1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Leuk Honeyy!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    o wat haat ik dat als mensen niet komen opdagen op het afgesproken tijdstip
    en ook niet verwittigen dat ze later zijn

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ooo dat is zo irritant!!! Is een berichtje dan zo veel moeite. Ik kan er ook echt niet tegen hoor.

4. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi Dames,

Wat een gezellig geklets. Welkom nieuwe zwangeren, Ook ik ben vrij onzeker maar manlief helemaal niet. Wel lastig als je dan niet zo op 1 lijn ermee zit. Maja, we zullen er wel uitkomen.

Grappig dat de meeste juist meisjes namen wel weten en jongens niet. Vorige keer hadden we geen meisjes naam gevonden en nu weten we het ook nog niet, terwijl we wel veel jongensnamen hebben die we leuk vinden. Manlief denkt overigens dat het een meisje word... dus dan zullen we er toch een moeten bedenken....

Maar eerst maar eens een goeie echo... over 2 weken hebben we de echo gehad....

Hebben jullie t ook de hele dag zo koud??? brrr.....

5. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Ooow wat mooi honeyy

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Fryslangirl, ja ik nu ook weer.... Zit met een sjaal om "one Born Evert minute" te kijken, kop thee erbij! Verwarming staat al op 21.5 graden... En nog heb ik het ijskoud...

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de meneer is geweest die moest komen kijken ivm een vochtprobleem
    hopelijk kan het snel worden opgelost want het kan echt niet wachten tot na de algemene vergadering eind augustus vooraleer er beslist kan worden wat er moet gebeuren.

koud heb ik het ook, zit nu met een kersenpitkussentje onder de deken om op te warmen
    doet me eraan denken dat ik dat nog even op de lijst schrijf om aan te schaffen (ieder kind heeft hier zijn eigen warmwaterkruik/kersenpitkussentje)
    meteen maar opgeschreven

8. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons hier hetzelfde. Ik ben ook heel onzeker en men man juist helemaal niet. Soms is dat wel vervelend ja.
    Ook die namen, we hebben jongensnamen genoeg en meisjesnamen moesten we ook langer voor zoeken. Nu hebben we toch 3 meisjesnamen ook :)
    Ja ik heb het in de dag en 's avonds heel koud. 's ochtends kan ik dan weer niet snel genoeg men dekens van me af gooien. Vreemd he. Ben benieuwd naar je echo
    Ik heb gezien dat je ook geen geluk hebt gehad vorige keer en dan nog voldragen ook, echt heel erg vind ik dat voor je! Komt vast goed deze keer. Dat probeer ik ook te denken. Ik moet nog 3 weekjes wachten. Hopelijk deze keer wel een kloppend hartje
    xx

9. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een mooie aankoop honey! x

10. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke aankoop honeyy!
    Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gekocht.. Denk dat het hier toch echt nog even moet landen. En dan duurt de eerste echo nog zo lang!!

Welkom nieuwe zwangeren!

Hier is de ziekenboeg nog niet over. Jongste gisteravond hele bed weer onder gespuugd. Zo sneu. Vandaag blijft het eten er redelijk in. Hopelijk hebben we t ergste gehad.

Ben zelf veel misselijk, moe en buikpijn. Maar denk dat dat zwangersvhapskwaaltjes zijn. Heb nu lekker weekend; dus lekker van m'n boys genieten.

Namen hebben we ook nog niet echt over nagedacht. Bij beide jongens hadden we ook een meisjesnaam klaar. Maar was 2x niet nodig. En nu ineens hebben we zoiets we willen toch een andere meisjesnaam.. Misschien is dat toch een teken dat er nu een meisje in m'n buik groeit. Of ik wil gewoon veel te graag 🙈 Haha

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ik doe mee! 10 min. Geleden getest. Lekker duidelijk ook!! Happy!!

Bijgevoegde bestanden:

12. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    We hebben het verteld hoor! Ik had die foto met de schoenen van pinterest na gemaakt. En ik weet niet waar ik het las op dit forum, maar m'n oudste zoon heeft deze foto naar mijn ouders geappt toen we bij hun waren. Ze waren erg blij en hadden het totaal niet verwacht. Erg leuk!

Wat naar JSS1989. Helemaal met je vorige ervaring zijn dit niet de nachten die je wilt hebben. Als het je niet lekker zit zou ik bellen voor een eerdere afspraak hoor.

Veel plezier morgen bij de Efteling mamaDaanT. Fijn dat je schoonouders het al weten. Kunnen jullie er samen morgen over dromen... Hihi.

Vandaar dat je nog een duowagen wilt zuurtje. Mijn zoontje slaapt echt niet meer in de buggy. Alleen op vakantie en dan met heel veel moeite. Dus hier zal het echt een plankje worden. Bedoel je de bugaboo inderdaad? Mooie wagen hoor!

Wat heb je een leuk ding gekocht honey! Is iedereen al aan het shoppen? Ik heb nog helemaal niets gekocht. Verwaarloos m'n kind nu al ;)

En mooie test voor MvM honey! Ik ben vandaag gebeld maar kon niet opnemen. Nu neemt zij niet meer op. Dus ik weet niet of ik haar nog te pakken krijg vandaag. Haha. Maar ik ga mee doen dus deze keer!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    honeyy mooie test
    mvm doen ze hier in belgië niet aan

soofster nee de mountain duet zal het worden

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    deze en dan is de kap van het zitje ook rood

s_carrycots_carrycot-sunhood-in-red-chilli-on-duet-stroller-by-mountain-buggy_157822-1-eng-rw_ca.jpg

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    soof wat fijn dat ze zo blij reageerde!! Jammer dat je die vrouw niet te pakken krijgt. Hier stond ze in eens op de stoep haha. Dankje toch weer een bevestiging dat het goed is. Test streep is net zo donker als controle.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn aankoop haha. Besteld op AliExpress, 3 euro nog wat. Maar zag echte ff foto's en ziet er heel mooi uit.. Goede recensies etc dus durfde ik wel.. :D

Dankjewel zuurtje wat jammer dat ze het in België niet doen..

Waar komen jullie eigenlijk ong vandaan?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    je beebje verwaarlozen doe je niet hoor
    ik ben er gewoon veeeeeeeeeeeel te vroeg bij

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    foto met die schoenen vond ik ook wel leuk
    fijn dat ze blij zijn

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Mooie wagen zuurtje!

En indd soofster dat doe je niet!!

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zijn er hier nog dames die last hebben van jeuk

ik heb iedere avond prijs, jeuk en dan bultjes erbij
    toch eens aan de gyn voorleggen de ste

20. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Soofster; haha ik blijkbaar ook !! Nog geen naam, nog geen kados..... Zielig zielig ;)

Deel Deze Pagina