1 - 15 november 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Soofster, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ah nee Poeliewoepie, veel sterkte!!! Knuff!!

2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    ook via deze weg heel veel sterkte poeliwoepie

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Aah nee toch.. lieve poeliewoelie een hele dikke knuffel en sterkte 😘😘

4. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Zoo meiden, er wordt druk gekletst. Ben even een weekendje weg geweest en moet 14 pagina's terug lezen. Mocht ik op iemand vergeten te reageren, sorry! haha.

Allereerst welkom alle nieuwe dames. Het wordt hier al gezellig druk !

HCG heb ik nog nooit hoeven te prikken. Ook niet bij de eerste zwangerschap. Dus ik kan je daar niet bij helpen JSS1989.

Qua symptomen heb ik nog niet echt ergens last van. Baart me een beetje zorgen, maar goed, het is nog pril allemaal. Heb wel een erg opgezette buik en ook rommelende darmen SnnR. Daarbij was ik gister ook echt moe. Dus wie weet begint dat nu te komen. Al hoop ik het niet, want bij mijn eerste was het echt verschrikkelijk die moeheid!

En ja, Let1985 ik ben ook ontzettend onzeker. Ben zo bang voor een miskraam. Van de week weer een bericht gekregen dat een baby bij 37 weken zwangerschap overleden is in de buik. Maakt me allemaal nog angstiger. Ben blij als ik een gezonde baby in mijn handen heb. Het is zo een groot wonder!

Ik snap dat als je eerder een miskraam oid hebt meegemaakt dat het allemaal nog enger is zoals JSS1989, ukky en Niamh. Blij als we de eerste tijd voorbij zijn met z'n allen.

Vlindertje23 heb je het nog verteld aan je familie gister? Zo ja, hoe reageerde ze?

Wat lief dat al die oudere kindjes er zo naar uit kijken. Bij ons wordt een broertje verwacht. Hopelijk is een eventueel zusje ook welkom, haha.

Wat zijn jullie allemaal creatief zeg! Ik ben dat totaal niet! Ben meer met meubels etc in de weer altijd. Kastje pimpen, tafeltje maken etc.

Je olifant is echt leuk slakkie! Super lief!!! En de uiltjes zijn ook super schattig!

Evira, misschien een iets te persoonlijke vraag hoor. Maar dan hoef je geen antwoord te geven natuurlijk! Is dit jouw eerste zwangerschap? Of heb jij beide kinderen van jullie gedragen? Dacht misschien wilde jullie het beide een keer ervaren om zwanger te zijn? Was even nieuwsgierig daar naar :).

5. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Ahhhh Poeliewoepie, wat ontzettend naar nieuws!!!

Heel veel sterkte meid. En een dikke knuffel..

6. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik had eigenlijk een goed gevoel deze keer. Maar de hond gaf gisteren al aan dat er iets was... Nou, een miskraam dus

7. Mamalol

Mamalol Actief lid

19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh nee poeliewoepie! Veel sterkte!

8. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte poeliewoepi!

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Nee, dit is mijn tweede zwangerschap. Het was idd de bedoeling dat we allebei iig 1 kindje zouden dragen. Helaas mocht het niet lukken bij mijn vrouw, waardoor ik beide kindjes draag. Voordeel is wel, dat ze volledige broer/zus zullen zijn. De kindjes dragen wel de achternaam van mijn vrouw!

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Poeliwoepie, wat naar zeg!! En dat twee keer achter elkaar! Wat zegt de VK ervan?
    Heel veel sterkte aankomende tijd

11. slakkie

slakkie Niet meer actief

Knuf Poeliewoep wat naar zeg. Sterkte.

12. slakkie

slakkie Niet meer actief

Ik kom uit zuid- Holland nog meer dames uit Zuid Holland?

13. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.918
    1.506
    113
    Vrouw
    Ik kom ook uit zuidholland!

14. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook uit zuid-Holland!

15. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Dit is iets wat ik zelf ook niet heel goed begrijp moet ik eerlijk zeggen.
    Ik krijg een intake gesprek bij de verloskundige praktijk, deze geven me een doorverwijzing voor de gynaecoloog. Daarna zal ik tot de bevalling niet met ze te maken hebben, maar moet er wel ingeschreven staan.
    Vervolgens zullen alle echo's en onderzoeken gedaan worden in het ziekenhuis. Ze bellen me vanmiddag terug voor een afspraak en dan zal ik het nog eens even na vragen waarom precies.

16. SnnR

SnnR Actief lid

3 mrt 2016
    201
    0
    0
    Poeliewoepie, wat super verdrietig voor je. Sterkte

Evira wat bijzonder en fijn dat jij alsnog een kindje kan / mag dragen. Voor je partner ook vast wel heftig geweest maar wel een heel mooi gebaar dat ze haar achternaam hebben

17. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ow neeej 😦😦😦
    Dat is wel heel sneu, dikke knuffel voor jou!
    Echt heel rot..... Hoop dat je snel terug zwanger mag zijn en dat het goed gaat!

18. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ohh mooi!
    Zo donker had ik hem vanochtend nog niet.
    En ben evenver als jou....
    Maak me dan weer meteen zorgen....
    Nou ja, hij was wel iets opgelopen.
    Ik test nog wel even door geloof ik...
    Ik wil ook een knaller... 😝

19. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    waarom kies je niet voor de clear blue met weken indicator dan zie je hem vanzelf netjes oplopen. geeft misschien niet zoveel stress.?

20. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Haha, nee die dingen kosten 13 euro per stuk😕
    Heb nu weer 4 van kruidvat.
    Ach we zien het wel... En anders maar niet.
    Ik ga me er ook niet druk om maken horen......
    😁😁😁

Deel Deze Pagina