Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Fryslangirl gefeliciteerd, bijzonder dat jullie in 2016 beide een kindje krijgen. Speenkoord is inderdaad een leuk cadeau! En die op de foto vind ik erg leuk! Moeders voor moeders, ik vind het een super initiatief. Weet alleen niet wat ik moet doen, zie het namelijk niet zitten om een kratje langs de deur te gaan zetten, is er niet een punt waar je het af kan gooien? En moet je alle urine opsparen, dus ook op het werk? (Vind ik ook zowat om op het werk met die kannen te lopen). Stom dat je daarover nadenkt met zo'n goed doel, maar toch... Wanneer belden jullie de vk voor een afspraak? Voelt nog zo vroeg, maar andere kant nu nog wel makkelijker te plannen dan afwachten waarschijnlijk.
Ik heb me dit keer weer opgegeven voor moeders voor moeders. Vorige keer ook, maar toen heb ik toch maar afgezegd. Vond het eng, haha. Nu zoveel vruchtbaarheidsproblemen om mij heen dat ik vind dat ik het verplicht ben om te proberen.. Ik heb nog niets van ze gehoord. Dus ik wacht rustig af. De verloskundige zou mij gegevens doorgeven. Hoe is dat bij jullie geregeld? Wat goed Evira dat jij kan beginnen! Hoe gaat zo een intake eigenlijk? Honeyy de plantjes heb ik overgeslagen. Toen ik naar buiten wilde gaan begon het te hagelen. Zag mezelf niet tuinieren in dit weer.. Heb daarom maar een mooie paas vaas gemaakt met paastakken etc. Ook leuk geworden! Jeetje mamadaant, wat een pittige start hebben jullie gehad. Is even een andere kraamtijd dan dat je van te voren bedenkt. Gelukkig is de kans dat het een tweede keer gebeurd erg klein, maar ik snap dat je blij bent als je die 20 weken echo hebt gehad. Sta je ook voor de klas? Is je buikje al een beetje zichtbaar? Hier had ik vanavond even een shocking moment. Ging mijn buik opmeten, na het eten en na een lange dag.. En die had dezelfde omvang als toen ik 5 maanden zwanger was van mijn zoon! WTF!! Best absurd! Gelukkig is het in de morgen veel minder! Hebben jullie het 9 maanden dagboek van de vorige keer nog? Hoeveel cm is jullie buik toen gegroeid tijdens de zwangerschap? Welkom floddertje en butterfly
hoi dames mag ik ook meekletsen? gister een licht positieve test en vanmorgen al een veel dikkere streep ook van action en sensitest vandaag een hele lichte...Mijn verwachte uitgerekende datum is 11-11-2016 En ben met vlagen zo beroerd en heb het zo koud zou dit err ook bij horen?
We hebben nu weer zo'n heerlijk zacht dekentje gekregen van MvM. Alleen zijn ze nu zonder klittenband. Daar zouden ze klachten over gekregen hebben. De intake stelt niet zo veel voor. Je krijgt uitleg over hoe en wat, je moet een formulier invullen waarin je aangeeft of je wel/niet aids/hepatitis enz. hebt (lijstje staat op de site). Ze doen dus een test en je krijgt nog wat frutsels (tijdschrift, berichtje uit je buik enz. ). Kortom, niks bijzonders. Plassen doe je zo veel en vaak als je zelf wil. Als je het op je werk wilt doen, mag dat. Maar als je alleen thuis wilt opvangen, is dat ook prima. Ik doe het echt alleen thuis. Alle hormoon wat ze binnenkrijgen is meegenomen. Het is wat gedoe, maar ik weet dat ik de volgende keer best snel een soort routine had en er niet meer over nadacht. De geur van vooral de nieuwe containers is wat onaangenaam haha, maar dan hield ik ff mijn adem in
Zijn jullie ook zo bang dat het mis gaat met de zwangerschap? Ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet. Was erg onbezonnen en gewoon gelukkig. Stond er niet bij stil dat het in een miskraam oid kon eindigen. Bij deze zwangerschap ben ik daar zooo bang voor. Geen idee waar die angst vandaan komt.. Maar vanaf het moment dat ik positief testte ben ik nog heel terughoudend met de zwangerschap... Waar ik het bij de eerste van de daken af wilde schreeuwen, ben ik nu best timede. Maar aan de andere kant wil ik het ook delen met m'n intimi.. Ik voel me onrustig en ik kan nog niet echt blij zijn.. Best lastig..
