Fryslangirl wauw gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat zal het fijn zijn dat jullie hem gezond en wel in handen hebben. En fijn dat deze zwangerschap goed mocht verlopen. Heeft z'n grote broer vast voor gezorgd!! Zomer wat jammer dat ze niet gedraaid is. Was zo mooi geweest. Echt een klein fijn meisje. Aan de ene kant misschien wel geruststellend dat je nu medisch ook goed onder controle staat. Zuurtje wat goed dat het zo goed gaat met jullie meid! Hopelijk voel je je goed ondanks de kuren. Honeyy shake my hand , ben blij met elke dag / week die de kleine in m'n buik doorbrengt maar zou het ook echt heerlijk vinden als wij hem gezond en wel in handen mogen hebben. Momenteel grieperig en last van rug bekken en buik is heel onrustig. Voelde hem gister en vandaag heel weinig en veel harde buiken. Gelijk weer helemaal in paniek natuurlijk, maar gelukkig was alles goed en heeft hij waarschijnlijk net als mij wat last van de griepversfhijnselen. We wachten nog rustig af Loontje hoe gaat het bij jullie thuis?? Kan je er een beetje aan wennen weer zo'n kleintje thuis? Hoe vind Hidde het allemaal ? Mamalol hoe is jullie vakantie?? Vulpen/inkt ik heb de tas ook ingepakt beetje hetzelfde erin als wat Honeyy al aangeeft. Fotocamera natuurlijk ook belangrijk. Ook heb ik d'r een tablet bij ingedaan voor m'n vriend. Mocht hij lang moeten wachten kan hij er nog Netflix bij pakken haha ( verschil moet er zijn). Dextro energie heeft mij de vorige bevalling goed geholpen dus dit zit ook in de tas en lekker warme sokken. Wij hebben vandaag een controle gehad. Alles perfect en niks bijzonders. Super nieuws, ze laten mij zoals het nu gaat gewoon lopen tot hij zich meld. Er was altijd sprake van grote kans op vroeggeboorte en dit stadium hebben we allang gehad gelukkig dus zeker opgelucht. Toch stond ik ingesteld op de vroeggeboorte waardoor ik nu even m'n gedachtes moet verzetten dat het ook nog 42 weken kan worden. Sorry nogmaals blij met elke dag/week maar mijn hormonen zijn er wel klaar voor dus even omschakelen haha
Hoi hoi, kaj doet het geweldig en zit inmiddels nog ma 70 gram van zn geboorte gwicht af... dus hij is gelukkig helemaal niet lui maar een echte vechter net als zn pa... zit er al vroeg in Kaj was met zn geboorte 52cm en 3360 gram... hardstikke goed voor de termijn. Ik hoopndat iedereen tot 37 wacht... omdat je anders met allerlei protecolletjes waarneer je naar huis mag. Ik zal jullie later nog ff vertellen hoe t allemaal gegaan is. Succes met de laatste loodjes allemaal, zet m op!! Liefs
Dag dames! Wat fijn fryslangirl dat Kaj het zo goed doet! Die protocollen inderdaad 😒. Wij hebben met heel veel protocollen te maken gehad en ook met verschillende meningen over deze protocollen 😬. Snnr hoe gaat het nu met je? Hoop dat de griep weer wat weg is, het heerst volgens mij echt. Misschien heb je het weleens vertelt, maar waarom had je kans op een vroeggeboorte? Heel fijn dat je dat termijn voorbij bent zeg! Hier gaat het goed. Siebe komt weer wat aan en weegt momenteel alweer 2600 gram. Ook z'n temperatuur kan hij nu beter reguleren. Morgen moeten we weer naar het ziekenhuis, naar de oogarts, kinderarts en lactatiekundige. Hoop dat ze de groei voldoende vinden.. Verder is het echt genieten, we houden tijd over nu we niet op en neer hoeven te rijden naar het ziekenhuis. Hidde krijgt gewoon weer genoeg aandacht van papa en mama. Ze zeggen weleens dat het heftig is van één naar twee kinderen, maar ik vind het goed te doen tot op heden. Het enige moment wat lastig is is de tijd dat je moet koken, want precies dan willen ze beide aandacht hebben.
