijn, tintelingen en sterretjes zien. Helaas is mn bloeddruk ook al wel eens aan de hoge kant, maar zakt nog wel eens. Mijn 20 weken echo was in eerste instantie nu niet goed en zijn we doorgestuurd naar maastricht. Maar gelukkig blijkt er een fout te zijn gemaakt en was er helemaal niets aan de hand. Ook val ik altijd af tijdens mijn zwangerschappen en nu al 5 kilo lichter. Ik heb deze keer een andere verloskundige en in onze buurt werken ze samen met het ziekenhuis. Ik krijg nu maandag een groeiecho om toch de groei in de gaten te houden. Dit krijg ik daarna elke 3 weken. Dit heb ik niet bij mijn vorige zwangerschappen gehad en is dus volledig nieuw voor mij. Leuk om jullie berichten te lezen... 😃 vandaag al een beetje terug gelezen. Waar komen alle mama's vandaan? Fijne avond nog! Liets Nathalie
Welkom nathalie ik kom uit omgeving den bosch.. Vrijdag echo en controle gehad. Kleine man ligt mooi op schema. Word nu geschat op 1100 gram en ligt Gelukkig niet meer in stuit. 😊 maar dat kon nog veranderen aangezien ik blijkbaar veel vruchtwater heb.. nog even live beelden gezien en zagen hem gapen, handjes etc bewegen. Echt een super echo. En wat lijkt hij veel op zijn zus zeg. Wowie.. Hoe gaat het met de rest? lenthe ja bhs haha ik zit nu 2 cup maten groter als in het begin! Ik vind het mooi haha. Zacht geel met antraciet, . Ben benieuwd naar het resultaat 😊 soofster lastig is dat hè? Wij hebben een gedicht van uit E. Zal morgen de afbeelding eens plaatsen.. Hoe gaat de verbouwing?
En nog even. Een buik foto met 28 wkn. 4 kg aangekomen en de gyn. Zei dat het vooral baby en vruchtwater is. Ze kon dit ook aan mijn buik voelen omdat hij mooi strak staat? Ik geloof haar maar haha
♡♡2016 mama's ♡♡ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje 💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje 💙Loontje1, 31 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 11 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; Augustus; SnnR: 15 Aug - Controle gyn Loontje1: 22 aug - controle gyn Loontje1: 29 aug - groei echo September Bengeltje 1 sept echo Honeyy; 1 sept controle gyn. Loontje1: 5 sept controle gyn Loontje1: 26 sept groei echo Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Mooie echo en buik Honey! Fijn dat de kleine man goed groeit! Ik kom uit de omgeving van Tilburg. Schrikken zeg Nathalie als je dan doorgestuurd wordt, gelukkig was er niets aan de hand! Hoop dat je bloeddruk netjes blijft en je geen zwangerschapsvergiftiging ofzo krijgt... Succes vandaag met je controle! Hier het weekend gewerkt, helaas wel weer wat bloedverlies gehad, dus weer naar de verloskamers rondje ctg, uitwendig- en inwendige echo en inwendig onderzoek met eendebek (wat ellendig is dat zeg). Bloedverlies lijkt te komen door irritatie van de bmm, wat waarschijnlijk weer door druk komt (lopen etc). Mocht naar huis als ik zou beloven eerder te bellen... Ben daar niet zo goed in 😬. Gister ook weer gewerkt en totaal geen problemen! Vandaag weer even m'n proluton spuit laten zetten en we kunnen er weer even een week tegenaan!
Honey ik sluit mij aan bij loontje. Super mooie foto's!! Loontje pff dat is schrikken. Had je de vorige x ook aanwijnzing dat je eerder bent bevallen. Nathalie gelukkig dat de tweede controle ok was. Ik kan iemand waarbij er geen goed bericht kwam. Dat is echt niet fijn. Hier gaat t weer goed! Heb vrijdag dus ff nare pijn gehad trekkerig gevoel. Ik wijt t aan te druk op werk. Savonds gaan liggen en na n goede nachtrust was t over. Gelukkig hoef ik nog maar 15 diensten en dan vakantie en verlof. Ik ben blij dat het zonnetje schijnt!!! Blijf ook gek vinden dat de weken zo voorbij zijn.
