Dag dames!! Fijn dat het er allemaal verder goed uitzag Ves. Succes met je suikertest, hoop dat er niets uitkomt! Even een update vanuit Utrecht ☺️. Er gebeurd veel zo moet ik zeggen, we gaan van het één naar het ander. In ieder geval zijn vanmorgen om 8.00 uur de remmers gestopt, het blijft dan nog een paar uur in je systeem zitten. Dus het word een spannend dagje vandaag. Gister voelde ik de baby nauwelijks en maakte ik me echt zorgen en kwamen er alle emoties uit. Ctg liet ook zien dat hij erg rustig was, dat kan komen van de longrijping die ik die nacht om 2.00 uur nog had gehad. Gelukkig voelde ik hem weer net voordat ik ging slapen. Gister zijn ze ook gewwest om uitleg te geven over een wetenschappelijk onderzoek waar ik aan mee kon doen. Je hebt dan twee groepen, de ene groep krijgt een pessarium om een vroeggeboorte nog uit te stellen en de andere groep krijgt niets en heeft een afwachtend beleid. Vandaag hebben ze m'n baarmoederhals gemeten, omdat deze voor het plaatsen minimaal 5 mm moet zijn. Hij was 10 mm (woensdag was deze nog 25 mm), dus ik kon meedoen aan de studie. Ze doen dan je gegevens in de compueter en die loot als het ware gewoon en ik zit in de groep zonder pessarium. Ik baal wel, maar zo gaat dat natuurlijk met wetenschappelijk onderzoek. Wel was het m'n houvast dat het nog wel even gerekt zou kunnen worden, nu ben ik daar niet zo zeker van al kan het natuurlijk echt nog wel even duren voor hij komt.. Ik weet het niet, ga het maar per dag bekijken. Nu de weeenremmers gestopt zijn heb ik al wel weer wat last van gevoelige harde buiken, maar gelukkig nog niet zoals ik ze thuis had iedere 3/4 minuten. Hoop maar dat het rustig blijft, ik mag nu meer mobiliseren, maar dat is nog best eng. Terwijl ik gister een moord zou doen om even een rondje te lopen, maar toen had ik totaal geen klachten. Ik hoop dat het vandaag verder rustig blijft en dat ik dan morgen naar huis mag. Dan zal ik niet veel meer mogen doen, is echt niks voor mij 😞, maar goed ik weet natuurlijk waar ik het voor doe! Ik hoop dat jullie het gewoon lekker rustig houden en doorbroeden tot november!
Pfff loontje.. nou snap dat alle emoties eruit komen en dat t een achtbaan is. Hoe zwaar was hidde? Ik duim dat alles voorlopig rustig blijf.
Loontje is ondertussen bevallen zag ik op FB, prachtig klein ventje ! Gefeliciteerd Loontje en hoop dat alles goed gaat <3 natuurlijk benieuwd naar alle details maar die komen wel xxxx
Jeetje.. pff hier schrik ik wel van. Krijg direct schopjes van onze uk. Nou ben wel benieuwd naar verhaal van loontje.
Sorry meiden. Ik heb een tijd niet gereageerd. Dacht dat hier geen leven meer was.. Bleek dat ik mijn abonnement op dit topic per ongeluk had opgeheven! Dom Dom Dom!
Ik ben er weer dus! Verbouwing gaat goed. Ben bezig met de kamers in te richten. Als alles klaar is zal ik foto's plaatsen!
Loontje gefeliciteerd met jullie zoontje wat is dat schrikken zo vroeg, augustus is nog niet eens om Bericht voor alle beebjes: niet voor 37 weken zwangerschap geboren worden. jullie moeten nog wat bij mama blijven want het is nog veel te warm buiten
Hier ook weer terug na onverwachts een paar dagen te zijn weggeweest naar Parijs met alleen mijn man. Was heerlijk! Nog eventjes met z'n tweetjes genieten voordat de derde komt. Jongens hadden een leuk logeeradresje dus hebben zich ook heerlijk vermaakt! Was wel heel veel wandelen, zijn sinds eergisteren weer thuis; maar merk dat m'n lichaam echt weer moet bijtanken.. Haha. Loontje! Van harte gefeliciteerd, maar ook veel sterkte gewenst de komende tijd! Hopelijk doet jullie mannetje het naar omstandigheden goed!!
Jeetje totaal niet verwacht dat er nu al gefeliciteerd kan worden hier. Loontje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Een spannende tijd en natuurlijk echt niet zoals gepland maar ondanks dat alles hoop ik dat alles goed gaat en jij en je zoontje zich goedvoelen.