Dat heb ik ook heel erg soofster! Zeker nu m'n temp vandaag weer net als gisteren 0,2/0,3 lager is dan m'n temp na ei.... Pfff, van onzekerheid in onzekerheid
mamadaan lekker bijgekomen van de drukke dag? Fijn dat ze er verder niks aan overgehouden heeft. Snap dat het dan tot de 20 weken spannend is. Haha ik 's april wat je bedoeld.. Valt het al op? Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere!!
loontje ik deed toen alleen thuis. Maar dat mag je zelf kiezen! Ik heb de dokter zelfde dag gebeld, ivm medicatie. maandag de gynaecoloog gebelt en afspraak gemaakt. Spannend hé. Haha. soofster awh dus bij jullie was het ook zo slecht weer. Zonde.. Paastakken zijn ook gezellig. Oh wow, dat is al best flink zeg.. Bij een 2e groeit het harder hé.. (zeggen ze 😉 bij mij is dat niet gemeten. Ik had bij 20 weken pas een klein bobbeltje.. Herken je gevoel.. Ik heb er ook last van, wil het liefst iedere dag een test doen maar dat is ook gekkenwerk.. Afwachten tot de eerste echo. evira altijd fijn een dekentje. Ik twijfel nog steeds.. poeliwoeli snap dat dat wel onzeker maakt. Verder weet ik niet veel van temp. Sorry... Je hoefde toch niet zo lang meer te wachten, voor een echo toch?
Verschikkelijk bang dat het niet goed gaat... Het is mijn derde zwangerschap en iedereen om mij heen heeft voor mijn gevoel miskramen. Ik ben steeds heel makkelijk zwanger dus denk soms wel eens kan niet anders dan dat er een keer iets mis gaat. Vorige keren heb ik het best vroeg verteld maar nu eerst de eerste echo maar afwachten of het echt goed is.
Soofster ik werk in de kinderopvang, op een babygroep. Ik snap wat je bedoelt hoor ik maak me ook veel drukker dan de eerste paar weken toen ik zwanger was van E, straks als je je eerste echo hebt gehad en een mooi hartje hebt gezien ben je vast een stuk geruster! Komt ook denk ik omdat je hier ook leest dat het toch ook zeker mis kan gaan. Maar statistisch gezien gaat het vaker goed dan dat het fout afloopt. Maar je hebt iig ook al een flink buikje wordt vast een meisje dan deze keer Honeyy ja heerlijk weer lekker bijgeslapen kon vanmorgen echt m'n bed niet uit, tis dat E naar school moet anders had ik me nog ff lekker omgedraaid haha Maar m'n buik is wat opgeblazen normaal is het gewoon plat haha dus het kan ook m'n eigen idee zijn hoor dat mensen er naar kijken 🙈 Ik zal wel even een foto bijvoegen, ik heb geen ervoor foto zeg maar, normaal was m'n buik plat maar goed het lijkt nu net of ik teveel gegeten heb ik moest hem even bewerken anders zette die de foto op zn kop. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!
Hey, Ik wil me ook graag aanmelden. ik heb al 5 dagen een dikke positieve test maar ik ben nog steeds zo bang dat het mis gaat. Ik ben zwanger geworden via isci. Nu het eindelijk zover is, kan ik het amper geloven. Ik ben maandag bij de dokter geweest en toen was mijn hcg 175. Vrijdag moeten we weer naar het ziekenhuis dus hopelijk is het dan mooi opgelopen. Mijn uitgerekende datum is 11 november.
Welkom en gefeliciteerd cartouche Ben vandaag zo moe💤💤💤💤😴😴😴 m'n man noemde me slakkie(vandaag mijn naam) tijdens de vorige zwangerschappen. Ik doe een zwangerschap het liefst slapend whahaha
Welkom! Kan me voorstellen dat je bang bent dat het nog fout gaat. Hopelijk blijft het goed gaan en hebben jullie over 8 maanden een wonder in jullie handen! 😃 Gezellig dat je mee komt kletsen!
Ik herken me heel erg in jou verhaal. Idd ook de derde en redelijk makkelijk zwanger. Dus ik herken t gevoel ; 't moet dan bij ons ook een keer misgaan'. Maar probeer van t positieve uit te gaan en er niet te veel bij stil te staan!
Hier heb ik het steeds erg koud, ontzettend hoofdpijn. Weet alleen niet of dat is omdat het griepverschijnselen zijn, of dat het komt door de zwangerschap. Ook beginnen m'n borsten erg gevoelig te worden en ben ik ook al lekker moe. Maar dat had ik net als slakkie ook bij mijn vorige zwangerschappen 😉 Nadat maandag m'n oudste alles onder gespuugd had is m'n jongste vandaag van de leg en spugerig. Arme mannetjes. Mag om mij wel voorjaar worden met lekker zonnetje erbij! 😃