Breek even in ! Sorry ik lees wel mee maar gaat zo snel dat ik niet opalles in haak. Maar dat piekeren terwijl je hoort te slapen ken ik! Gisteren een lichte paniek aanval gehad.. omdat er maar geen leuke jongens naam kunnen bedenken .. Vanaf onze eerste dochter zitten we daar al mee! Ruim 4 jaar dus.. Wat vinden jullie mooie Namen ? wij zoeken een naam die niet te vaak voor komt maar ook niet heel apart.. Ik kan wel 1000 mooie meiden Namen bedenken..
Moeilijk he.. meisje lief, simpel zoald E.smee , S.arah, A.my jongens ook simpel, niet te apart, en uit te spreken.. zoals M.ilan , V.ince, J.ace
Ik laat me nog niet uit over namen. Voor een jongen twijfelen wij tussen 2 namen, voor een meid hebben we er nu 1 die we samen mooi vinden.
Het is ook niet zo dat ik DE Namen ga zeggen maar een beetje inspiratie op doen leek me wel leuk ( qua jongens heeeel nuttig) haha
Ohhh uhm zal er eens even over na denken wat ik bij Esmee vind passen .. van vind je voor een meisje van Robbin
Mijn jongste dochter heeft een naam die je niet zoveel hoort maar toch normaal klinkt. Maar vind het lastig dat soort dingen hier te zetten omdat er toch best we wat mensen mee kunnen lezen.
Ik snap je maar moeilijk om tips te geven zonder een potentiele naam e noemen:d Maar wat ik wel leuke namen vind maar ml niet voor jongens: Wouter, Gerwin Voor meisjes:Ilse, Elise, Daphne
Slakkie op youtube staat een filmpje waarin je kan zien hoe je de banden door de armopeningen kan steken en zo kan dragen als je zwanger bent. Zoek maar eens. Het filmpje is van Wrap you in love
Jaaaaaaaa ik hoor er als het goed is ook bij! Ik heb mij vandaag pas aangemeld op dit forum dus een totaal nieuw iets voor mij maar het lijkt me heerlijk om jullie verhalen bij te kunnen houden. Ik heb afgelopen maandag een test gedaan en die was positief! Wij verwachten 1 november 2016 een kindje. Het zal een verschrikkelijke spannende tijd worden want dit is mijn tweede zwangerschap. Helaas is ons zoontje met 24.6 weken geboren en overleden. Ik ga echt proberen tegenieten hoe lastig het ook zal worden. Wij wachten nog even met het bellen van gynaecoloog, aangezien ik het heerlijk vind om even zo goed als zonder zorgen zwanger te mogen zijn. En natuurlijk heb ik een fobie voor echo's gecreëerd in mijn vorige zwangerschap. Ik hoop dat ik bij op het lijstje mag...
♥ 1-15 november 2016 mama's ♥ 1. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, j/m? MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, j/m? Fryslangirl, 30jaar, 2e kindje, j/m? SnnR, ?, 2e kindje, j/m? 2. Vlindertje23, 25 jaar, 1e kindje, j/m? 3. Soofster, 28 jaar, 2e kindje, j/m? honeyy, 27 jaar, 2e kindje, j/m? Evira, 35 jaar, 2e kindje ,j/m? 4. Slakkie, 31 jaar, 3e kindje, j/m? Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, j/m? Vo87,??, 4e kindje, j/m? 5. Elske, 24 jaar, 2e kindje, j/m? Mamalol, 25 jaar, 3e kindje, j/m? Missvuurvliegje, ?? , 3e kindje, j/m? 6. Loontje1, 31 jaar, 2e kindje, j/m? 7. 8. Poeliwoepie, 25 jaar, 2e kindje, j/m? 9. Floddertje123, 24 jaar, 2e kindje, j/m? 10. 11. let1985, ?,?, j/m cartouche, ?, ?, j/m 12. 13. 14. 15. Aantal zwangeren: 19 Afspraken bij de gyn/vk: Honeyy: 9 maart intake gyn. MamaDaanT: 10 maart eerste echo / intake Verloskundige Fryslangirl: 17 maart eerste echo Poeliwoeli: 17 maart eerste echo Soofer: 18 maart eerste echo zuurtje: 21 maart gyn eerste echo Evira: 21 maart echo/intake verloskundige Mamalol: 24 maart intake verloskundige Honeyy: 25 maart eerste echo Slakkie: 29 maart eerste echo Elske: 4 april eerste echo Mum2be2: 4 april eerste echo gynaecoloog Soofster: 7 april intake verloskundige en termijnecho Mamalol: 12 april eerste echo Elske: 26 april intake verloskundige honeyy: 12 mei geslachtsbepaling Wil je op de lijst vraag het even of quote hem. Aan het begin en het einde van de lijst haal je dan de [QUOTE ] en [/QUOTE ] weg. Pas ook het totaal aan indien nodig. Let op niet kopiëren !!!
Ik heb de lijst even bijgewerkt! Van sommige dames stonden er niet alle gegevens bij of geen uitgerekende datum dus die kon ik er helaas nog niet bijzetten. Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Jeetje heftig SnnR ik snap dat het nu extra spannend voor jullie is, ik hoop mooie echo's voor je en een gezond kindje 🍀
hihi oow mijn gegevens zijn: 30jaar 1stekindje 31maart heb ik de intake en de eerste echo Duurt nog zo lang... Snnr dat is zeker extra spannend dan!!
Welkom nieuwe zwangeren! Namen: onze boys hebben 2 Italiaanse namen , .... Ferrari en ..... (bas muijs speelde ooit deze persoon in de serie Voetbalvrouwen ) Vooral de naam van onze jongste komt vrijwel niet voor. Vind ze supergoed bij elkaar passen! Een 3e jongensnaam vind ik heel moeilijk, over de meisjesnaam waren we zo uit, die staat al vast.