Wauw loontje wat een mooie foto's van Siebe. Fijn dat het zo goed gaat en jullie nu lekker ook de tijd hebben om te genieten ipv telkens maar heen en weer rijden. Ik heb (had) een grote kans op vroeggeboorte door de baarmoederafwijking Didelphys. Heb een dubbele baarmoeder en de baarmoeder waar het kindje in zit is dus de helft zo klein als het hoort te zijn. Ondanks deze theorie heeft hij dus nog ruimte genoeg gelukkig. Voel me een stuk beter gelukkig. Fryslangirl ook goed te horen dat Kaj het zo goed doet, wat een mooi gewicht heeft hij. Hoe gaat het met de rest van de meiden??
Zuurtje hoera een mijlpaal voor yindie!!!! Hopelijk kunnen jullie lekker genieten. Haha protocollen, nou daar loop je ook tegen aan in de zwangerschap. Doordat t hoofd te klein is en buik wat afzwakte klepper k nu twee x in de week naar het zh om te kijken naar de doorstroming van de navel streng. Bezoekje van 10 minuten en ben twee uur kwijt ivm reistijd en wachten. We hebben de 37 weken gehaald, ben k dit keer ook blij mee. Had begin van zwangerschap wel gedacht tot 42 weken te lopen. Heb nu geen idee. Hoop dat t natuurlijk begint. Anders krijg k keizersnede ze gaan niet opwekken. Maar als k straks nog vaker naar zh moet mag die keizersnede mssn ook wel. Maar doordat ze een kleintje word geschat wil k liever langer lopen. lekker dubbel he. T heen en weer reizen doe ik zoon tekort en eerder laten halen de ukkepuk. Fysiek niks te klagen. Ben wel heel benieuwd of natuurlijk start etc. Heb zelf niet idee dat zón kleintje word. Maar na zoveel echos zou t toch raar zijn als t niet klopt. Weten mensen toevallig als je bij eerste flink.overtijd liep de tweede zich ook overtijd aan diende? Snnr al opgeknapt? Hoop voor jou dat t voor de 40e week begint. Loontje echt gave foto's. Doet me deugd om te horen dat met twee kids te doen is. En siebe t zo goed doet. fryslangirl hoe is t bij jullie? Kaj was idd een flinke jongen voor de duur van de zwangerschap.
Ben ik ook benieuwd naar zomer! E. Kwam met 38+3. Hoop dat deze ook rond die tijd komt haha. Ik snap je gevoelens, tis heel dubbel!! Maar joh die echo's kloppen toch ook niet veel van? Ik heb dinsdag een groei echo gehad. Kleine zou toen 3100 gr. Wegen. Gister een uitgebreide en hij woog net 2800 gr. Gewoon lekker wachten tot hij / zij ze op de weegschaal ligt. Als voor de rest alles goed is lekker genieten! loontje wat is her toch een knapperd hè! zuurtje super dat ze thuid is! Hoe vindexje andere kinderen het? En hoe gaat het met jou? Netjes fryslangirl lekker aan het genieten? Zou je mogen vragen om een inleiding? Ik wil niet zeuren maar ik ben zo moe! Door mijn infarct heb ik al een laag energie niveau en door dieslechte nachten is het helemaal 0.0.. de gyn zei gister dat ik maar een boek moest lezen oid voor rust maar door restklachten kan ik dat niet. De vermoeidheid pakt me ook op mijn zwakke punten. Kracht vermindering in arm & hoofdpijn.. ook komen de prikkels veeel zwaarder binnen. Ik ben al 38 weken (oké 37.6) kan het nog wel 2 wkn volhouden maar 4 word ik echt gek. Denk dat ik dan niks meer qua energie heb om te bevallen.. 😁
Honey, ik zou gewoon vragen. Met jou geschiedenis is toch fijn om niet uitgeput te beginnen. En kindje heeft mooi gewicht. In zh laten ze je sowieso niet tot 42 weken lopen. Ik zei gisteren tegen echoscopist dat eerste bijna twee weken overtijd kwam. Ze was enorm verbaasd dat ik zolang heb gelopen. Ik mocht van de vk met 41 weken wel naar het zh, maar dat wilde ik zelf toen niet. K voelde me fysiek goed en de controles waren ok. Wel weet ik dat elk zh een ander beleid heeft en zelfs in zh kan mening veranderen. Vriendin zou voor 40e week ingeleid worden. Heeft daar toen aan vast gepind maar werd pas na 40 weken. Dit was bij eerste kindje. Viel haar enorm tegen. Maar bij eerste kan je volgens mij minder kwa inleiding omdat alles pot dicht zit. Honey ging je sowieso voor een keizersnede? Was e ingeleid? Zien mensen al op tegen de bevalling? Ik bij eerste niet. Nu vind ik vooral spannend hoe snel t allemaal gaat, want wil niet met stuit onderweg bevallen en.wat voor bevalling ik krijg. Keizersnede lijkt mij minder ideaal. Maar k laat het wel over me heen komen.