Lenthe87 klinkt mooi de kleuren van de babykamer. Fijn dat verder alles goed gaat. BH is bij mij ook echt een dingetje. Groeien harder dan de buik geloof ik haha. Jammer van de spataderen. Ik heb hier gelukkig geen last van ondanks het vele staan op het werk en wandel veel. Honeyy wauw wauw wat een mooie echo , buikje en goed nieuws. Fijn dat hij nu goed ligt. Hopelijk blijft dit zo. Leuk om te zien dat je er wat van je dochter in herkent. Nathalie welkom hier. Spannende tijden gehad dus. Gelukkig viel het allemaal mee na de extra controles. Schrikken zeg. Leuk dat je een meisje verwacht, volgens mij zijn de jongens nog in meerderheid. Ik kom uit Overijssel. Loontje wat jammer dat het bloeden niet weg blijft. Vervelend zeg. Gelukkig wel weer goed gecontroleerd en gisteren geen last gehad. Nu weet je het hé, gelijk bellen!! Zomer15 heerlijk he iets beter weer. Was er ook aan toe. Ook maar goed je rust pakken dus. Dat trekkerige gevoel heb ik ook vaak als ik teveel heb gedaan of te lang in de zelfde houding heb gezeten of gestaan. Ik heb vanochtend weer een controle gehad bij de gynaecoloog. Hij doet het echt super. Groeit goed 1285gr, ligt nogsteeds in een onmogelijke stuit (ze verwachten ook niet dat hij nog gaat draaien) Maar dit zien we dan wel weer. Gezichtje liet hij wederom niet zien, klein eigenwijsje maargoed en moet íéts een verrassing blijven hé haha. Ben nu 6kg aangekomen en dit was ook netjes zeiden ze. Voel me wel op alle delen dikker/slapper. Niet alleen buik heb ik het idee. Moest nog wel even bloedprikken vanwege laag hb en urine inleveren voor het uitsluiten van blaasontsteking (vanwege de harde buiken). Tussen de massages die ik geef door even pauzes plannen kijken of ik dan minder harde buiken krijg. Geniet van de zon, getrappel en het groeien dames
Hier gisteren aan de ctg gelegen tegen 4 uur de kleine liet zich ma 1 x voelen gisteren en harde buiken. Gelukkig doet ze het goed en heeft ze gisteravond nog van der laten oefenen en vanmorgen . Anders had ik deze ochtend weer ctg gekregrn
dat was vast even schrikken bengeltje. gelukkig was alles wel goed. Nu nog weer veel last gehad van harde buiken?
Schrikken zeg bengeltje! Gelukkig doet de kleine het goed! Snnr mooie buik! En wat fijn dat de groeiecho er goed uit ziet! Hier gaat het minder helaas, al moet ik zeggen dat het overdag wel aardig ging, maar lig in het zkh in Utrecht ivm dreigende vroeggeboorte 😔. Dinsdagavond bij het naar bed gaan flink pijnlijke harde buiken, die iedere 3/4 min kwamen. Bij toiletgang ook weer helder bloedverlies. Dus bellen en naar de verloskamer, daar van allerlei soorten testjes en onderzoeken en na een tijdje bleek er echt een verhoogd risico dat de kleine eerder zou komen.. Hup aan de longrijping, weeenremmers en antibiotica (omdat ze ook de verdenking hadden dat m'n vliezen gebroken waren). Ambulance was besteld om naar Utrecht te gaan, die was er al snel. Na een minuut of 45/60 kwamen we aan op de verloskamers in het wkz, daar weer onderzoeken en uiteindelijk op de afd gekomen. Weeen zijn sterk verminderd met de remmers gelukkig! En de verdenking gebroken vliezen is inmiddels ook ingetrokken gelukkig! Anders had ik hier sowieso tot de 32 weken moeten blijven 😬. Nu net de tweede longrijping gekregen en dan proberen we het in ieder geval nog 24 uur te rekken met de remmers. Morgenvroeg stoppen die en gaan we kijken hoe het gaat.. Nu wel weer meer last van harde buiken, ook wel pijnlijk, maar niet zo pijnlijk dan die van gister. Straks weer ctg, hopen dat die gewoon netjes blijft! Hoop het weekend weer naar huis te mogen, waarschijnlijk wel met rust (nu mag ik alleen uit bed om naar de wc te gaan en mezelf te wassen) maar thuis is toch ook wel fijn als het natuurlijk rustig blijft! Vandaag komt ook nog de kinderarts uitleg geven welke risico's er zijn met dit termijn.
loontje toch Hopelijk blijft de kleine nog Weken zitten zeg Pfff en dan kom ik aan dat ik haar 1 dag minder voel Hou ons op de hoogte Sterkte doe rustig aan
Jeetje loontje en bengeltje dat is niet leuk!!! Bij bengel tje lijkt t stabiel. Nou duim ik dat loontje gauw naar huis mag. En nog kan genieten. Wel goed dat ze acties hebben ondernomen. Hier gaat t goed. Ik ga het weekend naar mijn mo . Word k lekker vertroeteld.
Sterkte Loon en Bengeltje! Hier weinig van mijn kant geweest ivm vakantie :-D Vandaag heerlijk van het weer genoten op het Strandje (Nulde).. Maandag weer aan het werk maar gelukkig nog maar 8 weekjes voor m'n verlof! Qua zwanger zijn mag ik echt totaal niet klagen, heel af en toe maagzuur maar dat ligt dan echt aan gekruid eten.. Morgen weer controle zkh en groeiecho en dan zaterdag de 3D echo, ben zo benieuwd of deze uk zich wel wil laten zien... Vorige 2 waren camera schuw haha... Dikke knuffels
Kleine vent is weer goedgekeurd/ goed gegroeid .. Hoofdje loopt iets voor maar dat is misschien de volgende echo met wk 32 weer anders... Wel suikertestje volgende week want ze vonden me wat veel aangekomen (bijna 2 kilo in 2 weken.... Ja hallo vakantie haha)...