Fijn Soofster ook al aan het babykameren! Mamalol ohh wat leuk even onverwachts weggeweest <3 Morgen beginnen de scholen hier alweer... Groep 3 voor m'n grote meisje :-D spannend !
Wat een leuke verrassing Mamalol . Parijs is zooo geweldig! Jaa hier begint het eindelijk wat te worden met de kamers.. Verwacht dat m'n zoontje maandag in z'n nieuwe kamer kan slapen. Spannend ves, naar groep 3. Zal een hele verandering zijn met de kleuterklas. Gaan haar vriendinnetjes wel mee ook ? Heeft ze er zin in? Ik mag morgen inderdaad ook weer aan het werk.. Zal wel even wennen zijn, na zo lang vrij! Gelukkig maar voor 6 weken, dus ik ga gelijk begonnen met aftellen, haha. Woow wat een regenachtige dag zeg vandaag. Heb de halve nacht wakker gelegen door de regen... En om het nog leuker t maken werd zoonlief om 06:00 uur wakker. Dus zit al een paar uur beneden op de bank te hangen! Ben te verwend.. Normaal wordt hij rond 08:30/09:00 uur wakker namelijk...
♡♡2016 mama's ♡♡ 29 oktober 💙💙MamaDaanT, 30 jaar, 2e en 3e kindje 30 oktober 💙 JSS1989, 26 jaar, 1ste kindje 💖soofster , 28 jaar, 2e kindje, ♡Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, 1 November 💖Ilse2016, 32 jaar, 3de kindje 2 November 💙💖vlindertje23, 25 jaar, 1e en 2e kindje 3 November ♡ Elske91, 25 jaar, 2e kindje 💙 SnnR, 26jaar, 2e kindje 4 November ♡zuurtje, 34 jaar, 4e kindje ♡Slakkie, 31 jaar, 3e kindje 💛Mamalol, 25 jaar, 3e kindje 5 November ♡Butterfly1109, 29 jaar, 2e kindje 💙 honeyy, 27 jaar, 2e kindje 6 November 💙Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje 7 November 💖Bengeltje86, 29 jaar, 2e kindje 8 November ♡Zomer15, 29 jaar, 2e kindje 10 November 💙Linda, 31 jaar, 3e kindje 12 November 💙 Ves, 32 jaar, 3de kindje 13 November 14 November ♡Vulpen & Inkt, 29 jaar, 1e kindje 15 November 💖Lenthe87, 28 jaar, 3e kindje 💙Anniek, 31 jaar, 3e kindje {+1 pleegkindje} Vlindertjes Poeliwoepie, ☆ Marieke ☆ Evira ☆ ukky ☆ J86 ☆ Saare ☆ Mum2Be2 11 💙Jongens 5 💖 Meisjes 1 💛 Verrassing Afspraken; September Bengeltje 1 sept echo Honeyy; 1 sept controle gyn Bevallen!! 19 Augustus; Loontje, 28 wkn 6 dgn S. 1280 Gr & 38 CM Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Zoek je de lijst? Gebruik 'bevallingslijst' in de zoekfunctie voor het terugvinden van de laatste lijst. Let op niet kopiëren !!!
Ziet er mooi uit honey! Zal wel weer even wennen zijn als de vakantie morgen weer voorbij zijn. Hier hebben ze nog een weekje. Maar ben zelf in juni al geweest, dus werk hele zomer gewoon. En oudste gaat naar de peuter. Dus heb je het toch minder in de gaten.. Nog maar 6 weken werken idd! Gaat zo snel. Kunnen nu echt aftellen! Jij zit in het onderwijs soofster?? Vandaag een relaxdag! Gister feestje gehad voor verjaardag van m'n man. Veel mensen van drinken en hapjes voorzien en veel gestaan. Merk toch dat het er wat begint in te hakken.. En maar 6uurtjes slaap gehad doordat het wat laat was geworden. Maar het was gezellig; das het belangrijkste 😃 Vandaag gewoon lekker met joggingbroek op de bank.