Wauw loontje wat een knapperd! Wat zullen jullie lekker van hem genieten! Zuurtje super dat yindie thuis is. Hoe gaat het nu met jou? Onze vakantie snnr was heerlijk. Maar ook wel weer super om thuis te zijn. Nu echt lekker voorbereiden op komst van kleintje. Voor vakantie nog consult in ziekenhuis gehad. Had ineens Veel te hoge bloeddruk. Wilde uitzoeken of ik geen zwamgerschapsvergiftiging had. Maar gelukkig ma paar uurtjes ziekenhuis conclusie dat alles goed ging met mij en de baby. Morgen weer gewoon bij vk controle, benieuwd hoe de bloeddruk dan is. Zomer ene kant kijk ik heel erg uit naar de bevalling, andere moment zie ik er tegen op. Ondanks dat ik er al twee heb gehad, heel benieuwd hoe deze zal verlopen en wanneer deze begint. Ik verwacht zelf wel over die 40 weken heen te gaan, 'aar zullen zien. Heb al wel heel veel last van harde buiken... Bij ons zijn ze niet zo happig op inleiden voor 40 weken als er geen medische noodzaak is. 'Aar als jij het echt niet meer ziet zitten honey moet je dat zeker aangeven! Aan een vermoeide vrouw die nog moet bevallen heb je ook niks 😉
Yeeee Yindie thuis. Wat fijn. Hoe gaat het met jullie? Zomer ik zie gelukkig niet op tegen de bevalling. Hoop wel dat het mij een beetje mee zal zitten. Tuurlijk wordt het geen pretje maar ondanks dat m'n zoontje bij de vorige bevalling niet levend te wereld kwam kijk ik er 'mooi' op terug. Ik ga er vanuit dat wij dit keer met een gezond kindje het ziekenhuis uit komen waardoor het alleen maar mee kan vallen in vergelijking met de vorige keer. Wel vind ik het spannend en hoop ik natuurlijk dat alles goed gaat zonder complicaties. Mamalol, fijn even lekker zo'n vakantie. Nu lekker voorbereiden.ook wel weer leuk! Honeyy, zal het bij jou morgen weer gaan gebeuren? Spannend. Kan mij voorstellen dat als je bij E. op dat termijn bevallen bent dat je er bijna nu ook vanuit gaat. Al zegt dit niks natuurlijk. Inleiden weet ik niet. Kan me voorstellen dat als je echt op bent dat een bevalling dan wel echt te heftig is voor je lichaam. Persoonlijk ben ik niet zo van de 'inleidtrend' tegenwoordig worden zoveel vrouwen ingeleid omdat ze klaar zijn met de zwangerschap of de laatste onzekerheid niet goed trekken. De natuur zal wel aangeven wanneer hij/zij zal komen denk ik dan. Maar in jou geval heeft het wel met je gezondheid te maken en dus een hele andere en logische indicatie voor inleiding lijkt me. Wij hebben vandaag weer controle gehad. Hij ligt nog prins heerlijk met z'n hoofdje netjes voor de uitgang. Nog niet helemaal ingedaald dus kreeg wel de tip om bij evt breken van vliezen gelijk te gaan zitten/liggen. Voor de rest groeit hij prima, en lag lekker dubbel met de voetjes voor z'n gezicht. Wij hebben vanaf 25weken geen blik meer kunnen werpen op het gezichtje aangezien hij elke keer wegdraaid. Vandaag voor het eerst met de echo een vlaag van nieuwschierigheid naar hem over me heen. Ik zag het beeld en kreeg zo de kriebels. Wil hem zo graag ontmoeten en leren kennen, terwijl ik het ook nog wel gezellig vind zo in m'n buik. Laaatste looodjesssss!!!! Worden jullie al gek van de berichtjes/ vragen of alles nog rustig is etc? Vanaf vorige week krijg ik dagelijks de vraag of alles nog rustig is en of het vol te houden is. Heel lief maar wordt er al een beetje gek van haha