Mooi gedaan honeyy. Wij komen net weer van het ziekenhuis. Voelde vrijdagavond echt mega heftige bewegingen en vanaf zaterdagochtend helemaal niks meer en continue harde buik. Vanochtend toch maar gebeld en mochten gelijk komen. Hartfilmpje en echo gemaakt en dit zag er allemaal keurig uit. Moest wel weer urine inleveren omdat ze de waardes van maandag toch aardig hoog vonden. Misschien dat de harde buiken daar van komen. Gelukkig was urine ook goed dus gerustgesteld weer naar huis. Waarschijnlijk hoort het gewoon bij mijn baarmoeder en termijn.
hoi dames, inmiddels ben ik inderdaad bevallen van een prachtige zoon Siebe! Hij weegt 1280 gram en is 38 cm lang. Op dit moment ligt hij op de NICU in Utrecht, waar hij de komende weken nog wel zal verblijven! Hieronder een beetje een verslag van wat er vrijdag allemaal is gebeurd! De bevalling is heel bizar gegaan. Ik was namelijk al opgenomen in Utrecht sinds woensdag nacht ivm weeen en bloedverlies. Vanaf dat moment zijn ze gaan remmen met weeenremmers en heb ik longrijping gehad. Vrijdagochtend mochten deze gestopt worden en mocht ik rustig wat uit bed gaan komen. Steeds als ik uit bed kwam kwamen de harde buiken terug, maar de remmers zaten nog wel een beetje in m'n systeem dus echt doorzetten deed het niet. Tot 13.00 uur toen ben ik ze weer gaan timen en ook weer in bed gaan liggen. Om 13.40 uur kwamen de harde buiken/weeen zo snel op elkaar 4/5 minuten dat ik me toch weer zorgen ging maken (op dinsdagavond zaten ze op 2/3 minuten). Dus toch maar weer aan de bel getrokken (in de ochtend hadden we het er nog over om naar huis te gaan die avond of de volgende ochtend). Weer aan de ctg en de arts werd gewaarschuwd. Ondertussen heb ik Kevin laten weten dat hij moest komen. Het werd steeds erger en de arts ging kijken hoeveel baarmoederhals ik nog over had, dit was slechts 8 mm (in Tilburg was dit nog 25 mm). En ook had ik al 3 cm ontsluiting. Ik zou gaan bevallen 😱. Bijkomend probleem! Er was geen plaats meer in het wkz voor de opvang van siebe.. Dus ik moest nog naar een ander ziekenhuis. Er werd rond gebeld en ik zou naar Veldhoven gaan. Om de reis te kunnen doen kreeg ik veel medicijnen. Magnesium, antibiotica en opnieuw weeenremmers. Wat heb ik me naar gevoeld door de medicijnen en ik kon niet bewegen vanwege de infusen natuurlijk, maar ook de ctg. Die wilden ze niet af doen, omdat ze de conditie van siebe in de gaten moesten houden. In de ambulance zou een gynaecoloog met me mee gaan voor het geval dat.. Toen de brancard van de ambulance er was hebben ze nog een keer gekeken hoeveel cm ontsluiting ik op dat moment had, inmiddels was dit 6 cm. Opnieuw overleg en hieruit kwam dat ik nooit Veldhoven zou halen zonder te bevallen.. Dus ik moest in Utrecht bevallen en een plekje zou geregeld worden. Dat vertrouwen hebben ze wel gegeven. Ik werd naar de verloskamers gereden, heb nog even m'n buurvrouw succes gewenst, want die was bezig met het opwekken van weeen (42+1 zwanger). Op de verloskamers mocht ik overstappen naar het verlosbed en mocht ik dus even staan, heerlijk!!! Maar ik was door de Magnesium wel eeg duizelig, dus lang zitten mocht ik niet. Inmiddels 10 cm ontsluiting en bij een perswee braken m'n vliezen met een enorme knal. Niet veel later mocht ik persen en twee persweeen later was siebe er! Hij heeft even bij me gelegen en Kevin heeft de navelstreng doorgeknipt. Hij werd in een plastic zak gestopt en naar de opvang gebracht, waar Kevin de hele tijd bij mocht blijven. Hij heeft een hele goede start gemaakt en had vrij weinig ondersteuning nodig! Ik ga proberen jullie weer wat bij te houden in de berichtjes. Geniet van je zwangerschap ook al is het soms wat zwaar zoals waarschijnlijk de aankomende dagen zullen worden met het warme weer. Op dit moment zou ik er een moord voor doen om nog zwanger te zijn, maar helaas is dit niet het geval. Dus we gaan genieten van alle mooie sprongen die hij gaat maken! Ben natuurlijk ook wel erg benieuwd naar de kwaaltjes waar jullie tegenaan lopen 😊. Ik kan namelijk al weer aardig uit te voeten, heb alleen wat last van naweeën.