Bij mij appte niemand omdat ik bij de eerste twee weken overtijd liep. Toen wel hoor. Werd ik ook gek van. En als je dan belt dat we 24-10 een prachtige dochter hebben gekregen.roept iedereen je maakt een grapje. Ik heb geplande keizersnede gekregen ivm stuitligging en ze bang waren dat kindje maar 2200 gram zou wegen. We werden voorbereid op couveuse kindje. Ze konden het kindje slecht monitoren in de buik was heel vaag beeld door de meting en vruchtwater vandaar al vroege geplande keizersnede. Dit is me 100% meegevallen. Wel heel anders als een thuis bevalling. Sarien is 24-10-16 om 19:27 geboren weegt 2570 gram. Hoofdje was gelukkig 32,5 cm. Ze doet t boven verwachting goed. We zouden in eerste instantie tot uitgerekende datum in zh moeten blijven. Maar zo lijkt dat niet. Hoe is het met de andere pasgeborenen? En de zwangere vrouwen, succes met de laatste loodjes. Hier ging dat.ineens heel gek.
Wauw zomer gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat fijn om te horen dat ze het zo goed doet. Lekker van elkaar gaan genieten. Sterkte met jou eigen herstel en hou ons op de hoogte! ☺️
Gek idee dat de eerste baby's al geboren worden. Klinkt voor mij echt nog beetje als ver van m'n bed show, terwijl natuurlijk ieder moment zou kunnen. 😇 Deze week echt de laatste voorbereidingen maar gaan doen... laatste loodjes zijn echt wel wat zwaar vind ik....
zomer gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yindie is vandaag al een maand, wat gaat de tijd snel ze doet het goed
Zomer gefeliciteerd met jullie dochter!! En wat fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen, want wat heb je een spannende zwangerschap gehad zeg met die rhesus en de metingen ed.. hoop dat ze snel mee naar huis mag! Fijn dat Yindie het ook goed doet! Siebe is alweer bijna 10 weken (vrijdag). Dat is zo gek, eigenlijk zou ik nog zwanger moeten zijn of net bevallen. Maar ook hier gaat het goed! Hij weegt inmiddels al 2730 gram (vanmorgen), bijna 1,5 kg zwaarder dan bij geboorte.
Zomer gefeliciteerd !! Shame on me, maar kreeg geen meldingen meer in mn mail! Wat gaat het hard nu met de babietjesss!!! <3 Zelf 7-11 aan de beurt en gaat nu wel heel dichtbij komen ) Loontje ja 10 weken al jemig!!! En zo fijn dat hij het zo goed doet <3
Deze middag ben ik om 15:04 bevallen van een prachtige zoon! M.ason. 3190 gram en 49 CM. Morgen lees ik alles op het gemak bij en reageer ik wat uitgebreider.
Gefeliciteerd zomer, wat fijn dat het goed gaat! Ik vind het zo gek dat het kuikentje uit mijn banner bijna uit beeld verdwenen is, haha! [edit] Jij natuurlijk ook gefeliciteerd honeyy!